🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Jak jsme 4x zvýšili konverzní poměr a dosáhli tak ceny za poptávku 685 Kč místo 4 942 Kč

Když člověk prodává produkty za stovky tisíc, musí počítat s cenou za poptávku v řádu několika tisíců. Anebo že by ne? Toto je příběh toho, jak jsme z tisíců vydaných na jednu poptávku udělali pro klienta pouhé stovky.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Firma Alaris se specializuje na prodej bioklimatických pergol PLACEO, které představují hlavní produktovou linii této firmy. S námi začali spolupracovat proto, že chtěli získat větší objem poptávek za nižší cenu.

Před začátkem spolupráce získávali poptávky prostřednictvím svého webového portálu. Za jednu poptávku z vyhledávače Google platili v rozmezí od 3 046 Kč do 4 942 Kč. Co se týče konverzního poměru na jejich webu, dosahoval hodnoty 0,48 %.

Co jsme vymysleli, abychom tato čísla zlepšili?

Pro maximalizaci efektivity a snížení nákladů jsme přistoupili k implementaci nové strategie. Rozhodli jsme se vytvořit speciální poptávkovou stránku na Konverzkách.

Ta hlavně mluvila o problému, který potenciální zákazníci měli, což je nemožnost trávit v létě kvalitní čas na zahradě, kvůli obrovskému horku a dusnu. Obecně, když se člověk snaží něco prodat, je efektivnější mluvit o tom, co to udělá s životem daného člověka než o vlastnostech produktu. Člověk si jej totiž kupuje proto, aby byl jeho život lepší, ne proto, aby měl daný produkt. To dává smysl, že? No, podávejte se na nabídky všude okolo Vás…

Na tuto stránku jsme vedli návštěvnost z Facebooku a během prvního měsíce po spuštění nové kampaně navštívilo naši konverzní stránku 2 512 uživatelů. Z těchto návštěvníků jich 23 vyjádřilo zájem o bioklimatickou pergolu a odeslalo poptávku. To představuje konverzní poměr 0,92 %, což je významný nárůst oproti původnímu poměru 0,48 % na webových stránkách firmy Alaris. Navíc z mnohem méně relevantního kanálu, protože na Google je lidé skutečně hledali. Na Facebooku jsme na ně „náhodou“ vyskočili a jim se nabídka líbila. Cena za jednu poptávku z Facebooku byla ihned 1 123 Kč.

Toto nám však nestačilo, a tak jsme pokračovali ve vylepšování stránky.

Testování se vyplácí ?

Nadpis je ta nejdůležitější část prodejní stránky a jeho změna dokáže mnohonásobně zvýšit konverzní poměr. Proto jsme vytvořili A/B test těchto titulků. Podívejte se na ně a zkuste tipnout, který z nich zaujal a rozečetl nejvíce lidí:

A

B

C

D

Pokud jste si tipli nadpis D, máte pravdu. Jen testování nadpisu zvedlo konverzní poměr více než 3x.

Celkový průměrný konverzní poměr se ve druhém měsíci ustálil na 1,89 % a cena za jednu poptávku klesla na 685 Kč. To je skoro 4x lepší konverzní poměr než na jejich klasickém webu a více než 4,5x menší cena za poptávku.

Nejenom to, masivně se podařilo zvýšit objem poptávek – odeslalo ji 143 lidí.

Kromě Facebooku jsme se firmě Alaris starali i o Google, zde se nám podařilo snížit cenu za poptávku na polovinu až třetinu.

A jak hodnotí spolupráci klient?

 

 

Jak by se líbilo snížení nákladů na jednu sedminu Vám?

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme pomoci i Vám.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.