TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Tipy na YouTube marketing v roce 2020

Jak na YouTube v roce 2020?

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Dneska bych se s vámi chtěl podělit o několik tipů jak pracovat s YouTube ve vašem marketingu.

Tip č. 1

Pokud jste se rozhodli, že začnete dělat vlastní YouTube kanál, nedělejte ho jen za účelem organického dosahu.

Pro příklad jak to funguje u nás; my na YouTube publikujeme už něco přes půl roku. Pravidelně se snažíme točit jedno video každý den a výsledkem je, že přes YouTube jsme získali pouze deset přímých poptávek.

Kdybych měl dát na váhu náklady a výstupy z tohoto marketingového kanálu jen přes organický dosah, byl bych blázen kdybych v tom pokračoval. Mnohem lepší návratnost investice by měla třeba facebook reklama anebo třeba YouTube reklama.

Proč na YouTube kanálu neustále pracujeme?

YouTube kanál má totiž několik výhod; funguje jako složený úrok. Jakmile si začnete váš kanál budovat, jako sněhová koule na sebe začne nabalovat další a další odběratele. Algoritmus má rád když příspěvky a videa, které uživatelé vyhledávají pocházejí z populárních kanálů.

To znamená, že možná v prvních týdnech či měsících váš kanál nebude mít příliš velký dosah a dost možná, že na klíčová slova, která lidi vyhledávají se vaše videa nebudou zobrazovat ačkoliv budou velmi kvalitní.

Ale nevzdávejte se a několik měsíců to vydržte. Jak váš profil na YouTube začne nabývat na autoritě, začnete se zobrazovat stále výš a ne jenom ve výsledcích vyhledávání, ale i v doporučených videích.

Z toho pohledu YouTube funguje jako SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Pokud se letos rozhodnete dělat tuto optimalizaci bude pro vaši návratnost investice lepší optimalizovat si nalezitelnost vašich videí než třeba nalezitelnost vašich webových stránek ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova v Google.

Protože na Youtube je stále ještě nízká konkurence.

Tip č. 2

Vyzkoušejte letos YouTube videoreklamu. Ta je totiž jedním z nejpodhonocenějším kanálem na českým internetovým trhu. Podnikatelé a marketéři si zatím nechtějí dávat tu práci, aby natáčeli videa. Tím pádem nabídka od inzerentů je na YouTube velmi malá.

Proto vás YouTube algoritmus odmění tím, že máte ještě šanci získat nízké ceny za proklik. Tahle konkurenční výhoda nepotrvá věčně a v 2020 je příležitost pro vás abyste vaší konkurenci utekli vy! Právě tím, že si natočíte pár videí a ty pak budete promovat.

Tip č. 3

Dávejte si vždy do popisku videí odkaz na vaše prodejní stránky. Každý marketing vč YouTube by ve výsledku měl generovat nějaké tržby.

A jedna z možností jak je generovat přímo přes YouTube je dostat dotyčného na vaši webovou stránku. To se dá udělat tak, že uděláte reklamu, za kterou musíte Googlu zaplatit.

Anebo pokud se zobrazujete na YouTube organicky, dávejte si aspoň do popisku vašeho videa proklik na vaši webovou stránku. A to nejlépe na tu, na které je možné udělat nějakou placenou konverzi.

Tip č. 4

Zkuste propagovat váš kanál přes jiný než přes YouTube. Pokud potřebujete najít větší množství sledujících, právě kvůli YouTube algoritmu pro lepší zařazování na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání musíte nabrat sledující. Ty můžete nabrat tak, že vytvoříte reklamu na facebook a tu budete optimalizovat na návštěvnost a odkážete jí na váš kanál.

Tímto způsobem můžete celkem snadno a rychle získat velké množství sledujících vašeho YouTube kanálu.

Závěr

Zaujaly vás tipy o které jsem se s vámi dnes podělil? Pokud ano, zůstaňte naladění s námi a popřípadě dejte i odběr našemu kanálu na YouTube. Děkujeme za pozornost.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.