🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Kampaň, která za prvních 45 dní vygenerovala 776.000 Kč s investicí ani ne 30.000 Kč do reklamy.

Prozradíme vám tajemství, jak jsme napsali reklamy, které zákazníkovi splnily sen a nakrmily bankovní účet. 

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

 

Peníze jsou dnes velmi žádaným artiklem a náš klient, pán Lubomír Kolář, poskytuje úvěry podnikatelům a hypotéky na bydlení. 

Významnou roli v tomto odvětví hraje žadatel (zájemce o úvěr), který je vystavený přísným podmínkám, které získání úvěru stěžují nebo zcela znemožňují. 

Marketing takovýchto služeb je navíc kapitola sama o sobě. Čím dál více utažená pravidla dělají propagaci finančních produktů složitější a složitější.

Pátrání po zákaznících nicméně nyní našemu klientovi zajišťuje sponzorovaná reklama na sociálních sítích a vyhledávačích. Jde to, když se ví, jak na to.

 

A že toho klient před námi už vyzkoušel spoustu…

 

Za jaké kampaně zaplatil náš klient téměř 10.000 Kč, než si zvolil Inizio pro marketingové aktivity? 

Tady je důkaz, že jen nastavit kampaně prostě nestačí. 

Původní kampaně byly nastavené ve vyhledávací síti Google. To jsou ty reklamy, které se zobrazí po vyhledání slova – například “úvěr” nebo “hypotéka”. Dovedete si asi představit, jak velká konkurence na tato slova existuje…

Přestože reklama generovala prokliky, v Google Ads účtu nebylo nastavené měření konverzí. To znamená, že reklamy běžely naslepo.

 

 

 

Vzhledem k tomu, že ani během spuštění nebylo jisté, jaké výsledky kampaň generuje, je cena za proklik na odkaz opravdu vysoká.

Textace reklamy nedokázala motivovat zákazníky k dalšímu kroku. Byla tuctová a nefungovala. Vzhledem k nenastavenému měření se ani není čemu divit.

 

Pan Kolář získal během druhé poloviny roku 2021 jen 10 poptávek a tento mizivý počet rozhodně neodpovídá cílům ambiciózního a zapáleného podnikatele. 

Investice do špatné reklamy je jistá ztráta. 

Když si tento fakt uvědomíte a marketingové aktivity svěříte do správných rukou, které vědí, co dělají, nemůže Vás minout úspěšné období Vašeho podnikání.

 

KDYŽ DO HRY VSTUPUJE INIZIO

Dne 4.1.2022 jsme měli první schůzku a během dalších 4 dní jsme zapli nové kampaně, které okamžitě začaly generovat výsledky.

Startovali jsme s kampaněmi na Facebooku a nabízeli jsme podnikatelům úvěry do 600.000 Kč. 

Otestovali jsme i kampaň na refinancování a konsolidaci či kampaň na zájem o Americkou hypotéku. 

První kampaně generovaly poptávky, které pán Kolář dokázal zobchodovat až ke kýženým provizím.

 

PLNÍME ZÁKAZNÍKŮM SEN 

Zanedlouho byly připravené textace do reklam na nabídku hypotéky na bydlení. 

Kdo by dnes nechtěl bydlet ve vlastním bytě nebo domě? 

Byli jsme si jisti, že poptávek na hypotéky bude mnoho, ale získat co nejvíce poptávek přesto nebyla priorita. Prioritou byla co nejrychlejší cesta k penězům.

Proto jsme se při tvorbě marketingové strategie zaměřili na okamžitou filtraci zákazníků již v prvním kroku. 

 

Již při tvorbě reklamních textů jsme se s panem Kolářem shodli na tom, že chceme oslovit zejména lidi, kteří jsou připraveni aktivně řešit nové bydlení. 

Z marketingového pohledu nám bylo hned jasné, že nechceme zoufalce, kteří potřebují nutně peníze. Tyto kontakty rádi přenecháme konkurentům.

Pro našeho klienta chceme poptávky na lidi, kterým dokáže splnit sen o vlastním bydlení. 

Takto jednoduše se nám podařilo zacílit reklamu na Facebooku. Ono už to totiž o nějakém zevrubném cílení na Facebooku dávno není. Ale o tom až jindy.

KDYŽ ZÁKAZNÍCI REZONUJÍ S VAŠÍ REKLAMOU

Hlavní myšlenka, s kterou jsme pracovali, byla vyvolat v zákazníkovi emoci, která bude motivovat k akčnímu jednání, aniž by se musel zaměřovat na obavy, které se týkají problematiky získání financí na nové bydlení. To je způsob, který děláme – Direct Response Marketing. Neboli marketing s okamžitou a měřitelnou odezvou.

 

 

 

 

 

První kampaň, kterou jsme zapli, má na svědomí cca 776 000 Kč v provizích. Během 45 dní. Za utracených ani ne 30 000 Kč.

Během 45 dní jsme získali 105 zájemců, přičemž cena jedné poptávky je jen 284,56 Kč. 

 

Potencionální zákazníky jsme z reklamy směřovali na přistávací stránku s formulářem.

 

 

Náš klient statisticky zobchoduje zhruba polovinu námi dodaných poptávek a vypracuje je až k provizím. 

Hodnota získané poptávky je v současné době 7 390 Kč.

Kolik % z tržeb 776 000 Kč tvoří náklady? 

Do reklamy jsme investovali celkem 29 792 Kč. 

Zní to i Vám, že klient udělal nejlepší rozhodnutí svého života?

 

A na co čekáte Vy?

Získejte informace, jak může pomoci Inizio Vám. 

RECENZE

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.