INIZIO blog

Téma: SEO

Celkem 11 příspěvků

Rubrika pro všechny, kteří chtějí být vidět v organickém vyhledávání. Pomůžeme vám se dostat výš!

3 tipy jak získat lepší prodejní výsledky na internetu

Svět internetové reklamy je dravé a neustále se měnící prostředí. Pokud vám během prvních říjnových dní přistál v e-mailu “report 09/2018” zkontrolujte si hlavní čísla a zhodnoťte stávající strategii. Máme pro vás tři tipy, které vám s tím pomohou.  

Pokračovat ve čtení

Jak získat větší návštěvnost webu? Díky recyklaci obsahu!

Obsahový marketing má pro firmy stále svou cenu a význam. Stále platí, že díky němu můžete získat větší návštěvnost webových stránek, budovat publikum a stát se autoritou v ve svém oboru. Každý však nemá dostatečné časové a finanční možnosti na to, aby přinášel množství nového obsahu. Dokonce i kreativní nápady se mohou časem vytrácet, zejména když je váš web či e-shop v provozu několik let. Existuje jednoduché řešení, a tím je recyklace již stávajícího obsahu. Jak na ni? To se dozvíte v tomto článku.

Pokračovat ve čtení

Jak využít hlasové vyhledávání pro SEO a růst návštěvnosti webu

U hlasového vyhledávání a SEO platí jedno:

Jeho vliv poroste.

Google v hlasovém vyhledávání zpřístupnil češtinu už v roce 2010. Málokdo to ale zohledňuje u svého webu. Ačkoliv většina z mých známých tuto funkci běžně využívá každý den.

Získejte strategickou výhodu do budoucna. V článku vám přiblížím, jak hlasové vyhledávání funguje a prozradím pár tipů, jak díky němu získáte vyšší návštěvnost webu.

Pokračovat ve čtení

Co je Mobile First Index, a jak ovlivní SEO?

Dlouhodobě klesá počet vyhledávání na desktopu a naopak na mobilních zařízeních – smartphonech a tabletech – vyhledávají lidé stále častěji. V roce 2014 poprvé mobilní zařízení předčila desktopy v počtu vyhledávání a tento trend stále pokračuje. A Google samozřejmě na situaci začal již dávno reagovat. Součástí této reakce je i Mobil First Index, spuštěný na konci března tohoto roku.

Pokračovat ve čtení

Cena za okamžitý výkon

INIZIO je dlouhodobým proponentem výkonnostní reklamy a jsem stoprocentně přesvědčený, že pokud hovoříme o investici do marketingu, je potřeba za ním vždy hledat a měřit návratnost, pokud možno na základě objektivních metrik a nikoliv pocitů a filosofií.

Pokračovat ve čtení

Případová studie: Z nuly na 130 poptávek měsíčně

INIZIO dnes obsluhuje malé i obrovské zákazníky. Nejvíce jsme ale hrdí na to, když můžeme pomoci začínající společnosti díky webu a digitálnímu marketingu prorazit na trhu a raketově vyrůst. Něco podobného se nám podařilo při práci pro českobudějovickou společnost 2K Energy s.r.o. Budeme vám tedy dnes vyprávět příběh, jehož začátek se datuje už k roku 2013 a jeho úspěch pokračuje a roste i dnes.

Pokračovat ve čtení

Jak připravit e-shop na Vánoce

Sílící předvánoční šílenství se neodehrává pouze ve strkanicích mezi regály, ale také mezi řádky internetových obchodů. Jak vymáčknout z Vánoc maximum na poslední chvíli a jak co nejlépe připravit e-shop na vánoční nákupy nejen z hlediska SEO? Připravili jsme několik rad, z nichž některé využijete třeba příští rok, některé uvítají opozdilci, kteří kampaně teprve připravují a některé vám pomohou nastavit kampaně, které neběží ideálně.

Pokračovat ve čtení

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.