TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Nadpis stránky, který vydělá 1,2 melounu měsíčně?!

Nikdy mě nepřestane udivovat jedna věc. Jak velkou sílu má nadpis. Spočítám vám, jak může samotný nadpis stránky (dokonce jen pár slov) kompletně zachránit nebo naopak potopit byznys firmy. A ukážu Vám nadpis, který vydělá měsíčně milion Kč.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Povím Vám skutečný příběh Jima Edwardse. Jednoho z nejlepších textařů na světě. Nevadí, že jej neznáte. V tom příběhu možná poznáte spíše Vy sami sebe…

Jim kdysi dal výpověď ve firmě, kde pracoval, protože chtěl rozjet svoji vlastní firmu. To není žádná legrace a on moc dobře věděl, že statistiky jsou proti němu. Vždyť přes 90 % firem do několik let od založení skončí. Přesto se rozhodl jít do risku, domluvil se s manželkou, že to zkusí. Opustil dobře placenou práci, zatímco měl čerstvou hypotéku na dům a rodinu.

Neměl příliš peněz na propagaci, takže se rozhodl, že svůj produkt bude prodávat pouze on-line. Udělal tedy to, co by měl udělat každý podnikatel. Vytvořil si svoji prodejní přistávací stránku. A protože byl již tehdy skvělý textař, věděl, že pokud chce zvýšit své šance, že návštěvníci na stránce budou nakupovat, musí připravit dobrý a dlouhý prodejní text. Celkem sepsal zhruba text na délku 10 stran A4, na kterém pracoval několik dní.

Když byl text hotový, stránku spustil a pozval na ní první návštěvníky. Přes reklamu.

Tohle je ještě horší svinstvo, než hrací automaty!

To, co následovalo, jej skoro stálo nervové zhroucení. Nefungovalo to. Návštěvnosti, kterou na stránku nakoupil za 100 dolarů mu přinesla tržbu pouze 40 dolarů. „Tohle je ještě horší svinstvo než hrací automaty!“, musel si pomyslet. I jednoruký bandita je naprogramovaný, aby gamblerovi vrátil cca 70-90% sázek. Tahle reklama a stránka „sežrala“ 60 % Jimovo peněz, natož aby něco vydělala.

„Nadpis je zodpovědný za 50-80 úspěchu kampaně!“

Jim měl myšlenky, ve kterých se určitě, milí čtenáři, nyní poznáte vy, pozná se v nich mnoho podnikatelů, ředitelů a lidí z marketingu. Co se mu honilo hlavou?

  • „Udělal jsem málo atraktivní nabídku?“
  • „Co když o můj produkt na trhu není zájem?“
  • „Co když jsem nastavil cenu příliš vysoko?“
  • „Co když jsem udělal špatně reklamu? Možná jsem ji špatně zacílil?“
  • „Co zkusit přepsat celý desetistránkový prodejní text a vylepšit jej?“
  • „Co se na to vykašlat a vrátit se do zaměstnání, ať nepřijdu o dům a nepřivedu celou rodinu na mizinu?“

Vydržte číst. Za chvíli už budou obrázky 🙂 

Jim skutečně neměl peníze na rozhazování, nemohl si dovolit měsíce experimentovat. Měl účty, které se samy nezaplatí.

Rozhodl se tedy, že udělá ale ještě jeden experiment. Experiment, který bude trvat 30 minut. Změní nadpis.

Vše ostatní na stránce nechal stejné. Neměnil reklamu. Neměnil nabídku a neupravil ani cenu. Nepřepisoval desetistránkový text. Prostě jen změnil nadpis stránky. A šel spát.

Druhý den ráno otevřel e-mail a poté, co si promnul oči (několikrát, protože nevěřil tomu, co vidí) začal brečet. Přes noc přišlo několik desítek objednávek a on vydělal za pár hodin peníze na měsíční splátku hypotéky.

Při 100 dolarech utracených za reklamu nyní vydělal 450 dolarů! To je více než 10x lepší návratnost, než před změnou. A jak víte, jedinou věc, kterou změnil, byl nadpis!

Nadpis změnil stránku z šizeného hracího automatu na tiskárnu na peníze.

Jak nadpis zvýšil konverzní poměr z 25 % na 40 %?

Zpátky do Česka, ať se podíváme na příklady, které jsou nám blíže.

Na své vlastní přistávací stránce jsem otestoval díky Konverzkám, že méně je někdy více. Nikdy by mě bez tohoto experimentu nenapadlo, že rozdíl mezi konverzním poměrem 40 % a 25 % je dosažitelný zkrácením nadpisu o několik slov:

Pro dosažení konverzního poměru 40 % často lidé pracují stovky hodin. Mně stačilo v Konverzkách zduplikovat stránku a během 15 sekund ubrat pár slov.

A teď o penězích. Pozor, počítejte se mnou.

Pro mě má jedna konverze z této stránky v podobě získání e-mailu na potenciálního zákazníka cenu 30 Kč měsíčně.

Na výpočtu níže vidíte, že pokud nakupuji návštěvníka na tuto stránku za 15 Kč (což odpovídá tomu, co skutečně platím), je rozdíl mezi mým výdělkem za rok na každých 100 návštěvníků 14 400 Kč vs 9 000 Kč.
To se vám může zdát málo, ale když si uvědomíte, že na tuto stránku za rok pozvu z reklamy 100 000 návštěvníků, ve skutečnosti se bavíme o tom, jestli vydělám za rok 9 miliónů nebo 14,4 miliónů. To není špatné, ne?

Jeden z nadpisů tak vydělá zhruba 1,2 milionu Kč měsíčně zatímco ten druhý „jen“ ošuntělých 750 tisíc Kč.

Časopis Vogue prodělává, zrcadlovka vydělává!

Honza Kováč je velmi šikovný fotograf a majitel fotoškoly. Rozjel jeden nový kurz fotografie, který je 100 % online (jde o lekce focení mobilem). A když spouštěl spolu se mnou první přistávací stránky, které tento kurz propagují, už byl poučený.

Věděl, že nadpis může snadno být buďto živou vodou nebo jedem celé kampaně. Proto použil Konverzky.cz a spustil hned na počátku několik variant přistávací stránky. Dobře udělal, protože nadpis (o kterém by to dopředu ani neřekl) způsobil skoro dvojnásobný konverzní poměr.

Jak můžete vidět na snímcích níže, pouze drobné změny na jedné stránce (pár slov) mají rapidní vliv na obchodní úspěšnost podnikání.

Byť by nejspíše všechny varianty stránek připravené v Konverzkách byly ziskové, vítězná verze měla 2x lepší konverzní poměr – skvělých 42,65 %.

A v čem spočíval ten rozdíl? V pár písmenkách, podívejte se sami.

Stránky byly prakticky stejné, lišili se hlavně v nadpisech. Jeden sliboval, že vás kurz naučí fotit jako na titulku časopisu Vogue. Druhý byl méně poetický a slíbil, že vyfotíte fotku, ze kterou by se nemusel stydět profík se zrcadlovkou. Poetika obecně moc peněz nevydělá, a to platilo i zde. Zrcadlovka vyhrála na celé čáře.

Udělat takzvané A/B testování zní strašidelně a mnoho podnikatelů se bojí již toho výrazu. Přitom si svoje vlastní může udělat v nástroji Konverzky.cz udělat každý podnikatel, markeťák nebo i sekretářka bez potřeby programátora. Podívejte, jak snadno bych mohl vytvořit další variantu na testování:

A teď je řada na Vás.

Udělejte si během deseti minut vlastní přistávací stránku, které Vám doslova může změnit podnikání i život v Konverzkách. Nyní je můžete vyzkoušet za pouhou 1 Kč zde.

Jste je pár kliknutí a jednu Konverzku od cíle!

P.S. Pokud se chcete dozvědět, kolik Honzozvi a jeho fotoškole Konverzky.cz vydělaly peněz, sledujte dál náš blog.

P.P.S. Pokud nechcete jen pasivně sledovat, začněte vydělávat i vy. Začněte zde.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.