🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Jak jsme začali mezi lety 2016-2020 raketově růst?

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

>>Odkaz na kvíz zmíněný ve videu…<<

V roce 2016 se změnila jedna věc v mojí hlavě. Uvědomil jsem si totiž, co miliardáři vědí už dávno.
Pokud chce člověk a firma něčeho dosáhnout, musí si skutečně uvědomit, co k tomu vede.

V našem případě to bylo VYRŮST. Musel jsem tedy vést tento vnitřní dialog:

Jak vyrosteme?

Získáme nové zákazníky.

Jaká činnost vede k tomu, že získáme nové zákazníky?

Oslovíte je a uděláte jim nabídku.

Jak je toto možné udělat s co největší efektivitou?

Zacílíme naše zákazníky přes algoritmy sociálních sítí a vyhledávačů a následně jim uděláme skvělou nabídku na stránce, na kterou se prokliknou.

Proč to bude fungovat, když to dělají takto skoro všichni?

Protože to ve skutečnosti nedělá skoro nikdo. Ostatní firmy se sice snaží dostat s reklamou na oči svých zákazníků, ale soustředí se na to, aby se jim „ukázali“ a pochlubili se sami sebou. My se musíme soustředit na to, abychom jim vyřešili jejich problém.

Co tohle přesně znamená?

Lidé, kteří jsou právě teď na internetu a vyhledávají něco či brouzdají na sociálních sítích. Ale většina z nich nyní nechce nic kupovat. Mají sice své problémy, ale spíše je zajímá, jak je vyřeší svépomocí. Pokud by se naše reklama soustředila na to, že těmto lidem hlavně pomůžeme, aniž po nich budeme chtít objednávku či poptávku, přímo pomůžeme desítkám tisíc podnikatelů. A když budeme šikovní, pár procent z nich si následně od nás objedná i placené služby.

Takže budeme platiti inzerci, abychom primárně pomohli lidem zdarma? To je přece nesmysl…

Ten nesmysl nám pomohl od roku 2016 zdvacetinásobit zisky. Zkuste ten nesmysl také. Klikněte třeba zde a vyplňte kvíz, který Vás nasměruje dál.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.