Jak nám kariérní webové stránky přináší 3x více životopisů?

Před pár měsíci jsem přednášel na konferenci HR Days pro profesionální personalisty o tom, jak se nám daří nabírat i v této době zaměstnance velice snadno, a to díky internetu.

Dovolte mi Vám dnes dát tip, jak můžete i Vy nakopnout Váš nábor a získat 2-3x více kvalitních uchazečů.

Podnikám už 15 let. Během této doby jsem měl možnost otestovat přes 1000 uchazečů o práci v naší firmě, osobně jsem vedl stovky pohovorů a vedu si precizní statistiky, eviduji si psychologické profily, testy inteligence a další znaky, podle kterých se rozhoduji.

Já totiž věřím, že jednou z nejdůležitějších rolí, kterou může vedení firmy mít, je shánět a vybírat ty nejlepší lidi. Neznám nic důležitějšího z dlouhodobého hlediska alespoň pro INIZIO.

To mě donutilo věnovat se personalistice do hloubky mnoho let. Hodně jsem v personalistice experimentoval, udělal hodně chyb, ale také jsem objevil některé věci, které zůstávají většině personalistů stále ukryté.

Víte, jaké zjištění mě nejvíce překvapilo? Když se podívám na naši firmu a na 20 nejlepších zaměstnanců, které jsme nabrali v posledních 2 letech ukáže se toto:

18 z 20 těchto zaměstnanců nás kontaktovalo díky našemu kariérnímu webu http://kariera.inizio.cz/

7 z 20 těchto zaměstnanců nás kontaktovalo, když jsme neměli na internetu žádné placené inzeráty

Pouze 2 z 20 těchto zaměstnanců nás kontaktovali přes pracovní portál (Jobs.cz, Práce.cz, Startupjobs.cz nebo jiné)

Proč bychom bez kariérního webu nesehnali nejlepší talenty?

Protože o nejlepší lidi se bojuje. První dojem dělá strašně moc. A pokud se neodlišíte od konkurence, proč by si měl zaměstnanec vybrat právě Vaši firmu a poslat do ní životopis? Nejlepší lidé neposílají své CV na 10 míst s nadějí, že je pak někde pozvou na pohovor. Ti skutečně dobří moc dobře přemýšlejí, ve které firmě chtějí pracovat, dobře si Vaši firmu prostudují a následně ji teprve kontaktují.

A pokud vaše firemní strategie končí u inzerátu na pracovních portálech, nemáte moc velké šance tyto lidi oslovit.

Od roku 2016, kdy jsme spustili svůj kariérní web, zaznamenali jsme následující výsledky:

Počet získaných životopisů měsíčně se nám ztrojnásobil.

Zvýšila se úspěšnost náboru z 78% na 93 %. To znamená, že pokud jsme někomu nabídli práci, přijal naši nabídku z 93 %. Důležité je ještě říct, že jsme neměnili platové podmínky ani benefity.

Proč ten úspěch?

První dojem.

První kontakt našeho potenciálního zájemce o práci s INIZIem probíhal ne skrze pracovní portál, ale skrze náš kariérní web. Tam jsme mu svou vlastní cestou ukázali, proč je naše firma skvělé místo pro práci a proč se mu u nás bude líbit, dobře se o něj postaráme.

Tento první dojem si pak uchazeč už nesl s sebou dál i do každého dalšího kroku náborového procesu.

Někteří personalisté se mě ptali, proč nestačí mít sekci kariéra na hlavním firemním webu? Proč je třeba mít vlastní kariérní web?

Protože se přece o uchazeče o práci perete s konkurencí a vyhrává ten, kdo nabídne uchazeči nejlepší zážitek. A na kariérním webu máte cestu uchazeče pod mnohem lepší kontrolou, nevyrušují jej tam informace a stránky určené vašim zákazníkům. Navíc uchazeč cítí, že se budete o své lidi lépe starat, když jim již na začátku vyhradíte dostatek energie a práce a zvete je na samostatný web zaměřený na nábor.

Toto většina trhu podceňuje a pokud to vy nepodceníte, získáváte obrovskou výhodu. 2-3x vyšší množství životopisů, vyšší kvalitu uchazečů a vyšší pravděpodobnost, že u Vás budou chtít pracovat.

Jako třešnička na dortu působí ještě fakt, že díky kariérnímu webu se budete ve výsledcích vyhledávání zobrazovat na klíčová slova spojená s pracovními pozicemi + lokalita. Například: „programátor Hradec Králové“, „projektový manažer Brno“ atd.

Proto 7 z 20 našich nejlepších zaměstnanců přišlo do INIZIa v okamžiku, kdy jsme neměli nikde žádné placené inzeráty.

To ale není všechno. Jedním z nejsilnějších marketingových kanálů pro nábor zaměstnanců je dnes Facebook a Instagram. Pokud ale inzerujte pracovní pozici, je nutné reklamu odkazovat na nějakou přistávací stránku. A bez kariérního webu na Facebooku prohráváte dříve, než jste vůbec začali.

Pokud nyní již přemýšlíte o tom, že byste si měli okamžitě pořídit vlastní kariérní web (a jestli máte všech 5 pohromadě, tak byste teda měli ????), možná se bojíte, že Vás to bude stát 100 tisíc Kč a spoustu ladění, chyb a nervy s vývojem.

Dovolte mi tyto pochyby okamžitě rozstřílet. Nestojí to 100.000 Kč. Cena vlastního kariérního webu od INIZIO vychází mnohem lépe.

Nebudete to muset navíc vymýšlet a testovat. My jsme při vývoji mnoha kariérních webů nasekali (a poučili se) chyby za Vás.

Jediné, co od Vás budeme potřebovat je logo firmy, firemní barvy a pár fotek. O zbytek se postará náš programátor David a projektový manažer Petr, kteří už firemních webů společně spustili spousty.

Spolu s webem dostanete i redakční systém, takže si v případě potřeby budete moci upravit jakoukoliv část stránek, přidávat nebo mazat pracovní pozice, přidávat obrázky do fotogalerie, přidávat Youtube videa a mnohem více.

Web Vám navíc v ceně napojíme na Google Analytics (chytřejší počítadlo návštěvnosti) a budete schopní změřit, jak Vám nový web přináší ovoce a z jakých zdrojů (Google, Facebook, e-mail…) získáváte návštěvníky.

To není všechno. V ceně kariérního webů získáte ještě materiály, které nám slouží k náboru zaměstnanců. Prozradím Váš totiž naše kompletní know-how, jak uchazeče testujeme, jak testování automatizujeme, dám Vám k dispozici naše vlastní testy a tabulky, podle kterých se rozhodujeme, zda uchazeče přijmout či nikoliv. Celému tomu říkám INIZIO Náborový Workflow, má hodnotu minimálně 30.000 Kč a vy jej dostanete zcela ZDARMA.

To ale pořád ještě není všechno. Spolu s kariérním webem Vám dám k dispozici ještě studnici znalostí o tvorbě webů a internetovém marketingu. To jsou desítky a desítky hodin vzdělávacích videí, kterým říkáme INIZIO Academy a jedná se o naprosto jedinečný obsah, který na českém internetu nenajdete jinde než v placených kurzech, které často stojí desítky tisíc Kč.

To stále ještě nebyl poslední bonus, který od nás dostanete. V rámci spuštění webu Vám náš marketingový specialista poskytne návod efektivního internetového marketingu pro personalisty, ve kterém se ukrývají tipy a zkušenosti, které nás osobně stály stovky tisíc v utracených prostředcích na marketing.

Tak co, dává to smysl? To byla řečnická otázka. Vím totiž, že ano. Takže pokud se ozvete že máte zájem, dám Vám tento celý balíček, ve kterém se ukrývá:

  1. Profesionální kariérní web na míru jako je http://kariera.inizio.cz/
  2. INIZIO Náborové Workflow 2019
  3. INIZIO Academy: Studnice znalostí, kurz internetového marketingu a tvorby webových stránek. Přes 30 hodin videí.
  4. Návod efektivního internetového marketingu od INIZIa pro rok 2019

 

To vše za cenu 29.850 Kč.

Máte zájem o tuto nabídku? Napište nám prostřednictvím formuláře níže:

Související příspěvky:

Inizio je webová laboratoř a marketingová agentura, která je orientována na obchodní výsledek našich klientů. Věříme, že přidaná hodnota skvělých webů tkví v jejich schopnosti vydělávat Vám peníze.

Podívejte se, jak je možné díky Facebooku vydělávat miliony Kč.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.