TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Moji známí miliardáři

Dobrý den,

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

znáte osobně nějakého miliardáře? Víte jaké má srdce a co jej budí ze spaní? Já jo.

Já mám to štěstí, že se osobně znám a dokonce kamarádím s několika miliardáři. Nikoliv privatizačními. Toto jsou slušní self-made lidé. Vážně.

Jsou v něčem výjimeční?

Nebudu Vám lhát. Ano jsou. Extrémně úspěšní lidé jsou totiž skoro vždy i:
– velmi inteligentní
– posedlí úspěchem
– extrémně soutěživí
– velmi pracovití
– tvrdí
– schopní snášet tlak, který by jiné zničil

V České republice je něco přes 100 miliardářů. To je 100 lidí z 10 milionů občanů ČR – to je stejné jako mít nejvyšší příjmy z náhodně vybraných ze 100,000 tisíc lidí v populaci.

Kdybyste měli nejvyšší inteligenci ze 100,000 náhodně vybraných lidí, měli byste IQ cca 170. Tedy vyšší než Albert Einstein, Stephen Hawking a mohli byste zfleku být teoretičtí fyzikové zkoumající strunovou teorii.

Kdybyste hráli lépe tenis než 100,000 náhodně vybraných tenistů, patřili byste mezi nejlepších 20 tenistů v České republice a mohli byste si zahrát profesionálně na okruhu ATP.

Kdybyste byli vyšší než 100,000 náhodně vybraných lidí, měřili byste přes 205 cm.

Tady vidíte, že abyste byli miliardářem, hráčem ATP či 205cm vysokým člověkem, musíte tak trochu vyhrát genetickou loterii.

V případě miliardářů navíc i projít si navíc v životě malým peklíčkem, které z vás vytvaruje výjimečně tvrdého a soutěživého člověka.

Vy miliardář tedy téměř jistě nebudete. Ale můžete být stomilionář nebo alespoň deka-milionář?

Já jsem naprosto přesvědčený, že ano, pokud nemáte výrazně nižší IQ než 90-100. Tohle číslo jsem si nevymyslel, protože toto je průměrná inteligence lidí s tímto majetkem v USA.

Ale proč tím deka-milionářem zatím nejste?

Dovolte mi položit Vám jinou otázku:

„Proč někteří lidé kolem Vás jsou úspěšnější a bohatší než vy, přestože NEJSOU ani…:“

– chytřejší než vy!?
– pracovitější než vy
– sofistikovanější než vy
– slušnější než vy
– oblíbenější než vy
– charizmatičtější než vy

Protože umějí prodávat.

Pokud byste se zeptali mě, jaký je největší rozdíl mezi naší firmou INIZIO dnes, kdy máme skoro 100 mio. roční obrat a před lety, kdy jsme byli na 1 % tohoto čísl? Co by řekl?

Naučili jsme se prodávat.

– NEzačali jsme 100x více pracovat.
– NEzchytřili jsme se 100x
– NEzačali jsme 100x více riskovat
– NEzačali jsme ani 100x více šetřit

Začali jsme 100x lépe prodávat.

Ale to přece není možné, ne?

I když budu naprosto podprůměrný obchodník (jako že jsem jím tehdy byl), stejně zvládnu prodat alespoň JEDNOMU člověku denně.

A 100 lidem denně prodat nedokážu. Pokud budu extrémista, sotva se zvládnu za den setkat a domluvit si prodejní schůzku s 10 lidmi. Ne se stovkou.

Tak si najmu 100 obchodníků? To je také nesmysl, že?

Ten klíč ke zestonásobení prodejů je jinde.

Objevil jsem, že exituje nějaký „Konverzní trychtýř“ nebo zkráceně „konverzka“!

Konverzka, ve které stokrát nebo klidně tisíckrát naklonujete toho nejlepšího obchodníka, kterého máte. SEBE!

Ale pozor, nepleťte si konverzku s webovými stránkami. Tohle není web!

Slovo „web“ byste měli vyškrtnout ze svého slovníku, protože jak se mylně domnívá skoro každý podnikatel nebo dokonce profesionální marketingový specialista: Web vám peníze nevydělává.

Web peníze podnikatelů marnotratně rozhazuje do všech stran.

Když jsem tohle poprvé na vlastní oči spatřil, nemohl jsem tomu vůbec uvěřit. A vy se možná teď ptáte: „Honzo, chceš mi říct, že způsob, jak na internetu podnikají skoro všichni je vlastně špatný?“

Vím jak tohle. Zní. Vím, že když řeknu inteligentním lidem „VŠICHNI to dělají špatně.“, tak zpozorníte a budete plní pochyb.

Budete si říkat, že jde o hyperbolu, nadsázku a obchodnické přehánění.

Tohle ale není obchdonické přehánění.

Můj důkaz jsem nejenom já sám ale i mnoho mých zákazníků, kteří začali Kovnerzky používat a během jednoho dne získali nástroj, který prodával 10-100x lépe, než co do té doby v životě znali.

Vezměte si například web mojí vlastní firmy – INIZIO.

Stál nás vyvinout v roce 2016 (ano, je to už skoro vousatý stařec) přes 250 tis. Kč, což pro nás tehdy ještě byla fakt bolavá investice.

A jakých výsledků tento web dosahoval? Hrůzostrašných. Konverzní poměr* našeho webu byl pod 1 %.
(*KONVERZNÍ POMĚR = procento návštěvníků stránky, kteří na stránce nakoupí.)

To znamená, že přes 99 % lidí, které jsem na náš web pozval jsem odehnal pryč.

Takto náš web v roce 2016 vypadal (a vypadá tak dones)…

Pokud se ptáte, proč mám stále web, který je strašný a jestli tedy nejsem náhodou mentálně retardovaný, ptáte se správně. Ale odpověď je klíčem i k vašemu úspěchu, takže si na ni počkejte.

Tento web je alespoň dne mého názoru a také názoru některých našich konkurentů „hezký“. Subjektivně se líbí, je estetický a vypadá profesionálně. Ale ve skutečnosti je obchodně úplně k ničemu.

Rozhodl jsem se jej nadesignovat v roce 2016 kvůli svému egu. Předchozí web, který sloužil zhruba v období 2011-2016 vypadal takto:

Byl celkem ošklivý, velmi jednoduchý a nic na něm nebylo. Jen hlavička s nadpisem…

…pár zbytečných textů a obrázků a v patičce poptávkový formulář:

Za ten web jsem se styděl, protože jsem měl v hlavě rčení o kovářově kobyle, chodí bosa.

Firma INIZIO, která zakázkově vyvíjela weby má jednostránkový růžový a hnusný web.

Rozhodl jsem se, že to musím změnit a investoval jsem z tehdejšího pohledu šílené peníze, 250 tisíc Kč, do re-designu.

Výsledkem byl sofistikovanější web s více než 20 podstránkami na míru, kde každá naše služba měla vlastní sekci a sáhodlouhé výčty našich úspěchů a předsvědčováků, proč jsme skvělí.

3 měsíce jsem spolu s dalšími 10 lidmi na INIZIu intenzivně pracovali a ke konci léta 2016 slavnostně spustili nový web. Co se stalo?

Toto:


Tenhle hororový výstřižek z Google Analytics dodnes nosím u sebe.

Web za 250 tisíc, na kterém jsme tři měsíce otročili a konkurence nám jej velmi chválila způsobil, že jsme přišli o 2/3 všech zákazníků.

Konverzní poměr strmě spadl okamžitě po spuštění z 2 % na 0,63 %. Myslel jsem, že se zastřelím. (tohle je nadsázka, ale to, co řeknu dál nebude).

Proč se stala tato tragédie?

Podívejte se zblízka na ty dva weby vedle sebe:

Ten první web, nebo spíše jedna stránka… v čem je jiná?

Nejde na ní udělat nic. Tedy kromě toho, že od nás lidé mohou objednat přes formulář níže na stránce.

Přestože ta stránka byla nudná, ošklivá, plná nicneříkajících textů… na jejím konci byla možnost udělat jedinou akci, na které nám jako firmě záleželo. A Zhruba 2 % návštěvníků se stejně tou nudnou stránkou dokázalo prokousat až na konec a objednat si.

Ten druhý web se snažil o něco jiného. Měl velký rozcestník s odkazy na dalších 20 sekcí webu, které měly ukázat, jak jsme dobří. Co všechno děláme a umíme. Jaké máme reference, jaké máme certifikáty, jaké jsou novinky u nás na firmě. Ale nic z toho zákazníky nezajímá.

Váš návštěvník a potenciální zákazník se zajímá o jednu jedinou věc. O sebe. A jak VYŘEŠÍ SVŮJ PROBLÉM.

Proč máme stále stejný web i roce 2016?

Protože jsme objevili jednu strategii, který nám umožnila získávat zákazníky bez webu. A získala nám jich tolik, že máme dnes stomilionovou firmu.

A ta věc je KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ.

Teď, když už jsem začal mluvit o procentech objednávajících, tipnete si, jakého konverzního poměru dosahují stránky, které děláme dnes?

Podívejte se sami:


Tato konverzka INIZIO Mastermind má 36,7 % konverzní poměr při zisku kontaktů na lidi, kteří mají zájem o produkt v hodnotě 100,000 Kč.

nebo tato…

tato konverzka Dopis ředitelům má konverzní poměr 38,36 % pro zisk kontaktních údajů na zákazníky, kteří si kupují můj kurz Inizio Akademie za cca 5 tisíc Kč.

nebo tato:

tato konverzka E-mailový magnet má konverzní poměr 39 % pro zisk kontaktních údajů na podnikatele, kteří si kupují naše služby v hodnotě 10-500 tisíc Kč ročně.

a nebo zde…


tato konverzka První miliarda je nejtěžší má konverzní poměr 32,51 % při prodeji mojí knihy. To znamená že 32 % návštěvníků této stránky vytáhne platební kartu a v daný okamžik na stránce nakoupí!

A těchto číslech jsem si v roce 2016 myslel, že jsou nemožná, stejně jako jste si to doteď možná mysleli Vy.

A co mají všechny tyto konverzky společné?

Vytvořil jsem si je zdarma. Za jejich tvorbu jsem nemusel zaplatit ani programátorovi, ani grafikovi, ani copywriterovi, ani jinému specialistovi.

Úplně sám a nemusel jsem umět ani kódovat. Doslova jsem si je mohl za pár desítek minut naklikat na počítači nebo dokonce na mobilu.

S pomocí jednoho nástroje, který stojí 1 Kč za vyzkoušení – služby Konverzky.cz

Ale hlavně díky tomu, že jsem věděl, jak si tyto stránky VYMYSLET.

Úspěšná konverzka totiž není o designu nebo o technologii.

Je to o strategii, kterou se ale může naučit a mistrně zvládnou každý. I s počítačem neohrabaný člověk, důchodce nebo sekretářka dokáží díky této strategii vytvořit konverzní stránky, které z krachující firmy vytvoří stomilionový podnik.

A já chci dnes pomoci všem podnikatelům, kteří chtějí žít jednodušší a úspěšnější život. Dělat to, co děláte, pomáhat zákazníkům je těžké samo o sobě. Tak si alespoň trochu usnadněte byznys a zapněte si získávání nových zákazníků na autopilota.

Jak?

Já vás to naučím.

Já Vám předám know-how nám pomohlo, dostat se z dluhů na 100 milionů Kč.

A tohle není nadsázka.

V Česku prý není běžné dělit se o know-how, které lidem pomáhá masivně uspět. Ale já si toto know-how nechci nechat pro sebe.

A zde je. Pro vás. V tomto úplně novém kurzu, který je to nejlepší, co jsem v životě vytvořil.

A skutečně jej za pouhých 7 dní zdražím na 10,000 Kč.

Dnes stojí 3000 Kč + DPH. A jak už jste u mě zvyklý, na tuto částku vám dávám neomezenou garanci vrácení peněz. Já totiž nechci vaše peníze. Chci, abyste se naučili to nejcennější, co znám. A abychom z České republiky (a i Slovenska) udělali podnikatelskou velmoc. Začněme tím, že nyní budete velmocní podnikatelé Vy. Pusťte se do toho a začněte zde.

S úctou

Honza z Konverzek a Inizia

P.S. Na co čekáte? 🙂

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.