TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Jaké marketingové kanály byste měli rozhodně zkusit v roce 2020?

Rádi bychom Vám dali několik doporučení co v roce 2020 vyzkoušet ve Vašem internetovém marketingu.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Tip číslo 1.

Vyzkoušejte TikTok. Možná si řeknete, že na TikToku jsou děti, ale jsou tam i nějací dospělí. Dále tam jsou děti, které ovlivňují svoje rodiče a dokáží je přesvědčit, aby si koupili něco zrovna od Vás. Velká výhoda TikToku je, že zatím je velmi málo konkurenční. To hlavně z důvodu, že ho markeťáci nestačili zkazit. To znamená, že pokud dnes přídete na TikTok a založíte si tam svůj nový účet, budete mít velký neplacený organický dosah Vašich příspěvků i když nebudou nijak extra super. Na TikToku zatím není velká konkurence. Tak toho využijte, buďte tam první a sesbírejte leady, dosah, shlédnutí videa, konverze, které se dnes na TikToku „válí“.

 

Tip číslo 2.

V roce 2020 by jste určitě neměli zapomenout na Youtube reklamu. Teď nemáme na mysli banery, které překrývají video. Máme namysli krátké reklamní videa, které většina z Vás přeskakuje. Věřte ale, že Youtube reklama je dne společně s Facebook reklamou typ PPC reklamy, která může mít největší návratnost a protože zatím markeťáci a podnikatelé na plno neobjevili její kouzlo a nechce se jim natáčet videa, tak je na Youtube ponechán velký prostor, protože konkurence v reklamní síti Youtube je stále malá. Buďte mezi prvními, natočte si svoje Youtube video klidně na mobilní telefon, promujte je a sesbírejte si konverze za málo peněz.

 

Tip číslo 3.

U tohoto tipu ještě zůstaneme u videa. Tentokrát ho spojíme s Facebookem. Facebook je skvělý inzertní nástroj, má skvělou návratnost. Cena za proklik je stále velmi nízká. Tu cenu budete schopni ještě trochu snížit. Klidně trojnásobně. Klíč na to všechno je, že Vaše posty by neměly být textové a obrázkové, ale vytvořte video. Video se lidem líbí. To co se líbí lidem se líbí i sociálním sítím. Facebook ví, že když bude ukazovat věci lidem, které se jim líbí, tak se na Facebook bude vracet větší množství uživatelů. Když Vy jako inzerenti budete na Facebook dávat reklamy,  které se budou uživatelům líbit, tak Facebook Vás odmění tím, že reklamy ukáže lepším návštěvníkům a ještě si za ně od Vás vezme méně peněz.

 

Tip číslo 4.

SMS marketing má v roce 2020 své místo v internetovém marketingu více než si myslíte. Pokud Vás zajímá jak použít SMS marketing pro Vaše podnikání shlédněte TOTO video, které jsme pro Vás již vytvořili.

 

Tip číslo 5.

Děláte B2B marketing? Určitě by jste měli vyzkoušet sociální síť LinkedIn. Vyzkoušejte ji ale organicky. Výhoda LinkedInu je totiž, že stále poskytuje velký organický dosah. To znamená, že když přidáte příspěvek a nebudete ho promovat, uvidí ho stále velké množství lidí, které máte v přátelích, nebo Vás sledují. Promování na LinkedIn se nám ale neosvědčilo. Sponzorované příspěvky a placené reklamy. Určitě to není kvůli tomu, že by zde nebyla relevantní cílová skupina. Problém LinkedInu je, že je příliš drahý.

 

Tip číslo 6.

Vytvořte si svou vlastní konverzní přistávací stránku. Pokud nevíte jak na to, můžete využít službu, která se jmenuje Konverzky.cz. Tato služba je od nás a spočívá v tom, že specialisti společnosti INIZIO Vám na klíč vytvoří přistávací, konverzní trychtýř, do kterého nalejete návštěvnost a ta návštěvnost Vám bude generovat Vámi požadovanou konverzi.

 

Pokud máte web, nebo se chytáte vytvořit si svůj web a chcete aby Váš web měl co největší konverzní poměr, to znamená aby Vám web vydělával peníze, aby co největší procento lidí, co na Váš web přichází udělali akci, kterou od nich požadujete, vyzkoušejte náš web https://www.konverzky.cz/

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.