INIZIO blog

Cena za okamžitý výkon

INIZIO je dlouhodobým proponentem výkonnostní reklamy a jsem stoprocentně přesvědčený, že pokud hovoříme o investici do marketingu, je potřeba za ním vždy hledat a měřit návratnost, pokud možno na základě objektivních metrik a nikoliv pocitů a filosofií.

Pokračovat ve čtení

Proč má remarketing smysl, i když to v Google Analytics (vždy) neuvidíte?

Rádi bychom se s vámi podělili o zjištění, které jsme učinili při zkoumání výsledků Plné tašky a jedná se tentokrát o pořádný fuck-up (volně a slušně přeloženo: podělání). Naším chybným rozhodnutím jsme se totiž připravili o stovky zákazníků Plné tašky. To by ani nebylo možná tak zarážející, tak jako že jsme to zjistili až s odstupem zhruba roku. O co šlo?

Pokračovat ve čtení

Nastavení Google Analytics nově jako proměnná v GTM

Ve většině Google Tag Manager kontejnerech nalezneme značku Google Analytics. Po prvotním nadšení z jednoduchosti a elegantnosti nasazování GA pomocí GTM však přichází vystřízlivění – a to většinou tehdy, když má jeden GTM kontejner několik GA značek, které je těžké efektivně spravovat.

Pokračovat ve čtení

7 případových studií, 7 trumfů i průšvihů v online marketingu 

Stejně jako vy, i my na INIZIu hodně čteme. Ale jako každý, kdo někdy četl, víme, že jen čtením se člověk nenaučí. Cizí případovka vás nepřesvědčí tolik jako vlastní experiment. Jestli jsme se něčím jako firma v posledních 11 letech hodně posunuli dopředu, bylo to hlavně vlastními úspěchy a průšvihy, nikoliv vyčtenými informacemi. Na začátku těch experimentů ale vždycky stála nějaká inspirace. A právě tady jsme vděční za to, že se někdo byl ochotný podělit o své zkušenosti, pracně a draze dobyté know-how třeba na svých blozích, které jsme měli následně možnost konzumovat. Chceme tedy také přispět a podělit se s vámi o pár zkušeností, které jsme v roce 2016 (a i dříve) získali. Nejsou to nutně nové technologie nebo metody, o kterých by nebylo možné slyšet třeba před 5 lety, ale jsou to naše vlastní osahané poznatky a naše výsledky, o které se můžeme podělit. A možná mohou být někdy i v rozporu s tím, co jsme my nebo vy četli někde jinde. Pojďme tedy na to.

Pokračovat ve čtení

Jak snížit četnost zobrazení reklam na Facebooku?

Ještě než se pustím k jednotlivým bodům, je dobré si připomenout, co četnost vlastně je 🙂

Četnost/frekvence je „průměrný počet, kolikrát každý uživatel viděl vaši reklamu„, tak zní definice přímo od Facebooku. Počítá se jednoduše – vezmete hodnotu „počet zobrazení reklamy“ a vydělíte metrikou „dosah“.

Pokračovat ve čtení