TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Proč marketingová kampaň nefunguje?

Vytvořili jste marketingovou kampaň, ale nepřináší Vám žádné konverze? Pak jste tady správně. Dnes si vysvětlíme, proč tomu tak může být.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Při tvorbě kvalitní kampaně se věnujeme třem základním fázím:

  1. Reklama – nejprve vytvoříme reklamu, ať už na Facebooku, Youtube nebo kterékoliv jiné síti. Pokud sledujeme metriku CPC (cena za proklik) a je příliš vysoká, znamená to, že reklama není dostatečně kvalitní.
  2. Stránka – na přistávací stránce sbíráme leady (kontakt, e-mailovou adresu,…). Pokud je metrika CR (konverzní poměr) příliš nízká, dává nám signál, že je potřeba upravit přistávací stránku.
  3. Prodej – pomocí e-mailngu se dostaneme na poslední stránku, kde od zákazníka chceme získat hlavní konverzi (odeslání poptávky). Zde sledujeme metriky CPA (návštěvnost) a CR (konverzní poměr), které, pokud jsou nízké, vypovídají, že je chyba buďto v e-mailingu nebo v prodejní stránce.

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.