🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Nesmějte se, váš úsměv zdražuje Facebook reklamy!

INIZIO v posledních týdnech provádělo zásadní utajený výzkum s jehož šokujícími výsledky vás nyní můžeme seznámit.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Otestovali jsme facebookové reklamy cílené na dosah (Reach) a chtěli jsme zjistit, zda se vyplatí používání fotek smějících se sympaťáků, nebo je vhodnější používat fotografie zamračených džentlmenů.

Doposud jsme provedli pouze experimenty s muži. Každopádně, výsledky jsou zdrcující.

V našem testu jsme použili pár dvojic fotografií, z nichž jedna z dvojic vypadala takto:

Když někdo optimalizuje kampaň pro dosah, může se primárně zaměřovat na cenu za 1000 zobrazení (CPM). Pokud očekáváte v tomto srovnání zásadní rozdíl, budete zklamaní.

Dosah reklamy se smějícím se Karlem na 1000 uživatelů stál 32,3 Kč zatímco smutný Karel stál o necelou korunu více, což je nevýznamný rozdíl. Podobně si vedl druhý pokusný králík, který stál 30 Kč smějící se, a 33 Kč mračící se. Karlovi je přes dvacet a Honzovi je přes 30 let. Tím pádem je vidět, že když se chcete mračící někde ukazovat za peníze, s přibývajícím věkem vás bude stále těžší někde ukazovat za rozumné peníze. Naopak na mladé zajíčky se lidé rádi podívají za zhruba stejné peníze, nehledě na jejich mimiku.

Kde byl ovšem rozdíl zajímavější, a zároveň proti-intuitivní, je cena za kliknutí. Přestože kampaň byla nastavena na dosah, určitě vám nebude vadit, když za stejné peníze získáte více návštěv vašeho webu. Pokud tedy sledujeme cenu za proklik (CPC), vychází nám porovnání takto:

U jemně se mračícího dvacátníka je v porovnání s usměvavým úspora 38 %.  U třicátníka je úspora zhruba 23 %.

Závěr: úsměv se vám prodraží, buďte nasraní (alespoň na Facebooku)

Logicky budeme od nynějška používat na veškeré facebookové reklamy jen ty nejzamračenější třicátníky, protože jsou nejdostupnější, ale v rámci reklamy i levnější. Můžeme se přít, proč lidi láká více klikat na zamračené tváře.

Možná je to skrytý masochismus a submisivnost průměrného uživatele sociálních sítí. Zůstaňte s námi, spojte se s námi na sociálních sítích, a dozvíte se o dalších bombastických studiích a experimentech!

Potřebujete pomoci se správou sociálních sítí? Kontaktujte nás.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.