INIZIO blog

Téma: Sociální sítě

Celkem 12 příspěvků

Facebook, Instagram, Twitter a ještě jednou Facebook. Chcete držet krok s novinkami v inzerci na sociálních sítích? Tady jste na správném místě!

5 trendů v online marketingu, které vám pomohou získat pozornost zákazníků

Jste začínající online markeťák a lámete si hlavu nad tím, jak v roce 2018 získat pozornost zákazníků na internetu?

Marketingový mix vám pomohou okořenit  stories, videa, mikro obsah nebo nativní reklama.

Spolu s dalšími trendy mají tu výhodu, že nejsou náročné na vyzkoušení, takže se do nich můžete pustit ještě dnes.

Pokračovat ve čtení

K čemu je dnes Twitter a jaký obsah tu funguje?

Nedávno mi od klientky přišel zajímavý dotaz ohledně sociální sítě Twitter. Ve zkratce zněl nějak takto:

„Co obecně lidi na Twitteru zajímá? Jaké příspěvky mají potenciál k diskusi?“

Tohle bude zajímat většinu z vás, kteří nějak na Twitteru působí. Proto jsem si na to připravil odpověď. Na úvod vám ale řeknu něco, co se vám nebude moc líbit.

Pokračovat ve čtení

Jak snížit četnost zobrazení reklam na Facebooku?

Ještě než se pustím k jednotlivým bodům, je dobré si připomenout, co četnost vlastně je 🙂

Četnost/frekvence je „průměrný počet, kolikrát každý uživatel viděl vaši reklamu„, tak zní definice přímo od Facebooku. Počítá se jednoduše – vezmete hodnotu „počet zobrazení reklamy“ a vydělíte metrikou „dosah“.

Pokračovat ve čtení

11 tipů, jak pracovat se zájmy na Facebooku

Chci zacílit na mladé lidi, kteří mají zájem o sport, jak to udělám? Jak zacílím na majitele koní, kteří jsou vegetariáni? (koně i majitelé) 🙂 Pořádám výstavu pro zemědělce, jak na ně zacílím s pozvánkou? Klient mi neposlal žádné informace o svých zákaznících, jak mám vytvořit publika? Od klienta mám obecný popis cílové skupiny – lidé žijící v ČR, 25 – 65 let, zájem o zahradu. Ale stačí to? Mám persony i detailní popis cílovky, jak to propojím s Facebookem? A tak pořád dokola. Povědomé? Také si s tím lámete hlavu? Já ano a dneska se chci podělit o pár tipů. Jdeme na to!

Pokračovat ve čtení

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.