TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Je konverzní poměr opravdu nejdůležitější metrika?

V oblasti marketingu se stále mluví o konverzním poměru. Je to, ale opravdu nejdůležitější a jediná metrika? Existuje i jiný způsob, jak zvýšit Vaše tržby.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Metrika, která může mít na Váš business stejný nebo ještě větší dopad se nazývá Average cart value neboli „Průměrná hodnota nákupního košíku“ a v určitých případech je mnohem jednodušší ji ovlivnit než konverzní poměr.

V případě, že chcete zvýšit konverzní poměr je potřeba vynaložit hodně práce, například zlepšit Vaši reklamu, úprava Vaší přistávací stránky, lepší textace produktu nebo musíte přidávat další důvěryhodné prvky na Váš e-shop. A tyto kroky stojí Váš čas a hlavně peníze.

Ale máte zde také jednodušší cestu, a to zdražení Vašeho produktu. Nezalekněte se však hned na začátku. Při zvýšení hodnoty produktu, může sice klesnout konverzní poměr, ale při stejné návštěvnosti se zvýší průměrná hodnota objednávky a tím i Vaše tržby. Nebojte se vyzkoušet tento experiment.

 

Chcete pomoci s online marketingem? Kontaktujte nás!

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.