TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Inizio na UXZ konferenci 2017

I letos Inizio vyslalo zástupce, tentokrát Simonu Sudovou, na konferenci UXZ 2017. Součástí konference bylo 8 přednášek a my vám poskytneme pár poznatků z této akce.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Program na UXZ 2017
Program na UXZ 2017

Jako první se nám na UXZ konferenci představil Ošklivý Sup. Hovořil na téma: INFORMAČNÍ ARCHITEKTURA, TAKY SE JÍ BOJÍTE?

,,Dokonalosti není dosaženo tehdy, když už není co přidat, ale tehdy, když už nemůžete nic odebrat“.

Informační architektura je propojení výzkumu a dalších podkladů v prvotní fázi s vytvářením prototypu a vše mezi tím. Součástí informační architektury je už samotný výběr těch správných informací. Framework SEE THINK DO CARE vám pomůže přemýšlet nad webem v širší souvislosti a dopomůže vytvořit podcíle.

CO MUSÍ IA ARCHITEKT UDĚLAT? Co vše je jeho práce?

  1. Vybrat správné informace.
  2. Priorizovat je.
  3. Uspořádat je: (co k sobě patří, jak je uživatel hledá).
  4. Vytvořit k nim navigaci: (navigovat uživatele, aby se orientoval i tam kde je něco zahrabané).
  5. Validovat je.

Další přednáška, která stojí za zmínku, byla od Marka Kulkovského. Marek Kulkovský hovořil na známé téma: DESIGN SPRINT PRO JEDNOTLIVCE A MENŠÍ PROJEKTY

Nahlédli jsme za oponu virtuální reality, ze které jsou klienti nadšení. Design sprint se hodí pro velké klienty, pomůže Vám vyřešit důležité otázky. Vy otestujete parametry a myšlenky a klientovi tím ušetříte spousty peněz. Pokud by jste se chtěli o Designu Sprintu dozvědět více, vyčkejte na vydání knihy od autora Jake Knappa.

EXISTUJE NĚCO JAKO UX UVNITŘ FIRMY MEZI NÍ A ZAMĚSTNANCI? Na toto téma hovořil Zdeněk Cendra.

“Firmu dělám tak, abych v ní chtěl sám pracovat“.

Čím je firma Zdeňka C. výjimečná? Pojďte si přečíst jejich benefity.

  • Volná pracovní doba
  • Žádné píchačky
  • Žádné procesy
  • Samostatné rozhodování
  • Jen A lidi
  • 100 dní dovolené / rok
  • Sdílení všech interních informací….čísla, důvody, marže, náklady, kontexty, minulost, budoucnost.
  • Obědy a večeře zdarma, proč? Váš zaměstnanec tím ušetří aspoň 1,5 hodiny denně.
  • Preferují kanceláře nad open space
  • Koloběžky

a spousty dalších benefitů.

Co naopak ve firmě nefungovalo?

  • Sdílené stoly, dynamická místa
  • Noční
  • Uklízečka, která chodila zaměstnancům k nim domů uklízet. Tento benefit dlouho netrval, pro zaměstnance to byl příliš velký zásah do soukromí.
  • Firemní kadeřník

Zdeněk C. doporučuje: dávejte si meetingy před 9:00 hod ráno nebo po 16:00 hodině. Člověk je produktivnější. Změna je základní stavební kámen firmy: komunikace, recurring princing, kooperace lidí, transparentnost k dodavatelům.

Další zajímavá přednáška pocházela od Kristi Marcinové.

PATTERN LIBRARY A PROČ VÁM BUDE UŽITEČNÁ

Jak to dělají ostatní? Udělejte si průzkum, na koho je cílená dokumentace.

  1. Inspirace: Atlasian design product, cooper, safesforce (guidlines).
  2. Definujte si cílovku a job stoires.
  3. Naplánujte si oblasti obsahu. Co by mělo být zahrnuté v pattern library. Principy typografie atd…Je dobré spolupracovat s týmem a kolegy ve firmě.
  4. Inventárom UI intimně poznáte svůj produkt.
  5. Konzistece nadevše.
  6. Důkladně připravte podklady a zkuste popřemýšlet, jak se budou používat.

Patter library je ideálním nástrojem pro onboarding nových designérů. Je to super v tom smyslu, že nováček uvidí, jaké principy firma používá. Poučení: jednoduší řešení je vždy lepší řešení.

Pattern library a proč vám bude užitečná
Pattern library a proč vám bude užitečná

Toto byl výtažek z pár přednášek a pokud vás to alespoň trochu zaujalo, doporučujeme, aby jste se i vy jeli podívat na další konferenci UXZ.

UX 2017
UX 2017

 

 

 

 

 

 

 

Chcete pomoci s UX vašeho webu? Kontaktujte nás!

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.