INIZIO blog

Téma: Zbožáky

Celkem 2 příspěvků

Zboží, Heuréka, Favi a další. Jak se v nich orientovat a jak s nimi pracovat? Pomůžeme vám se v nich neztratit a využít jejich nesporných výhod.

Budoucnost zbožových vyhledavačů

Trend u zákazníků, nebo e-shopová nezbytnost? Anglicky mluvící uživatelé srovnávají své zboží na „comparison shopping engines“, v České republice je známe pod trochu krkolomnějším názvem „zbožové srovnávače.“ Zejména nedávné propojení nejnavštěvovanějšího českého zbožového srovnávače Heureka se skupinou Rockaway vlastnící množství více či méně velkých e-shopů vzbudilo kontroverzi, ale také nejnovější spekulace o (ne)závislosti zbožových srovnávačů, jejich pozici u českých obchodu a budoucnosti zbožových vyhledávačů.

Pokračovat ve čtení

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.