🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

„Sháňka“ po firemních systémech raketově vzrostla. Jsou konverzky poptávkovou mašinérií?

Vladimír Patzak, CEO firmy One Click Business Solutions (OCBS), nejdříve hledal pro svojí firmu systém, který mu pomůže s lepší komunikací se zaměstnanci a rozdělováním úkolů. Také chtěl mít pod kontrolou obchodní zakázky, kontakty a mít v bezpečí firemní dokumenty. Proto vytvořil 1CLICK (https://www.1c2c.net/). Aby pomohl kolegům podnikatelům. 1CLICK je software, ve kterém má podnikatel vše, co potřebuje, na jednom místě.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Česká firma OCBS působí na trhu už od roku 2010, nikdy se jí ale nedařilo lépe než v posledním roce. Její perfektní systém se povedlo díky spolupráci s Iniziem a Konverzkami dostat mezi stovky nových uživatelů. „O našem produktu jsem byl vždy přesvědčený, že je v Česku absolutní špička. Chyběl nám ale špičkový marketing, a toho jsme docílili angažováním Inizia,“ řekl CEO One Clicku Vladimír Patzak.

A měl pravdu. 1CLICK se v posledním roce rozrostl více než dvojnásobně. Je to vidět nejen na počtu poptávek, které jsme na konverzkách společnými silami získali, ale také na obrovském růstu počtu založených dem systému 1CLICK. (viz graf níže, který ukazuje počty založených dem od začátku spolupráce po duben 2023, a kde je červená šipka začátkem spolupráce).

Graf – založená dema 1CLICK

„Prudkého zvýšení počtu založených dem jsme docílili nejen díky působení na konverzkách, odkud potenciální zákazníci odcházeli motivovaní okamžitě si založit demo a vyzkoušet 1CLICK, ale také skvěle zpracovanými a zacílenými kampaněmi na Facebooku, Instagramu a Googlu,“ vysvětlil projektový manažer Štěpán Velek.

Strategie na konverzkách

Nešlo to ale samo okamžitě. Vyzkoušeli jsme různé strategie od e-booku po webinář, které jsme využili jako magnet k zaujetí naší cílové skupiny a až ve druhém kroku jsme sbírali poptávky. To se dařilo, ale pořád to nebyl takový boom, jaký jsme chtěli. Proto jsme tvrdě pracovali na dalších strategiích, až jsme se trefili. Zkusili jsme sbírat poptávky napřímo od firem z konkrétních oborů.

„Zacílili jsme třeba firmy, které dělají fotovoltaiku, pak také servisní podniky. Oba segmenty jsme ve velkém oslovili propracovanou poptávkovou přistávací stránkou,“ přiblížil Velek. A čísla ukázala, že má pravdu. 85 získaných poptávek od firem, které realizují fotovoltaické zakázky je úžasné číslo.

Poptávky na fotovoltaické firmy z konverzek

„Zacílit na fotovoltaické firmy pro nás bylo sice náročnější po pracovní stránce, protože jim bylo potřeba 1CLICK uzpůsobit na míru například kvůli dotacím a další problematice, kterou řeší. I tak to pro nás ale byla trefa do černého, protože se nám podařilo uzavřít velký počet zakázek, za což jsem Iniziu velice vděčný. V marketingu jsou přeborníci a odvedli fantastickou práci,“ vyjádřil svůj vděk CEO Patzak.

 

 

Jsou konverzky poptávkovou mašinérií? Odpověď je: Beze sporu ano. Je tomu důkazem mnoho projektů včetně aplikace 1CLICK, kde získává Inizio pro své zákazníky stovky relevantních poptávek. Chcete díky Iniziu a konverzkám získávat poptávky i vy? Zkuste si nezávazně vyplnit dotazník na TOMTO odkazu a uvidíte, zda vám můžeme pomoci.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.