INIZIO blog

Téma: CRO / UX

Celkem 5 příspěvků

Zvyšování konverzního poměru a zlepšování UX nemusí být žádná věda. Pokud hledáte zajímavou inspiraci, pak je tahle rubrika pro vás ta pravá.

8 tipů, jak snížit bounce rate webu a zlepšit tím jeho výkon

Položme si jednoduchou otázku: Proč vůbec míru okamžitého opuštění (anglicky bounce rate) řešit?

Odpověď? Efektivita.

Tohle číslo mi říká, kolik lidí odešlo z konkrétní stránky webu bez toho, aniž by udělalo nějakou akci.

Když už někoho dostanu na web, chci aby co nejvíc lidí:

  • Udělalo konverzi
  • Bylo natolik zaujato obsahem, že mají potřebu proklikávat další informace

I když dostanete na váš web tisíce lidí, je vám to k ničemu, pokud jen 50 z nich provede konverzi. Paradoxně na tom bude lépe webová stránka, kterou navštíví třeba jen 300 uživatelů a třetina z nich (tedy 100) udělá to, co chcete.

Přitom na snížení míry okamžitého opuštění stačí drobnosti. Zkuste třeba toto…

Pokračovat ve čtení

Na co si dát pozor u webové typografie?

Kolem webů koluje jeden opakovaný mýtus:

„Lidé na webu nečtou.“

Vzniká tím u řady lidí chybný názor:

Lidé text na webu stejně nečtou = písmo není důležité = nebudu to řešit.

Janice Redish ve své knize Letting go of the Words píše, že lidé na webu napřed scanují, zorientují se a přečtou si až to, co považují za důležité.

V tu chvíli přijde do hry webová typografie (jak na webu pracovat s písmem). Ta lidi dovede tam, kam potřebujete. Zvýší čitelnost a tím i přesvědčivost vaší webové stránky.

Pokud totiž písmo podceníte, platí jednoduchá zásada:

Člověk nepřečte = nepochopí smysl webu a služby = odejde bez nákupu.

Jak to dělat lépe?

Pokračovat ve čtení

Případová studie: Z nuly na 130 poptávek měsíčně

INIZIO dnes obsluhuje malé i obrovské zákazníky. Nejvíce jsme ale hrdí na to, když můžeme pomoci začínající společnosti díky webu a digitálnímu marketingu prorazit na trhu a raketově vyrůst. Něco podobného se nám podařilo při práci pro českobudějovickou společnost 2K Energy s.r.o. Budeme vám tedy dnes vyprávět příběh, jehož začátek se datuje už k roku 2013 a jeho úspěch pokračuje a roste i dnes.

Pokračovat ve čtení

Případová studie: Drobná úprava, dvě hodiny práce = 250.000 Kč

Možná již znáte první českobudějovický online supermarket Plná taška. Umožňuje nákup potravin přes internet s dovážkou do 120 minut v Českých Budějovicích a okolí. INIZIO se kompletně stará o web i digitální marketing tohoto eshopu. Během roku 2016 jsme se zde rozhodli otestovat dvě hypotézy a s vámi se nyní podělíme o výsledky těchto testování. Veškeré statistiky, které zde publikujeme byly naměřeny v tomto období skrze Google Analytics, a zakládají se na přesném měření s dostatečným statistickým vzorkem. Snad to i pro vás a vaše webové řešení bude inspirativní.

Pokračovat ve čtení