TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Jak se nám podařilo díky skvělé spolupráci s klientem zvýšit tržby o 103 % během jednoho roku

Mravenčí práce, pravidelná komunikace a správně nastavené kampaně. Výsledkem je zvýšení tržeb o krásné číslo, 103,33 % a k tomu jako třešnička na dortu, snížení PNO (podíl nákladů na obratu). 

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Klient HobbyGrow, který prodává velmi kvalitní vybavení pro indoor i outdoor pěstování, tedy vše od květináčů, přes hnojiva, až po výkonné pěstební boxy, k nám přišel s pořádnou výzvou. 

Razantní zvýšení tržeb při udržení stanoveného PNO.

V období od 30.6.2019, až 30.6.2020 byl e-shop dle propočtů pouze lehce v zisku. Spuštěno bylo několik kampaní na Google Ads, Skliku a ne moc efektivní kampaně na Facebooku. 

Jak vidíte na grafu, do začátku roku 2020 se denní tržby držely celkem nízko. Co tedy s tím? Začali jsme hledat, kde je chyba a co by se dalo zlepšit.  Vyhodnotili jsme Facebookové kampaně a zjistili, že nepřináší takový zisk, který potřebujeme. Jsou obecně nastavené a texty nemají ten správný účinek.  V Google Ads nebyla pořádně optimalizovaná smart kampaň pro nákupy a bylo také potřeba podpořit vyhledávací síť. Po řádné analýze jsme ihned začali pracovat na nápravě. Vytvořili jsme nové a správně optimalizované Google Ads kampaně, zpracovali analýzu klíčových slov, udělali si průzkum konkurence a začali tvořit přesně cílené kampaně do vyhledávací sítě. V další řadě jsme se vrhli na Facebook. Místo nefunkčních kampaní jsme vytvořili menší množství kvalitních kampaní, které dosahují daleko lepších výsledků, než dřívější kampaně dohromady.

Výsledek? Navýšení měsíčních tržeb o 103 %.

No a pokud si to rozebereme.

Google Ads

Díky zvýšeným tržbám, jsme mohli více investovat zpět do kampaní a tím opět zvyšovat zisk. Mezi lety 2019 a 2020 se PNO pohybovalo okolo 15 % až 16 %. Od roku 2020 do 2021 jsme dokázali snížit PNO na pouhých 9,4 %. Zvýšení tržeb se podařilo o úžasných 201,99 %.

Facebook

Zde bylo původně otřesných 44 % PNO. Postupně se výsledek podařilo snížil něco okolo 17 % až 20 %. Od letošního roku po další optimalizaci jsme aktuálně na krásných 9,35 %

Na návratnost některých kampaní se můžete podívat zde:

Jedna z nejlepších kampaní na Facebooku:

 

Na přistávací stránku reklamu se můžete podívat zde

 

 

Heureka

Tato platforma je pro nás další meta, kterou optimalizujeme a zvyšujeme tržby. Průměrně nám heureka přináší tržby v hodnotě desítek tisíc měsíčně a krásné PNO 4,45 %. Vzhledem k tomu, že stále máme produkty, které nejsou ještě spárované, aktivně pracujeme na jejich spárování a zlepšování výsledků pro našeho klienta. 

Jaké další vylepšení jsme použili?

Notifikuj.cz

v únoru roku 2021 jsme na e-shop HobbyGrow nasadli doplněk Notifikuj.cz. Ten ukazuje uživatelům reálné nákupy na webu, aktuální akce a hodnocení produktů. Dokazuje tak kvalitu e-shopu pro nově příchozí návštěvníky. Spolu v kombinaci s kvalitní kampaní nám pomáhá Notifikuj zvyšovat tržby a konverzní poměr. 

 

 

 

 

 

 

Není to jen naše zásluha

Výsledky, které se nám v Inizio podařilo dosáhnout, by se získávali daleko hůř, pokud by zde nebyla snaha i ze strany klienta. Díky jeho otevřenosti a pravidelné informovanosti o novinkách v jeho podnikatelské sféře, můžeme společně dosahovat stále lepších výsledků. 

 

Reference od zákazníka:

 

Závěr

Webová analytika nemusí být raketové inženýrství, přesto může přinést raketový růst. Pokud chcete důkladně prověřit výsledky vašeho webu, dejte nám vědět. Najdeme ve vašem marketingu slabá místa a uděláme z vašeho webu mašinu na peníze.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.