Jak zlepšit konverzní poměr vašeho e-shopu (video)

Nejste Alza.cz, musíte bojovat o důvěru zákazníka

Zkuste se na váš e-shop podívat očima zákazníka, který nezná váš brand. S největší pravděpodobností je návštěvník na vašem e-shopu poprvé v životě, vaši značku nezná a vy musíte udělat vše pro to, abyste působili důvěryhodně a návštěvník se nebál nakoupit. Nesoustřeďte se na homepage, není to nejdůležitější stránka webu. Více než 95% návštěvníků nepřichází na homepage. Díky placeným kampaním a optimalizaci pro vyhledávače návštěvníci přichází přímo na stránku produktu nebo kategorie.

Co můžete udělat pro zlepšení důvěryhodnosti vašeho e-shopu?

  1. Používejte fotky na skutečných lidech
  2. Propojte s instagramovými příspěvky, na kterých je váš produkt
  3. Pochlubte se certifikáty. Máte certifikát Heuréka ověřeno zákazníky, dejte si ho na e-shop.
  4. Doplňte produktovou stránku o recenze od vašich zákazníků
  5. Buďte kreativní a udělejte vše, pro zlepšení důvěryhodnosti vašeho e-shopu nejen na homepage, ale hlavně na stránce produktu.

Chcete pomoci s online marketingem? Kontaktujte nás!

Související příspěvky:

Inizio je webová laboratoř a marketingová agentura, která je orientována na obchodní výsledek našich klientů. Věříme, že přidaná hodnota skvělých webů tkví v jejich schopnosti vydělávat Vám peníze.

Podívejte se, jak je možné díky Facebooku vydělávat miliony Kč.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.