🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

3 konverzkové triky jak 4x zvýšit prodeje fyzických produktů, aniž byste museli sáhnout na reklamu

Pan Miroslav je podnikatel tělem i duší. Přímo z Ekvádoru dováží kilové konzervy šťavnatých tuňákových kousků, které si díky němu lidé mohou dopřát 4x levněji než v supermarketu. Pan Miroslav je schopný obchodník a svůj skvělý produkt dokáže napřímo prodat téměř komukoliv. Jeho eshop toptunak.cz ale mnoho objednávek nepřinášel, a tak se obrátil na Inizio.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

A jak to dopadlo? Získali jsme tolik objednávek, že po měsíci a půl spolupráce bylo třeba z Ekvádoru objednat dalších pár tun zboží, jinak by nebylo co prodávat. Na následujících řádcích se dočtete o strategiích, které k tomuto úspěchu přispěly.

 

Trik marketingových profíků, jak během pár minut 4x zvýšit konverzní poměr stránky

Nedílnou součástí každé dobré konverzky je A/B test nadpisů. Kdo ho neudělá, okrádá se o peníze. I když je zbytek stránky úplně stejný, změna pár slov v nadpisu může konverzní poměr zdvojnásobit, zečtyřnásobit, ale klidně i zosminásobit! Čím to je? Nadpis rozhoduje, zda se člověk do stránky začte, nebo zda ji opustí po pár vteřinách.

 

S tímto vědomím se marketingový specialista Filip pustil do testu 3 variant nadpisů. Schválně jestli si tipnete, který (suverénně) zvítězil:

A

B

C

S náskokem zvítězila varianta B, která měla konverzní poměr 4 %, zatímco varianty A a C pouze 1,3 %. Trojnásobný konverzní poměr = trojnásobný zisk.

Co si z toho odnést? A/B (C,D,..) test nadpisů stránky je super šťavnatý způsob, jak zvýšit svoje zisky.

 

Testování je matka moudrosti (a zisků)

Koupili byste si radši 1 kg tuňáka za 297 Kč s dopravou zdarma, nebo 1 kg tuňáka za 198 Kč a dopravou za 99 Kč? Že je Vám to jedno? (ano, obě nabídky nabízí stejný produkt za stejnou celkovou cenu) Nevěděli jsme, na co lidé lépe zareagují, a tak jsem vyzkoušeli obě verze a na každou stránku jsme přivedli cca 200 lidí. Výsledek najdete na obrázku:

Rozdíl nebyl malý. Nabídka 1 kg tuňáka za 297 Kč s dopravou zdarma získala 4x více prodejů (8vs2). Člověk většinou dopředu přesně neodhadne, na co zákazníci zareagují. I když se lidí napřímo zeptáte, realita může být někde jinde. Poctivý A/B test ale vše vyjasní.

 

Jak zatraktivnit nabídku, aby zaplatilo 2x více zákazníků, aniž by Vás to stálo

Nabídka pana Miroslava už tak byla velmi dobrá a vyvolávala prodeje. Naše ambice ale byly větší, a tak jsem nabídku ještě zatraktivnili E-bookem s recepty. Těchto 5 receptů jsme nabídli jako bonus zdarma všem, kdo si tuňáka objednají. Výsledek? Začalo chodit 2,5x více objednávek!

Ano, tvorba e-booku pár hodin zabrala. Ale během pár měsíců přinese desítky tisíc Kč v objednávkách. Kdo by nechtěl mít takovou hodinovku?

 

Jak na prodejní stánku přivést zákazníky, kteří zaplatí HNED?

Na Konverzku jsme přiváděli placenou návštěvnost z Facebooku. Na kolik to vyšlo? Jak vidíte níže, i v reklamě se vyplatí testovat více variant. Pro začátek jsem ze 2 variant textů a 2 variant obrázků (ano, jsou z umělé inteligence) nasadili 3 varianty. Nejlepší reklama vycházela 3,5x levněji než ta nejhorší. 

 

Jak naši spolupráci hodnotí sám klient?

Jak by se Vám líbilo získat během pár týdnů příliv platících zákazníků?  

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme zvýšit počet i Vašich objednávek.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.