🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

JACKPOT! Webinář nestačí? Nevadí, máme jiné eso v rukávu – aneb jak 14denní zkušební jízda změnila pravidla předplatného

Jana Chyňava Urbanová, terapeutka metody JIH®, má jasnou vizi – pomáhat ženám objevovat jejich vnitřní sílu, překonávat strachy a budovat sebelásku. Její práce spočívá v tom, že pomocí terapeutických metod pomáhá klientkám nejen pochopit hluboké příčiny jejich problémů, ale také je naučit, jak s nimi pracovat a jak se od nich odprostit.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Jeden z mnoha nástrojů, které ke své práci využívá a ženám ho nabízí, je Online terapeutický klub pro ženy.

Klientka měla kvalitní základ již před tím, než se obrátila na nás – mnoho online materiálů, videí, minikurzů a zkušenosti z platformy Flixy. Je plná kreativity, odhodlání a nápadů, které se stále hrnou. 

Na nás se obrátila s tím, abychom jí pomohli její myšlenky uspořádat a vytvořit systém, který by dokázal efektivně oslovit její cílovou skupinu. Její primární touhou bylo najít funkční cestu, jak ženy do jejího klubu přitáhnout.

 

WEBINÁŘ ZDARMA NESTAČIL – TAK TAKHLE TEDY NE!

Naším prvním krokem byla tvorba konverzní stránky a záznamového webináře zdarma na téma sebelásky. Klientka během něj rozebírala, jak začít pracovat na vztahu sama k sobě, proč je sebeláska tak důležitá, a nabízela praktické tipy. O webinář byl poměrně velký zájem – s konverzním poměrem 51,53 % jsme získali uspokojivý počet účastnic. Cena za jednu poptávku se dostala na 35,71 Kč.

Narazili jsme ale na problém – přestože ženy měly o webinář zájem, nepodařilo se nám je převést do klubu. Bylo jasné, že strategie potřebuje zásadní změnu.

 

 

 

 

 

 

TAJEMSTVÍ 14DENNÍ JÍZDY

Rozhodli jsme se zkusit něco nového – nabídli jsme ženám prvních 14 dnů členství v klubu za 197 Kč, aby měly možnost si klub „osahat“. Po uplynutí této doby pak členství pokračovalo za plnou cenu 997 Kč měsíčně.

Klíčovým krokem bylo vytvoření nové prodejní stránky, která by efektivně komunikovala hodnotu této nabídky. Pro co největší autenticitu jsme zapojili také prodejní video. Nabídka byla doplněna bonusy, aby byla co nejvíce atraktivní.

Během prvních 14 dní se nám podařilo získat 7 účastnic, což přineslo okamžitý příjem 1 379 Kč. Po skončení zkušební doby 5 žen pokračovalo za plnou cenu, což přineslo dalších 4 985 Kč.

Po měsíci zkoušení této strategie jsme dosáhli 13 prodejů a příjmu 8 543 Kč. Reklamní náklady činily 7044 Kč, což ukazuje, že jsme na dobré cestě.

Největší úspěch měla reklama, která využila trendu novoročních předsevzetí:

 

14denní jízda nám umožnila získat první spokojené členky, které si vyzkoušely, jak klub funguje, a rozhodly se zůstat. Tato strategie se ukázala jako efektivní a udržitelná, ale stále hledáme způsoby, jak ji zdokonalit a přivést do klubu více žen.

 

CO NÁS JEŠTĚ ČEKÁ?

I když jsme dosáhli prvních uspokojivých výsledků, cesta tím nekončí. Nyní se zaměřujeme na testování různých reklam na specifická témata, abychom pochopili, co naší cílovou skupinu nejvíce trápí a na základě toho zdokonalovali obsah. Plánujeme přetočit prodejní video a pokračovat ve zkušebních kampaních, abychom maximalizovali výsledky a přivedli do klubu další členky.

Naše tajemství 14denní jízdy se ukázalo jako funkční nástroj, který nás posunul o krok dál. Teď je na nás tuto cestu dotáhnout ke zdárnému cíli.

 

A CO O NAŠÍ SPOLUPRÁCI PÍŠE KLIENTKA? 

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.