🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Trápí Vás relevance poptávek, poptávají Vás blázni, a Vy nechápete, proč se k Vám hlásí?

Jste podnikatel s vlastní firmou. Máte skvělý produkt, na který jste hrdý. Investujete do reklamy, ale zatímco Vaše kampaně generují zájem, Vaši potenciální zákazníci nejsou úplně tím, co jste očekávali.
Proč? Protože neznáte jejich hlavní problémy a frustrace. 

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Jak se dá nabídnout správné řešení, když nevíte, co je skutečně trápí?

Podnikatelé, kteří znají své zákazníky a jejich noční můry, mají obrovskou výhodu. To, co je naší prioritou, není jen prodávat produkt, ale nabídnout řešení. A jak to zjistíme?

Komunikací.

Nejlepší způsob, jak pochopit potřeby zákazníka, je s nimi mluvit. Nejde jen o to se domnívat. Musíme se ponořit do jejich světa, naslouchat a pochopit jejich starosti.

 

Když nevíte, na koho cílíte, nemůžete se divit, na koho v on-line prostředí natrefíte.

Každý rozhovor se zákazníkem je jako odhalování dalšího kousku skládačky, který Vám pomáhá vidět celý obrázek. A právě tato znalost je klíčem k úspěchu Vašeho podnikání.

 

Ale dost teorie, pojďme se podívat na konkrétní příklad. Dnes Vám rádi představíme dalšího z řady našich spokojených klientů.

 

 

Pan Roman Vrťo, zakladatel slovenského eSoft s. r. o, stojí za vývojem služby Proxia.live, která propojuje digitální nástěnky se školním systémem Edupage, spojil své síly s Inizio.

Jeho znalost cílové skupiny získaná skrze pravidelnou komunikaci prostřednictvím telefonátů, on-line schůzek a účasti na konferencích, mu umožňuje hlouběji porozumět jejich potřebám a palčivým problémům. 

 

Získané informace přetavila marketingová specialistka Míša na efektivní poptávkovou stránku s konverzním poměrem 2,30 % a s více než 99 % relevancí.

 

 

A co nám tvoří to 1 procento nerelevance? Babička, která chtěla digitální nástěnku pro vnučku do školy. 🤷

 

Skvělý nadpis je klenotem na koruně přistávací stránky. 

 

Nadpis je první věc, kterou návštěvníci uvidí a nese na svých bedrech obrovský vliv. Stojí za 80 % úspěchu, protože rozhoduje o tom, zda se návštěvníci ponoří do obsahu nebo odtud okamžitě odejdou.
Komunikujte v něm, co zákazníci získají. Ideálně v kombinaci s novou příležitostí.

 

 

Mít konverzní poměr 2,3 % na poptávkové stránce, která cílí na tak specifickou skupinu jako jsou ředitelé a zástupci škol, není vůbec špatné. 


Ale my se na tom nezastavujeme. Díky pravidelnému testování nadpisu a dalších prvků na stránce se neustále posouváme vpřed.

Před pouhými 5 měsíci jsme začínali s konverzním poměrem 0,67 % na naší první přistávací stránce pro projekt digitálních nástěnek ve školách. Díky pravidelnému A/B testování neustále dosahujeme lepších a lepších výsledků.

 

Nyní se pojďme podívat na reklamu a její textaci.

 

Reklama je navržena tak, aby vyvolala u návštěvníků požadovanou emocionální reakci a motivovala je k akci.

 

Zvolili jsme dlouhý reklamní text, který filtruje a zároveň ohřívá naše publikum ještě na Facebooku.

 

 

 

 

 

Vzhledem k úspěšnému průběhu našich aktivit na Slovensku je nasnadě další krok – expanze na Moravu. Tato strategická rozhodnutí nám otevřou nové možnosti a příležitosti pro růst a posílení naší přítomnosti na trhu. Jsme pevně odhodláni přinést naši hodnotu i zdejším zákazníkům a těšíme se na nové výzvy, které nám tento krok přinese.

Jak byste přijali možnost získat v krátkém časovém horizontu proud nových loajálních zákazníků? A co kdybyste měli možnost překonat svá očekávání a dosáhnout takových úrovní růstu, že byste se potýkali s nadměrným množstvím nových klientů, které byste těžko stíhali obsluhovat?

 

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme pomoci i Vám.

 

 

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.