INIZIO blog

Uveďte tyto povinné údaje na webu a mine vás pokuta 100 tisíc

Jaké povinné údaje po vás zákon vyžaduje na webu, když podnikáte?

Nedávno jsem s klientem řešil jeho IČO v souvislosti s jedním katalogem. Najednou mi došlo:

„Není tohle náhodou povinná věc na webu?“

Pár minut na Googlu odhalilo že ano.

Proto jsme věc ihned napravili. V opačném případě by hrozila pokuta až 100 tisíc korun a pozastavení činnosti na 1 rok.

Jak tomu předejít?

Pokračovat ve čtení

5 trendů v online marketingu, které vám pomohou získat pozornost zákazníků

Jste začínající online markeťák a lámete si hlavu nad tím, jak v roce 2018 získat pozornost zákazníků na internetu?

Marketingový mix vám pomohou okořenit  stories, videa, mikro obsah nebo nativní reklama.

Spolu s dalšími trendy mají tu výhodu, že nejsou náročné na vyzkoušení, takže se do nich můžete pustit ještě dnes.

Pokračovat ve čtení

Co je Mobile First Index, a jak ovlivní SEO?

Dlouhodobě klesá počet vyhledávání na desktopu a naopak na mobilních zařízeních – smartphonech a tabletech – vyhledávají lidé stále častěji. V roce 2014 poprvé mobilní zařízení předčila desktopy v počtu vyhledávání a tento trend stále pokračuje. A Google samozřejmě na situaci začal již dávno reagovat. Součástí této reakce je i Mobil First Index, spuštěný na konci března tohoto roku.

Pokračovat ve čtení

8 tipů, jak snížit bounce rate webu a zlepšit tím jeho výkon

Položme si jednoduchou otázku: Proč vůbec míru okamžitého opuštění (anglicky bounce rate) řešit?

Odpověď? Efektivita.

Tohle číslo mi říká, kolik lidí odešlo z konkrétní stránky webu bez toho, aniž by udělalo nějakou akci.

Když už někoho dostanu na web, chci aby co nejvíc lidí:

  • Udělalo konverzi
  • Bylo natolik zaujato obsahem, že mají potřebu proklikávat další informace

I když dostanete na váš web tisíce lidí, je vám to k ničemu, pokud jen 50 z nich provede konverzi. Paradoxně na tom bude lépe webová stránka, kterou navštíví třeba jen 300 uživatelů a třetina z nich (tedy 100) udělá to, co chcete.

Přitom na snížení míry okamžitého opuštění stačí drobnosti. Zkuste třeba toto…

Pokračovat ve čtení

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.