🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Jak jsme úpravou přistávací stránky a reklamy snížili cenu za lead o více jak 90 % a zvýšili počet potenciálních zákazníků o 1000 % za pouhý měsíc

Řada firem si myslí, že propagace svého B2B podnikání na sociálních sítí Facebook nebo Instagram nemá smyl. Myslí si, že podnikatelé přece netráví čas na těchto platformách a chtějí se soustředit na časově i finančně náročné tvorby obsahu na LinkedInu nebo vlastním blogu. 

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Toto ovšem nebylo myšlení našeho dlouholetého zákazníka, firmy iTA Mobatime Group.

Mobatime Group je zde již od roku 1991 a jsou lídry v oblasti jednotného času a průmyslových hodin. Mimo to vytvořila kvalitní český docházkový systém pro malé a střední podniky. Jednoduše: “Firemní docházku”. 

Cíl byl jasný. Získat co nejvíce relevantních klientů, kteří budou využívat jejich software, za co nejlepší cenu. Navíc se Firemní docházka nebála a rovnou přišla se skvělou nabídkou. Plná licence softwaru docházkového systému na rok zdarma.

 

Hezká představa, ale začátek růžový nebyl.

Původně vypadalo, že se bude jednat o jednoduchou práci. Vytvoříme speciální přistávací stránku, reklamy a navazující e-mailing. Vzhledem k tomu, že klient nabízí svůj software na rok zdarma bude zájemců nespočet. Ale ejhle. Prvotní reklamy, které jsme testovali, bohužel nezískaly takový zájem, jaký jsme očekávali a s cenou za lead jsme se pohybovali od 1200 Kč do závratných 2 134 Kč. Navíc, za měsíc projevilo zájem jen pár desítek potenciálních zákazníků. 

 

Tak takhle teda ne! Hezky znovu od začátku.

 

S těmito výsledky jsme rozhodně spokojeni nebyli a samozřejmě ani klient nejásal nadšením. 

Ze získaných dat při prvním testování jsme vytvořili mnohem lépe cílené textace. Kompletně jsme přepracovali celé znění a vzhled přistávací stránky spolu s reklamou. Snažili jsme se co nejlépe poznat našeho zákazníka a vytvořit kampaň přesně dle jejich potřeb. 

No a jak to dopadlo?

 

Zvýšení počtu leadů o více jak 1000 % a snížení ceny za lead o více jak 90 %

 

Ano, nevidíte špatně, ani jsme se nepřepsali. Díky tomu, že jsme nyní věděli, na koho cílíme, jsme dokázali udělat tak zajímavé texty, že fungovaly 10x lépe.

Rozdíl v těchto výsledcích je pouhý měsíc. Měsíc tvorby a testování, ze které vyšla ta nejziskovější reklama v účtu. 

Vzhledem k tomu, že Facebook občas některé konverze zduplikuje, kontrolujeme si výsledky přímo v interním měření přistávací stránky. 

I po odečtení falešných leadů jsme na skvělých 263 Kč za lead s 6,16% konverzním poměrem.

Dlouhodobě se konverzní poměr na přistávací stránce také zvedl o krásných 2,73 % na skvělých 5,31 %.

Pokud Vás zajímá, jak vypadají úspěšné přistávací stránky, najdete je zde:

https://akce.firemnidochazka.cz/akce-23/

https://akce.firemnidochazka.cz/

Pokračujeme, nekončíme

 

Po úpravách přistávací stránky a reklamy, která začala přinášet krásné výsledky jsme se samozřejmě rozhodli, že budeme dál pokračovat v poznávání zákazníků a vylepšování stránek. 

Požádali jsme tedy klienta, aby nám dovolil zavolat několika jeho zákazníkům, které jsme detailně vyzpovídali a zjistili, proč vlastně začali řešit docházku svých zaměstnanců formou softwaru. Cíl nebyl získat informace o tom, zda jsou s produktem spokojeni, ale jaké řeší problémy jako podnikatelé.

Díky tomu jsme získali další ucelený přehled o tom, nad čím vlastně náš ideální zákazník přemýšlí, co ho trápí a čeho chce vlastně dosáhnout. 

To nám opět pomohlo kampaně znovu vylepšit a zlepšovat výsledky v dalším měsíci. 

Propagace mobilní aplikace

 

V nedávné době Firemní docházka dokončila upgrade mobilní aplikace, takže si majitelé firem mohou kontrolovat docházku zaměstnanců pohodlně ve svém telefonu. Na nás bylo tuto aplikaci propagovat. Vzhledem k tomu, že jsme dostali za úkol nejdříve propagovat aplikaci pro telefony se systémem Android, rozhodli jsme se pro propagaci přes Google Ads přímo v Google Play a poté pro úpravu textů pro ASO  (app store optimization). 

Výsledky mluví za sebe. Za dva měsíce spuštění kampaně 1 851 stažení s krásnou cenou 6,64 Kč za stažení aplikace. 

Díky dokonalému poznání našeho zákazníka ve spojení se skvělou nabídkou a službou Firemní docházky jsme vytvořili EFEKTIVNÍ funkční poptávkovou stránku na produkt s omezenou skupinou potenciálních zákazníků. A stále ji zlepšujeme. 

Jsme rádi za takovou spolupráci a těšíme se na další skvělé výsledky!

Jak by se líbilo Vám mít více nových klientů než zvládnete obsloužit a plnit velké cíle s předstihem měsíců?
Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme splnit i Vaše ambiciózní cíle.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.