INIZIO blog

Co je to GDPR a proč zdraží internetovou reklamu?

GDPR je nové nařízení EU, které se dotkne všech webů.

Ve zkratce, co znamená zkratka GDPR?

GDPR (General Data Protection Regulation) není další z chatovacích akronymů, jako například LOL, WTF nebo ROFL. Jedná se o revoluční změnu legislativy na ochranu osobních údajů na internetu. Revoluční proto, že od 25. května 2018, kdy oficiálně vstoupí GDPR v platnost, se opět trochu zkomplikuje provozování webových stránek a o slovo se přihlásí byrokraté a právníci.

Pokračovat ve čtení

Rozhovor s majitelem Plné tašky

Jan Vitha je zakladatel, majitel a jednatel online supermarketu Plná taška, který na Českobudějovicku rozváží potraviny pro již více než 5 000 lidí. E-shop letos v dubnu oslavil druhé narozeniny, má ale za sebou již cestu a zkušenosti, kterou jiné obchody sbírají mnohem déle.  Zeptali jsme se jej na několik otázek, které by mohli zajímat nejen marketéry, ale i další majitele e-shopů.

Pokračovat ve čtení