🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Jak vyrostla o 571 % v tržbách společnost Dalboa s.r.o., díky online marketingu.

V čele ambiciózní společnosti Dalboa s.r.o. stojí pan Dalibor Planý, který spolu s motivovaným týmem realizuje stavební a bourací práce na jižní Moravě a v Čechách.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Každý příběh začal první cihlou a jak se na stavbě společnosti Dalboa podílí Inizio, bychom Vám rádi ukázali v této případové studii. 

Úspěch pozná i tu nejmenší nejistotu. Proto je ideální volbou marketingový specialista, který vás s jistotou provede světem ziskového marketingu, ve kterém plán a strategie vyhrává. 

Bývalý vedoucí stavební skupiny se jednoho dne rozhodl, že chce zlepšovat pracovní procesy a získat svobodu ve vlastním podnikání.

Se svými kolegy získali několik prvních zakázek, ve kterých bez pochyb ukázali, že nikdo nerozdává tak tvrdé rány jako jejich kladiva!

Tvrdé konkurenční prostředí v oboru stavebnictví je jednoznačné, jelikož výběr stavební společnosti je pro mnoho zákazníků zásadní. 

V takovém oboru je více než nutné vždy udělat první krok, jinak prohrajete. 

Stavba nového domu nebo rekonstrukce starého bydlení je investicí na několik příštích desetiletí a záměrem společnosti Dalboa bylo poskytnout kvalitní a komplexní služby zákazníkům od A do Z. 

K tomu tato společnost potřebovala několik kvalifikovaných zaměstnanců a v neposlední řadě zakázky, které zajistí rychlý růst v tržbách.

Čas na funkční marketing 

Tento titulek je často používán marketingovými specialisty a uznávanými experty. 

My vám ale ukážeme, že funkční marketing skutečně existuje a tento podtitulek nepoužíváme protože se zdá v dnešní době moderní. 

O tomto se mohl vlastními zkušenostmi přesvědčit pan Dalibor Planý, když se rozhodl zvolit služby společnosti Inizio. 

Majitel stavební společnosti věděl hned na začátku, co očekává od spolupráce a naším společným úkolem bylo zvolit strategický plán pro cestu, která nás bez překážek posune k dosažení cílů.

AKČNÍ PLÁN

Volba dlouhé poptávkové stránky je sázka na jistotu.

Jako marketingový specialista jsem dostal zadání. Připravit kampaň na získání hodnotných a relevantních poptávek na realizaci fasád a zateplení domů. 

Proto jsem vsadil na jistotu a připravil kampaně, které dokážou generovat výsledky prakticky okamžitě.

Z marketingových zkušeností víme, že nejlépe konvertují dlouhé poptávkové stránky. 

Před přípravou dlouhé poptávkové stránky jsem analyzoval trh a studoval současnou problematiku v daném oboru. 

Zjistil jsem, že mnoho informací, které zákazník uvítá před kontaktováním stavební společnosti, český internet postrádá.

Otevřel jsem si desítky webových stránek, které komunikovali zákazníkům službu. 

Stavební společnosti mají sice poptávkové formuláře, které mohou zákazníci vyplnit a odeslat, ale k tomu, aby zákazník získal důvěru v prakticky neznámé společnosti to zkrátka nestačí.

 

Poptávky na realizaci fasád a zateplení jsou hodnotné a takoví zákazníci platí stovky tisíc korun firmě, které chtějí důvěřovat.

Porozumět zákazníkům je obrovské plus, které můžete zužitkovat v psaném obsahu vašich reklam nebo poptávkové stránky. 

Jako marketingový specialista mohu potvrdit, že hloubková analýza daného projektu a zákazníka, který nakonec služby nebo produkty kupuje, je důležitou součástí celého procesu přípravy, aby vaše kampaně mohly rozkvést ideálně okamžitě. 

 

První společná kampaň sklidila okamžité úspěchy

První velký skok není nutně skok do neznáma.

1 poptávková stránka + 13 reklam = 43 poptávek s průměrnou hodnotou 19 694 000 Kč.

Dne 12.8. jsme měli připravenou kompletní kampaň, kterou jsme zobrazili lidem na jedné z nejžádanějších platforem pro marketing v online světě.

Na Facebooku.

Na obrázku níže si můžete přečíst obsah několika zobrazovaných reklam.

Na naší reklamu klikali lidé, kteří byli připraveni práci odevzdat do rukou společnosti Dalboa s.r.o.

Během první hodiny od zobrazení reklam nám přistála první hodnotná poptávka na realizaci zateplení rodinného domu s kanceláří v Blučině na Jižní Moravě. 

První poptávku jsme získali z prvních osmi kliknutí. 

Poptávková stránka provází zákazníka od začátku do konce užitečnými informacemi. 

To jak vytvořit takovou poptávkovou stránku probereme jindy.

Zde je náhled, jak jsme zaujali na začátku motivujícím titulkem a doprovodným textem širšího obsahu celé stránky.

 


Naše poptávková stránka měla velmi slibný vývoj a v průběhu času jsme sledovali několik ukazatelů.

Na grafu níže je znatelné, že se v počátku lidé z naší reklamy stihli proklikat, i když neměli relevantní zájem o spolupráci, nebo jsme je zkratka nepřesvědčili. 

V průběhu dalších týdnu však můžeme pozorovat, že se nám zvyšuje konverzní poměr poptávkové stránky. Zde je nutné statistiky číst s nadhledem, jelikož pouhá hodnota CTR z reklamy nic zásadního neprozradí. 

V praxi se nám z reklamy proklikli pouze lidé, kteří měli seriózní záměr realizovat nabízené stavební úpravy. 

Ve finále jsme získali 43 poptávek, přičemž jsme za jednu zaplatili 677 Kč. 

Následně ve společnosti Dalboa proběhla komunikace se zákazníkem, která interním procesem dodanou poptávku zobchodovala. 

Na jižní Moravě již tým společnosti Dalboa pracuje na několika úspěšně zobchodovaných poptávkách, které jsme získali pomocí tohoto formuláře. 

Tento formulář nám zajistil kromě kontaktních údajů zprávu, kterou nám zákazník komunikoval svojí představu a také konkrétní informace.

Získali jsme například informace o velikosti stavebních úprav, rozpočtu a další důležité hodnoty, které byly pro první komunikaci se zákazníkem velmi užitečné.


 

ROZŠIŘUJEME TÝM

Kromě této kampaně jsme se dohodli, že rozšíříme tým společnosti Dalboa a získáme motivované zájemce o dlouhodobou spolupráci na několik nově otevřených pracovních pozic. 

I této výzvě jsme se postavili se záměrem získat do týmu skutečně zodpovědné a pracovité lidi, kteří se budou na dalším a dlouhodobém růstu společnosti pana Dalibora Planého rovněž podílet. 

Díky perfektní reklamě jsme získali motivované uchazeče během prvních dnů.

Protože byl vysoký zájem o spolupráci se společností Dalboa, pan Dalibor Planý chtěl pečlivě zvážit a vybrat toho nejlepšího uchazeče. 

  • V rámci náborových kampaní jsme získali 18 uchazečů o pozici stavbyvedoucí, přičemž jsme jeden kontakt získali za 163 Kč. 
  • Hledali jsme několik zodpovědných zedníků a našli jsme jich celkem 33. Za jeden takový kontakt jsme zaplatili 81 Kč. 

Poslední náborovou kampaň jsme připravili za účelem zajištění obchodního zástupce do společnosti Dalboa. 

  • 24 přihlášených uchazečů. Kontakt na jednoho obchodního zástupce stál díky naší reklamě jen 71 Kč. 

Výsledky a náhledy reklam nyní můžete vidět na obrázku.

To, jak spolupráci vnímá a hodnotí samotný pan Dalibor Planý si nyní můžete přečíst v recenzi níže. 

Tímto také děkujeme za spolupráci a za akční přístup, protože když se cílevědomí lidé spojí, výsledky se vždy dostaví. V našem případě jsme nepotřebovali stovky neúspěšných pokusů.

Zvolili jsme prověřené a funkční metody ziskového marketingu. 

 

Děkujeme za Vaší pozornost a pokud chcete pro svoje služby dlouhou prodejní stránku a zaměřený obsah reklamy, klikněte na tento odkaz. 

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.