INIZIO blog

Jak co nejrychleji dosáhnout úspěchu na internetu?

Marketing je komplexní teprve, když se spojí kvalitní produkt, konkurenceschopná cena, kvalitní distribuce a propagace produktů či služeb. S poslední jmenovanou službou vám může pomoci marketingová agentura. O tom, proč je dobré se obrátit na marketingové specialisty psal již Jaroslav Pešek, dnes se podíváme na to, jak nejlépe začít spolupráci a tím co nejrychleji dosáhnout očekávaných výsledků.

Pokračovat ve čtení

Kolik stojí vývoj mobilní aplikace?

Aplikace iOS nebo Android, o Microsoftu nemluvě, dnes používá každý uživatel smartphonů, pravděpodobně i vaše babička. V roce 2017 spotřebitelé stáhli do svých mobilních zařízení více jak 178,1 miliard mobilních aplikací. Díky tomu vám investice do jejich vývoje dává šanci skokově zvýšit zakázky i tržby bez ohledu na obor, ve kterém podnikáte. Ale kolik peněz do mobilní aplikace investovat?

Pokračovat ve čtení

Jak správně vybrat agenturu pro internetový marketing?

Ať se nám to líbí, nebo ne, pokud chce v dnešní době někdo podnikat, musí se zabývat i tím, aby bylo jeho podnikání vidět na internetu. Bez webovek případně facebookové stránky se neobejdete. A to je jen nutné minimum. Internet skýtá mnoho příležitostí, které je ale potřeba identifikovat a využít. A ač se tak někteří lidé tváří, nikdo nemůže rozumět všemu.

Pokračovat ve čtení

Jak získat větší návštěvnost webu? Díky recyklaci obsahu!

Obsahový marketing má pro firmy stále svou cenu a význam. Stále platí, že díky němu můžete získat větší návštěvnost webových stránek, budovat publikum a stát se autoritou v ve svém oboru. Každý však nemá dostatečné časové a finanční možnosti na to, aby přinášel množství nového obsahu. Dokonce i kreativní nápady se mohou časem vytrácet, zejména když je váš web či e-shop v provozu několik let. Existuje jednoduché řešení, a tím je recyklace již stávajícího obsahu. Jak na ni? To se dozvíte v tomto článku.

Pokračovat ve čtení

Jak využít hlasové vyhledávání pro SEO a růst návštěvnosti webu

U hlasového vyhledávání a SEO platí jedno:

Jeho vliv poroste.

Google v hlasovém vyhledávání zpřístupnil češtinu už v roce 2010. Málokdo to ale zohledňuje u svého webu. Ačkoliv většina z mých známých tuto funkci běžně využívá každý den.

Získejte strategickou výhodu do budoucna. V článku vám přiblížím, jak hlasové vyhledávání funguje a prozradím pár tipů, jak díky němu získáte vyšší návštěvnost webu.

Pokračovat ve čtení

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.