TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Co když vám Facebook nedovolí inzerovat?

Webinář zdarma: Jakých 5 chyb zabíjí byznys na vašem webu?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, jakých 5 chyb vás na webu může stát klidně několik milionů Kč. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Facebook vám nedovolí inzerovat, protože neschválil Vaše reklamy. Co s tím budete dělat?

Dnes vám poradím trik, co můžete dělat, pokud chcete inzerovat na Facebooku a ten nepodporuje inzerci vašeho typu služby. Pokud například děláte multi-level marketing (MLM) nebo pokud prodáváte služby a produkty, které souvisí se zdravotnictvím nebo se zdravím, tak je dost možné, že Facebook pro vás bude uzavřený.

Minimálně vám totiž nepovolí a neschválí reklamy, které povedou na přistávací stránky, které prodávají zdravotnické produkty nebo MLM. Je tím pádem pro vás Facebook reklama navždy uzavřená? Nemusí být!

Já mám pro vás dnes jeden typ, jak se tohle dá obejít. Protože pokud chcete prodávat produkty a služby, které cílí například na lidi, co mají zájem o zdravotnictví nebo o řešení svého zdraví, nebo pokud je vaší cílovou skupinou publikum, které chce být součástí MLM, tak můžete udělat takový workaround.

Zjistěte si, co tu vaši cílovou skupinu zajímá a zároveň, aby to bylo relevantní k vaší službě nebo k vašemu produktu. A to, co ty lidi zajímá, zkuste zabalit do nějakého drobného produktu, do materiálu, o který oni projeví zájem. A ten zájem oni projeví tak, že vám za to dají e-mailovou adresu.

Abych dal konkrétní příklad. Chcete prodávat nějaký konkrétní lék, chcete prodávat něco, co souvisí se zdravím. A ten lék, který prodáváte, může souviset třeba se zažívacím ústrojím. Pokud byste udělali reklamu, která povede na stránku, která prodává daný konkrétní lék, tak vám ji Facebook zakáže.

Ale pokud byste udělali reklamu, která povede na přistávací stránku, která nabídne uživateli ke stažení materiál, třeba případovou nebo vědeckou studii, o tom, jaké můžou být zdravotní komplikace spojené se zažívacím ústrojím, tak takovou reklamu vám Facebook dovolí.

A vy na základě této přistávací stránky začnete sbírat publikum, které následně můžete použít prostřednictvím e-mailového marketingu, protože ten už vám nikdo zakázat nemůže. To znamená, že pokud máte produkty nebo služby, které vám Facebook nenechá inzerovat na takzvanou horkou návštěvnost na hlavní konverze, zkuste to obejít tím, že budete sbírat takzvané měkké konverze, například leady, a ten skutečný prodej, to cílení na tu hlavní konverzi, na tu prodejní konverzi, budete realizovat až navazujícím kanálem – například e-mailovým marketingem.

 

Pokud máte web nebo se chystáte web udělat a chcete, aby ten web měl co nejvyšší konverzní poměr, to znamená, aby vám vydělával peníze, aby co největší procento lidí, kteří přijdou na ten web, konvertovalo, odeslalo vám poptávku, objednávku nebo vám zanechal kontaktní údaj, vyzkoušejte naší službu www.konverzky.cz.

 

 

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.