🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Reference: Italský interiér

Lucie Votavová je jednatelka & obchodní zástupce firmy Italsky Interier s.r.o.
Jak jméno firmy napovídá, prodává luxusní italský nábytek ? Mysleli byste si, že si od ní přes reklamu na Facebooku nikdo nábytek za statisíce korun neobjedná? Omyl.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Na projektu Italský interiér si vylámalo zuby už několik agentur a markeťáků. Možná i proto byly začátky trochu rozpačité. Přišli jsme k webu, který krachující vývojářské studio kompletně odřízlo od podpory. Některé věci jsme museli řešit velmi složitě svépomocí, některé nefungují stále. Co ale fungovat začalo, jsou prodeje. A o ty jde především!

 

 

Spustili jsme reklamy na Facebooku a na Google Ads. Tak, jak je děláme u nás – neodfláknuté, trochu jiné a hlavně konverzní. I přes to, že web je bohužel prakticky neměřitelný (konverze se z 90 % dějí po zavolání nebo e-mailem), se nám podařilo být hned od druhého měsíce v zisku.

Jak šel čas:

Nechali jsme si poslat výpis poptávek za poslední půl rok před naší spoluprací. Jedná se sice o luxusní nábytek s odpovídajícím oceněním, ale nebyla to veselá čísla. Za těch šest měsíců bylo poptávek 3 + 1 + 3 + 1 + 3 + 2.

Po analýze klíčových slov a publik jsme se pustili do vytváření reklam. Z poměrně neznámého lokálního byznysu pomalu ale jistě budujeme obchod, který je mezi cílovou skupinou známý, ale hlavně je úspěšný.
(Výpadek na konci května v Google Analytics ukazuje období, kdy krachující vývojáři e-shopu nereagovali na to, že vypršel certifikát na zabezpečení HTTPS a e-shop byl tedy víceméně nedostupný. Ale i s tím jsme se poprali…)

Italský interiér návštěvnost

Po začátku spolupráce byla už čísla veselejší: 9 + 15 + 18 + 28 poptávek za první 4 měsíce a rosteme dál.

A s čím vlastně?

Italský interiér prodává luxusní italský nábytek. V jeho sortimentu najdete neotřelé kousky barokního nábytku, glamour nábytku, moderního nábytku nebo stylového nábytku.

Reklamy, které nám k tomuto růstu pomáhají, vypadaly například takto:

Italský interiér reklamy

To samé můžeme dělat i pro Vás.

Jestli podnikáte, máte v současné době jen 3 možnosti:

  1. Naučte se dělat si marketing sami. Pomůžeme Vám: https://inizio-academy.teachable.com/p/zaklady-digitalniho-marketingu
  2. Nechte to na profesionálech, kteří Vám doručí výsledky: https://www.inizio.cz/objednavka-marketingu/1.html
  3. Přenechte své místo na trhu odhodlanější konkurenci.

O podobném luxusu u Vás doma a o rodině hrdé na Vaše úspěchy nemusíte jen snít. Můžeme Vám s tím pomoci.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.