🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Jakých 10 NEJÚSPĚŠNĚJŠÍCH KAMPANÍ jsme historicky udělali? (PPC a sociální sítě) –⁠ část 1.

Kdyby tak byla možnost podívat se na někoho, kdo už udělal stovky marketingových kampaní, kdo už utratil desítky milionů korun za reklamu, podívat se mu pod ruce a zjistit, co mu fungovalo a co mu nefungovalo. Tohle jsem si vždycky říkal. To jsem si vždycky přál. Abych se mohl podívat na něčí práci a aby mě pustili do střev. Aby mi ukázali, tady jsme utratili 3 miliony korun, vrátilo se z toho 4,7 milionů korun.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

 

A hlavně, aby mi řekli DŮVOD. Aby mi řekli: ,,Důvod, proč to fungovalo, bylo, že jsme tam přidali tento nadpis. Anebo tady jsme utratili 1 milion korun a vydělalo to jenom 700 tisíc. Takže 300 tisíc korun jsme prodělali. A ten důvod, proč jsme prodělali, bylo tohle.“

A o tom je dnešní video ??

Já bych vám chtěl dnes sdílet úplně otevřeně a do hloubky, včetně matematiky, včetně zisků a ztráty, jakých 10 nejúspěšnějších kampaní jsme udělali, abyste jednu z nich, stačila by jedna z nich, mohli vzít a namodelovat sami pro sebe.

 

Ještě na úplný začátek, než se podělím o 10 kampaní, které dohromady utržily napřímo (teď nebudu počítat takový ten dlouhodobý efekt, budu počítat jenom na přímo měřitelně, kolik ty kampaně vydělaly) celkem 71,3 milionu Kč. To jsou kampaně, které jsme v posledních zhruba 6-7 letech dělali pro nás, pro INIZIO. Nebudu tam počítat klientské kampaně. Čistě jenom nám napřímo utržily 71,3 milionu Kč.

 

A klíčem ve všech těchto kampaních bylo, že prakticky všechny jsou namodelovány. Ani jedna z těchto kampaní nevznikla tak, že bychom dostali nějaký geniální nápad “čistě z vakua” a následně jsme tu geniální myšlenku vložili do reklamy, udělali jsme stránku a začalo to fungovat.

 

Toto je moje upřímné přiznání. Všechny tyto kampaně jsme namodelovali od lidí, kteří jsou chytřejší, než jsme my. To neznamená, že jsem vždy modeloval. Zvlášť ze začátku, když jsem začínal s internetovým marketingem, tak jsem měl stále potřebu vymýšlet vlastní věci. Něco, co tady ještě nebylo. Něco, co jsem nikde neviděl. Něco, co se zhmotnilo v mojí hlavě jako kreativní myšlenka, kreativní vnuknutí. A to nikdy nefungovalo

 

Jestli vás můžu poprosit a poradit vám jednu věc, kterou bych sám rád věděl mnohem dříve, využijte toho, že máte možnost najít si nějaký vzor, o kterém víte, že už fungoval, že byl ziskový a ten se snažte namodelovat pro svoje podnikání, protože tam je velká šance, že vám to bude fungovat. 

 

Pokud jste vymysleli něco nového, něco co vzešlo z vaší hlavy a nikdo to zatím neudělal, je to čistě vaše myšlenka (a teď se vás nechci dotknout, to je prostě jenom statistika), je pravděpodobné, že to nebude fungovat. Mnohem jednodušší, zvlášť když začínáte, je najít si někoho, nějaký vzor, který už fungoval, který už vydělal peníze. Ideálně pokud vydělal hodně peněz.

 

A pak máte šanci, že i když to namodelujete a uděláte to 50x hůř, což nejspíš uděláte, tak to bude fungovat i vám. Najděte si někoho, kdo vydělal 100 milionů Kč, udělejte to 100x hůř a vyděláte alespoň 1 milion Kč.

 

Takže mých 10 nejúspěšnějších reklamních kampaní historicky, které napřímo utržily 71,3 milionu Kč:

 

Kampaň č. 1

 

První kampaň – možná ji budete znát – kampaň na prodej knihy První miliarda je nejtěžší. Tahle kampaň sama o sobě utržila napřímo 11 milionů Kč, a to není špatné vzhledem k tomu, že se v té kampani prodává kniha, která je jen za cenu poštovného za 99 Kč.

 

Tato kampaň je veřejností nepochopená. Na první pohled jim totiž přijde zvláštní, jak může kampaň, která prodává knihu zdarma, vydělávat peníze. A někteří říkají: “Aha, ono je to kvůli tomu, že Honza chce prodávat knížku, aby potom byl vnímaný jako expert a možná časem prodával nějaké dražší služby, možná služby svojí marketingové agentury”.

 

A teď pozor! My tu knížku neděláme vůbec kvůli naší agentuře. Vůbec. Ta knížka nemá s naší agenturou, s našimi drahými agenturními službami prakticky vůbec nic společného. 

 

Ta knížka slouží jako něco, čemu se říká lead magnet. Ta knížka slouží jako způsob, jak předložím svým potenciálním zákazníkům, což jsou většinou motivovaní malí podnikatelé, něco neodolatelného, něco co má pro ně obrovskou hodnotu a zároveň něco, co udrží jejich pozornost alespoň na 2-3 hodiny. Protože tak dlouho trvá, než si potom člověk tu knihu přečte.

 

A v okamžiku, kdy si zákazník knížku koupí, tak se dostane do mého světa a začne studovat můj svět. Začne studovat svět konverzních trychtýřů, marketingových internetových kampaní. A já mám možnost se s ním seznámit a vysvětlit mu, proč konverzní trychtýře, proč Konverzky mohou být skvělým způsobem a skvělou příležitostí, jak může znásobit, geometricky vyškálovat svoje podnikání. 

 

Ta kampaň je ve skutečnosti okamžitě zisková. Je to dáno tím, že poté, co si zákazník koupí knihu za 99 Kč, respektive to nám pomůže uhradit poštovné a balné za 99 Kč, tak mu předložíme takzvaný navyšovací prodej, anglicky upsell, kde si může a nemusí koupit navazující kurz, který stojí 497 Kč.

 

A potom, pokud chce pokračovat dál, tak si může koupit ještě další kurz, který už je delší (trvá asi 6 hodin), kde ho učíme kliknutí za kliknutím, jak si může vytvořit svůj vlastní konverzní trychtýř. Navazující kurz stojí 2997 Kč.

 

A díky tomu, že v té nabídce jsou tyto tzv. up-selly, tak ta nabídka je vlastně okamžitě v zisku, protože zhruba každý 4. člověk si koupí ten levnější kurz a zhruba každý 10. člověk si koupí ten dražší kurz.

 

Takže, průměrná hodnota objednávky v rámci této kampaně není 99 Kč (kolik stojí poštovné a balné), ale je to zhruba 350 Kč. Takže my si můžeme dovolit zaplatit až 350 Kč za reklamu na jeden nákup.

 

A na tom nákupu je nejzajímavější, že ten nákup není pouze prodej knížky. Ten nákup je zisk kontaktního údaje na našeho potenciální zákazníka, který časem může začít používat Konverzky, což je naše hlavní služba, kvůli které jsem napsal tuto knížku.

 

To, že jsme prodali skrze tuhle kampaň zhruba přes 15 tisíc knih, to je jedna věc. Druhá věc je, že na té stránce je takzvaný dvoukrokový objednávkový formulář, takže v prvním kroku nám lidé na sebe dají kontaktní údaje a ve druhém kroku to zaplatí. Těch lidí, kteří nám na sebe dají kontaktní údaje, je zhruba 2x více, než těch, kteří si potom koupí knížku. To znamená, že když jsme prodali plus mínus autobus 15 tisíc knížek, tak jsme získali mezi tím zhruba 25 až 30 tisíc kontaktů na naše potenciální zákazníky, včetně jejich poštovní adresy. Tzn. my jim potom můžeme poslat i nějaký dárek k nim domů a tím pádem si s nimi získat vztah.

 

Ve skutečnosti ta kampaň utržila zhruba pouze 11 milionů Kč. Mnohem větší hodnotu, možná desetinásobně větší hodnotu než čistě prodeje té knížky a těch kurzů, má ta databáze, kterou díky tomu získáme. Každý rok skrze tuto kampaň prodáme další tisícovky knížek a získáme dalších cca 10 tisíc velmi cenných kontaktů na naše potenciální zákazníky. A tato databáze má obrovskou hodnotu. Ta má hodnotu, myslím si, konzervativně, minimálně 100 milionů Kč.

 

To je kampaň První miliarda je nejtěžší. Dneska není moc času, abych vás tahal do úplných detailů. Možná o tom někdy natočím samostatné video, abyste tuto kampaň První miliardy poznali. Toto je kampaň číslo jedna, není to ta nejúspěšnější, ale začínáme s ní. Za chvilku vám ukážu kampaně, které vydělaly mnohem víc peněz.

 

Každopádně tohle je kampaň První miliarda je nejtěžší, která prodala přes 15 tisíc kusů této knížky, dnes už to je československý marketingový bestseller. Vygenerovala napřímo zhruba 11 milionů Kč a zhruba 10x více odhadujeme, že ta kampaň bude mít hodnotu nebo má hodnotu jenom pro Konverzky samy o sobě.

 

Kampaň č. 2

Takže kampaň číslo dva. Je to kampaň, kterou jsme spustili někdy v roce 2017 a už dávno neběží. Je to kampaň webinářová – byl to jeden z prvních webinářů, který jsem udělal. Byl to webinář, který prodával služby naší agentury. Tato kampaň neběží už minimálně 4 roky, možná víc. Je to kvůli tomu, že naše marketingová agentura ve skutečnosti prakticky není schopna přijímat nové klienty. 

 

My máme prakticky naplněnou kapacitu, aniž děláme jakoukoliv reklamu na agenturu. Toho jste si možná všimli, pokud mě sledujete. Nejspíš jste viděli spoustu reklam na Konverzky, na naše kurzy, na INIZIO Akademii, na knížku První miliarda je nejtěžší, ale nejspíš jste nikdy nemohli vidět placenou reklamu, která by vám říkala: “Poptejte agenturu INIZIO”. Takové kampaně neděláme, protože to nepotřebujeme.

 

Nám chodí od roku 2018 poptávky “samy”. Takže ten webinář jsme dávno vypnuli. Ale v roce 2017 jsme neměli takové množství poptávek, jaké jsme si přáli. A pro mě to byl zlomový moment, když jsem zjistil, jak se dají používat webináře v rámci získávání kontaktů a následně poptávek na drahé služby.

 

Natočil jsem webinář, který trval zhruba hodinu a deset minut. Poté, co jsem zdarma zákazníky učil něco o marketingu, tak na konci toho webináře byla výzva k akci: “Sjednejte si s námi strategickou konzultaci zdarma.” A z toho nám začaly prakticky ze dne na den pršet poptávky v takové míře, že jsme přestali být schopni je zpracovat. 

 

V té době, v roce 2017, když jsme tuto webinářovou kampaň spustili, tak jsme ji spouštěli na Facebooku skrze Facebook reklamu. Tenkrát to byly krásné časy, protože Facebook reklama byla mnohem levnější a myslím, že začátky byly takové, že my jsme zhruba za 10 až 15 Kč získali do toho webináře jednoho registrovaného. Tzv. lead, registraci, kontaktní údaje jsme získali za 10 až 15 Kč. Úžasná cena. 

 

A na tom webináři ze začátku každý 7. člověk a později zhruba každý 10. poptával naše služby. To znamená, nás stálo získat poptávku 100-150 Kč. Poptávku na služby, které stojí cca 100 tisíc Kč nebo 300 tisíc Kč. To byla jedna z nejziskovější kampaní, které jsme kdy udělali. 

 

Bohužel už jí nemůžeme dělat dál, protože my máme v agentuře jiný problém. My v agentuře momentálně zaměstnáváme něco mezi 35-40 specialisty a je hrozně těžké sehnat kvalitní lidi. Takže my bychom rádi rostli a poptávky, které nám chodí, by nám to i umožňovaly, ale neumožňuje nám to tým. Protože my si snažíme hodně pečlivě vybírat, koho můžeme zaměstnat. Každý, kdo má tým, třeba agenturu nebo tým 30-40 lidí ví, jak je těžké udržet to v rámci nějaké kvality. Takže to je momentálně naše úzké hrdlo. 

 

Tato kampaň sama o sobě běžela zhruba 1 rok, pak jsme ji museli vypnout. Jenom za ten rok vygenerovala v tržbách asi 27 milionů Kč a rozpočty na tu FB kampaň byly tenkrát dohromady asi 130 tisíc Kč. Za 130 tisíc Kč investovaných do Facebook reklamy jsme byli schopni uzavřít zakázky v hodnotě 27 milionů Kč. 

 

A protože jsme to museli už tehdy zavřít, protože jsme neměli kapacitu, tak jsem přemýšlel, když umíme takhle levně nakupovat kontakty (potenciální zákazníky pro marketing), ale nedokážeme škálovat agenturu, musíme vymyslet nějaký produkt, který bychom mohli prodávat, nehledě na to, jestli máme lidské kapacity. A tak kdysi vznikla INIZIO Akademie. Kurz, kde jsme se rozhodli, že ty zákazníky, které neobsloužíme, protože na ně nemáme kapacitu, tak je to naučíme, aby si to dělali sami. Takto vznikla INIZIO Akademie.

A to mě přivádí ke kampani číslo tři.


Kampaň č. 3 a 4

Kampaň VSL (Video Sales Letter) pro INIZIO Akademii. Kampaň, kterou jsme spustili někdy v roce 2019.

 

To byla kampaň, která nešla skrze webinář. To byla kampaň, která šla skrze něco, čemu se říká v angličtině video sales letter – hodnotné video, kde první stránka (přistávací stránka) je tzv. opt-in page, e-mailový magnet, kde nabízíme video výuku internetového marketingu zdarma. Potom, co člověk zadá svůj e-mail, je přesměrován na stránku s hodnotou, kde je myslím 15-20 minutové video, ve kterém učím principy internetového marketingu. Na konci tohoto videa je sales tzv. Sales Pitch – nabídka toho produktu za zhruba 5 tisíc Kč, což je INIZIO Akademie. 

 

Tento konverzní trychtýř, tato kampaň už dávno neběží, protože pak jsme přešli na kampaň, která byla mnohem ziskovější. O té budu mluvit za chvilku. Ale tahle kampaň sama o sobě vygenerovala zhruba 3,7 milionu Kč v prodejích, čistě jenom INIZIO Akademie. 

 

Opět, ta kampaň kromě prodejů INIZIO Akademie sbírá i leady. V tom roce 2019 nás stálo získat cca 30-40 Kč jeden lead, jednoho registrovaného, který se podíval na ten kurz zdarma. A potom jsme na tu databázi e-mailů posílali další komunikaci, další týdny a měsíce.

 

Z té kampaně jsme samozřejmě neprodávali jenom INIZIO Akademii. My jsme z toho získali i zákazníky pro agenturu a pro jiné naše služby, takže hodnota té kampaně byla vyšší, ale z přímých prodejů vygenerovala 3,7 milionu Kč. 

 

Zhruba každý 20. člověk, který se přihlásil do tohoto trychtýře, tak si koupil INIZIO Akademii. To znamená, že když nás stálo 30-40 Kč získat jednou registrovaného, tak nás stálo 20x více získat jednoho platícího, který si koupil INIZIO Akademii. A to nezní špatně, že jo? 

 

Protože pokud nás stálo 40 Kč koupit si jednoho registrovaného, tak nás stalo 800 Kč (20×40) získat jeden prodej INIZIO Akademie. A když jsme prodali INIZIO Akademii za 3,7 milionu Kč, a přitom jsme kupovali jeden prodej za 800 Kč, tak si dokážete spočítat, že ta kampaň byla slušně zisková

 

Ne tak zisková jako kampaň, která přišla dál, protože tato kampaň přestala fungovat k mé spokojenosti, když jsme ji chtěli začít takzvaně škálovat. Protože my jsme ze začátku do té kampaně dávali třeba 500 Kč denně, pak 1 tisíc Kč denně. A pak, protože jsem viděl, že funguje, tak jsem si říkal, když máme systém, do kterého dáme 1 Kč a z té 1 Kč nám vypadne 8 Kč, tak tam chci dát 1 milion Kč a bude z toho třeba vypadávat jen 8 milionů Kč. Takhle to samozřejmě nefunguje…

 

Když začínáte zvyšovat rozpočty, tak ty kampaně se vám porouchají a najednou ta kampaň už nebude zdaleka tak zisková. Protože Facebook, YouTube a jakýkoliv reklamní systém začne tu kampaň cílit hůře. Protože on vám nejdřív nabídne to nejrelevantnější publikum pro nákup a pak, když přidáváte peníze a zvyšujete dosah, tak ta kampaň začne oslovovat i méně relevantní lidi a méně relevantní. A u nějakých 3 / 4 / 5 tisíc Kč denně se nám to začalo lámat – tato super zisková kampaň najednou už byla zisková méně, anebo dokonce začínala být ztrátová. Takže jsem ji vypnul, protože jsem přišel na něco mnohem účinnějšího.

 

Já jsem si řekl: “Honzo, kdysi jsi udělal webinář pro agenturu a bylo to hyper ziskový, že jsi to musel za chvíli vypnout, protože ti to zahltilo kapacitu agentury, tak co kdybys udělal webinář pro INIZIO Akademii?”

 

Tak jsem udělal webinář pro INIZIO Akademii, a to byla kampaň, která běží do dneška od roku 2019 / 2020. Kampaň, která prodala samo o sobě INIZIO Akademii zhruba v hodnotě 16 milionů Kč. Vedle toho nasbírala tuším nějakých 50 tisíc, možná přes 50 tisíc leadů (e-mailových kontaktů) na diváky, kteří se k tomuto webináři přihlašovali.

 

Ta kampaň, protože běží už velmi dlouho, tak se vyvíjela. Ze začátku byla ultra zisková, že za 1 Kč investovanou do té kampaně jsme vydělali 4 Kč. Pak jsme to začali škálovat – ve vrcholných dobách, myslím, že někdy v květnu 2020 jsme do té kampaně utráceli okolo nějakých 15-17 tisíc Kč denně (když spočtu útraty do Facebooku i do YouTube). Tato kampaň sama o sobě ve svých vrcholných dobách byla schopna generovat možná 5000 leadů každý měsíc, možná i víc. 

 

Myslím, že nejúspěšnější měsíc této kampaně byl zrovna květen 2020, kdy se INIZIO Akademie během jednoho měsíce prodalo za 1,5 milionu Kč. Myslím, že v tomhle měsíci byla zhruba 50% ziskovost. Přesně už to nevím, ale to číslo nebude daleko od pravdy. 

 

Ty webináře ve skutečnosti byly 2 v rámci téhle kampaně. Ty webináře cílily na 2 úhly.

 

Prvních zhruba 12-16 měsíců existoval jenom jeden webinář, který cílil na zákazníky, kteří se chtěli naučit lépe spravovat reklamu na sociálních sítích na Facebooku. A pak to přestalo stačit. Pak jsme začali chtít škálovat tu kampaň ještě více a zjistili jsme, že publikum, které se chce učit sociální sítě, máme téměř vyčerpané. Takže jsme přidali druhý úhel, a to je úhel na psaní textů. Takže jsou ty webináře dva. Oba dva vedou do INIZIO Akademie, protože INIZIO Akademie učí i reklamu i copywriting. 

 

Nicméně abychom byli schopni překonat nějakou hranici a nějakou útratu, přes 10 tisíc Kč denně, tak jsme museli přidat druhý úhel. A ten druhý úhel bylo psaní textů. Takže jedna přistávací stránka, kterou jste možná viděli a možná ne, která vede do tohoto webináře a potom do INIZIO Akademie, jak dělat reklamu na sociálních sítích ziskově. 

 

A druhá přistávací stránka a druhý webinář, který je úplně jiný, je Jak psát texty, které prodávají, aniž potřebujete copywritery. A tento webinář běží dodneška. Myslím si, že ten webinář na sociální sítě už moc ne, protože postupem času ztratil interakci. 

 

Přesně už nevím, kterému webináře přísluší kolik z těch 16 milionů, ale myslím si, že psaní textů vygenerovala zhruba 5-6 milionů Kč a zhruba 10-11 milionů Kč vygeneroval ten webinář na sociální sítě.

 

Pro zajímavost, jak šel čas, ať máte představu, jak se změnil trh a jak zdražila reklama… Od začátku jsme byli schopni nakupovat jednoho registrovaného do toho webináře opět za nějakých 30-40 Kč a dnes, protože ten webinář stále běží, tak dnes do toho webináře nakupujeme jednoho registrovaného zhruba za 150 Kč. 

 

Ta kampaň je stále zisková, ale už jenom na hranici tzv.“break-even”. My tuto kampaň dneska neděláme kvůli tomu, abychom na ní byli ziskoví. Tuto kampaň děláme kvůli tomu, abychom získali zákazníky, kteří začnou studovat INIZIO Akademii, a tam nám stačí, že jsme na nule.

 

Ten zisk pro nás pramení z toho, že s těmi zákazníky potom pracujeme dál. Potom, co jsou spokojeni s kurzem nebo dokonce nadšení z INIZIO Akademie, tak my máme možnost je pozvat do našich dalších služeb, jako jsou například Konverzky. A proto nám dává smysl platit 150 Kč za jednoho registrovaného k webináři, který je tzv. “break-even”.


Kampaň č. 5

Další kampaň číslo 5, opět je to webinář. Vy si teď asi už všímáte, že tohle je jeden z častých vzorů, které se u mě opakují. U těch nejčastějších kampaní děláme webináře. 

 

Mimochodem, podle toho, co jsem měl možnost zažít, tak webinář je nejlepší způsob, jak prodávat na internetu, pokud nemáte možnost mluvit s člověkem jeden na jednoho, např. na Zoomu, na Google Meet, skrze nějakou videokonferenci nebo dokonce skrze telefon. Pokud nemůžete mluvit s člověkem jeden na jednoho, je tohle nejlepší způsob jak prodávat. Alespoň, co já znám a co umím, je stoprocentně webinář. Mimochodem, můžete se ode mě naučit dělat prodejní webináře skrze můj produkt Perfektní webinář, o tom ale později.

 

Teď ke kampani číslo 5, která vygenerovala za posledních 12 měsíců zhruba 7 milionů Kč napřímo. A to je kampaň na zlaté VIP Konverzky.

 

Je to webinář, do kterého zvu primárně už ohřáté publikum. Zákazníky, kteří se dostali do naší databáze skrze nějaký produkt, například skrze První miliardu, INIZIO Akademii, Perfektní webinář, 30denní výzvu nebo skrze NEMANAHI (pokud vám tyto názvy nic neříkají, teď to je jedno :). 

 

Jednoduše my máme nějaké vstupní produkty, vstupní bránu do INIZIa a do Konverzek, např. skrz něco co je zadarmo nebo za něco, co je velmi levné (viz První miliarda za 99 Kč). A potom, když získáme zákazníky do naší databáze a ohřejeme si je, ti lidé s námi získají nějaký vztah, tak je pozveme na naše další produkty nebo na naše další webináře. 

 

A jeden z těchto webinářů je webinář pro VIP Zlaté Konverzky. To je webinář, který trvá zhruba 2 hodiny a v tom webináři na konci přichází sales pitch, kde zákazníkům nabízím, že mohou Konverzky v celkové hodnotě skoro 100 tisíc Kč (včetně úžasných bonusů), získat na 6 měsíců zdarma. A cena celého balíčku, ve kterém jsou Zlaté Konverzky na půl roku zdarma, je 9997 Kč včetně DPH.

 

Tento webinář, který běží nyní už přes rok, tak je co se týče konverzí, nejúspěšnější webinář, který jsem v životě udělal. Ten webinář konvertuje zhruba 20-25 % diváků, kteří ho dokoukají do konce do úrovně té nabídky.

 

To je asi dvojnásobně lepší webinář, než ten předtím nejlepší, který jsem udělal. Nebylo to jenom, že jsem něco vytvořil a začalo to fungovat. Já jsem ten webinář dělal asi 14 dní. 14 dní jsem nedělal nic jiného než slidy. Ten webinář má dohromady asi 400 slidů. Než jsem ho zdokonalil do současné podoby, tak jsem ho odvysílal více než 30x a po každém tom vysílání jsem dělal iterace.

 

To znamená, podíval jsem se v rámci toho webináře na analýzu a statistiku, podíval jsem se na stopáž, ve které vteřině, ve které minutě jsem přišel o nějaké procento zákazníků a řekl jsem si: “Aha, tady je slabé místo, musím ho vylepšit, musím tam něco přidat. Tady chybí důvěra. Musím tam přidat referenci. Tady ta textace evidentně není dost dobrá. Tady jsem možná příliš dlouho na jednom slidu, tady používám špatná slova.”

 

Takto jsem ten proces ladil a zhruba po 30 iterací jsem vytvořil tu současnou učesanou verzi tohoto webináře, který konvertuje, jak jsem říkal, zhruba 20-25 % diváků. Což je fenomenální, když uvážíte, že na konci toho webináře chceme po našem zákazníkovi vytáhnout platební kartu a předplatit si Konverzky za 9997 Kč. 

 

Jenom opakuji pro kontext, je tam už ohřáté publikum. Jsou to lidé, kteří nás již alespoň trochu znají, protože se přihlásili do nějaké z našich databází.

 

Tenhle webinář jsme spouštěli i na tzv. studené publikum, to znamená udělali jsme Facebook reklamu, YouTube reklamu a tu jsme vedli přímo do toho webináře, ale tam se nám to zlomilo tak, že v tom pokračujeme, protože ta nabídka má přímou hodnotu nebo na konci toho webináře přímou hodnotu “pouze” 9997 Kč včetně DPH. Takže je to zhruba 8 tisíc Kč bez DPH. A nás stálo, když jsme tam vedli studenou návštěvnost přímo z reklamy, tak nás stálo jedny ty VIP Zlaté Konverzky prodat zhruba 13 tisíc Kč, takže to bylo ztrátové.

 

Ono by to dlouhodobě nebylo ztrátové, protože ta dlouhodobá hodnota zákazníka je násobně vyšší než 8 tisíc Kč. Ale to není marketing, který já dělám. To není marketing, který já učím. My umíme udělat marketingové kampaně, které jsou ziskové okamžitě, tak proč bychom dělali nějaké jiné, že?

 

Přišli jsme na způsob, jak tam dostávat ohřátou návštěvnost pravidelně a konzistentně. Tím pádem, proč bych musel provozovat kampaně, které jsou ztrátové nebo respektive okamžitě ztrátové a vydělají si na sebe třeba až za půl roku? To já dělat nechci. To mi přijde blbost, když umíme dělat jiné kampaně, které jsou ziskové okamžitě, tahle kampaň momentálně okamžitě zisková je.

 

Tak tohle bylo prvních pět kampaní, o které se dělím. Pět z deseti nejúspěšnějších kampaní, které jsem kdy udělal. V příštím videu – pokud nechcete, aby vám uniklo, tak klikněte na palec pod tímhle videem a dejte nás odebírat a zmáčkněte zvoneček, ať máte jistotu, že vám neunikne další díl, kde se budu dělit o dalších pět nejúspěšnějších kampaní, které dohromady utržily opravdu hodně peněz. 

 

Mimo jiné jsou tam kampaně ohledně klíčových slov, které jsme si kupovali přes Google Ads. Je tam kampaň Perfektní webinář, která úplně úžasně funguje, co se týče konverze z velmi levného produktu na velmi drahý produkt. Je tam kampaň takzvaná 30denní výzva a budu tam vyprávět o nejúspěšnější kampani všech dob, která se jmenuje NEMANAHI.

 

A jako bonus, číslo 10, budu vyprávět o tom, jak je skutečně zisková nebo nezisková taková ta organická a brandová reklama, kterou děláme. Protože píšeme blog, děláme YouTube kanál, máme TikTok, dělali jsme SEO a já bych vám chtěl ukázat – bez jakýchkoliv keců a vytáček – jestli tohle se nám vůbec vyplácí dělat, jestli to vůbec umíme měřit a jaká čísla zatím jsou.

 

Toto byla část 1. Za pár dní zde najdete i druhou, kde Vás opět pustím do čísel i do strategie, která stojí za těmito kampaněmi, abyste to Vy mohli modelovat pro svoji firmu, pro svoje podnikání nebo pro svůj marketing. Držte se. Sledujte nás.

 

Nebo si nechte pomoci od nás.
Klikněte níže a zjistěte v našem kvízu, zda se kvalifikujete a jestli jsme schopni pomoci i Vašemu byznysu!

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.