🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Prodělává Vaše PPC kampaň?

Jak zajistit, aby Vaše PPC reklama vydělávala? Koukněte na následující video, kde se všechny potřebné informace dozvíte.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Nejdříve začneme matematikou a kupeckými počty, protože se musíme bavit o návratnosti investic do reklamy. V připravené tabulce si kupecké počty stanovíme.

V první podtabulce se ptáme: „Kolik vydělávám?“. Zde si stanovíme – kolik stojí proklik, jaký je náš konverzní poměr, jaká je naše marže, jaké % konverzí jsme opravdu získali, kolik stojí náš produkt a jaký máme rozpočet na kampaně. Tato podtabulka nám rovnou vypočítá, zda vyděláme a kolik. Cílem výpočtu je výsledek v „zelených“ číslech.

Většinu z těchto čísel můžeme ovlivnit. Cenu za proklik můžeme ovlivnit správným zvolením klíčových slov při tvorbě kampaní. Čím konkurenční klíčové slovo zvolíme, tím bude cena za proklik vyšší. Čím relevantnější klíčové slovo použijeme, tím bude proklik levnější. Pokud bude klíčové slovo v přesné shodě, proklik bude také levnější. Cena prokliku se dá také ovlivnit reklamou. Pokud budeme mít kvalitní reklamu, která bude mít vysokou proklikovost (CTR), bude cena za proklik nižší, a čím horší kvalitu reklama bude mít, tím bude cena za proklik vyšší. Výši konverzního poměru také ovlivňují tyto věci. Pokud budeme mít špatnou reklamu nebo budeme volit nevhodná klíčová slova a na web nám bude chodit návštěvnost, která nebude dělat konverze, tak bude konverzní poměr nižší. Na výši konverzního poměru je nejdůležitější jiná věc, a to přistávací stránka webu. Důležité je tedy jak vypadá přistávací stránka, jak na této stránce prodáváme a jak je relevantní přistávací stránka k našemu produktu.

V druhé podtabulce se ptáme: „Kolik si můžu dovolit?“. Doplněním čísel do této podtabulky se nám vypočítá cena za proklik. Tedy kolik si můžeme dovolit zaplatit za proklik, aby naše kampaně byly alespoň na „nule“.

Prostudujte si tuto tabulku a vložte do ní Vaše reálná čísla. Zkuste si vzorově tabulku vyplnit a trochu nad tím popřemýšlejte než se vyhrnete do tvoření kampaní.

Toto video je součástí placeného vzdělávacího programu INIZIO Akademie. Celková délka kurzu je něco přes 15 hodin a ukazuje teorii i praxi, jak dělat úspěšně reklamu a marketing na internetu. Pro více informací navštivte stránku INIZIO Akademie: https://inizio-academy.teachable.com/…

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi? Kontaktujte nás!

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.