TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

Jak dominovat na Facebooku, přestože Vás algoritmus nesnáší?

Facebook v poslední době začal zhoršovat organický dosah příspěvků. Dá se s tím něco dělat?

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Je tady možnost, jak velmi snadno oslovit Vaše potencionální zákazníky. Ta možnost je Facebook reklama. O té ale dnes řeč nebude. Nás dnes bude zajímat, jak obejít Facebook algoritmus pomocí organických příspěvků.

Facebook v posledních letech začal snižovat dosah organický příspěvků. To znamená, že se snížilo procento uživatelů, kteří Vás sledují, kterým se ve výsledku objeví Váš příspěvek, aniž by jste daný příspěvek zpropagovali. Procenta zobrazování organických příspěvků klesla tak nízko, že se pomalu přestává vyplácet tvořit obsah pomocí organických příspěvků.

Je tady, ale možnost jak dělat Facebook organické příspěvky, které se zobrazí mnohem většímu procentu lidí.

Ta možnost vede skrze Facebook skupiny.

Pokud si tedy vytvoříte vlastní Facebook skupinu, do které následně pozvete uživatele, kteří by měli být Vaši potencionální zákazníci. Jste schopní oslovit velké množství těchto potencionálních zákazníků a přitom nebudete muset platit za propagaci.

Jak udělat Facebook skupinu?

  1. skupina by měla být privátní
  2. přidávat hodnotné příspěvky pro uživatele
  3. nespamovat skupinu odkazy na webové portály

Příspěvky ve skupině by měly lidi bavit, měly by zapojit uživatele do příspěvku, nejlépe komentováním a vyjadřováním se. V neposlední řadě by příspěvky měly být trochu kontroverzní, aby vyvolali diskuzi.

Pokud Vaše příspěvky nebudou linkovat na stránky mimo Facebook, máte větší šanci, že Váš příspěvek bude mít větší dosah. Facebook nechce, aby uživatelé opouštěli Facebook a přecházeli na jiné webové stránky.

Když už máte Facebook skupinu vytvořenou a pozvali jste do ní uživatele, zkuste jí ještě propojit s chatbotem. Chatbot využívá Facebook messenger, který na světě používá přes miliardu uživatelů. A výhoda Facebook messengeru je, že pokud skrze něj pošlete uživateli zprávu, tak míra otevření zprávy je mnohonásobně větší než u emailového marketingu.

V okamžiku, kdy se uživatel do Vaši Facebook skupiny přihlásí a začne reagovat na příspěvky, které v dané skupině jsou, tak Vy můžete skrze Facebook messenger zprávy posílat. Jestliže messenger používáte, lze rozesílat zprávy ručně. To by Vám ovšem zabralo soustu času. Vaše skupina může mít stovky, nebo tisíce uživatelů a rozesílat ručně zprávy všem by jste dělali celý den.

Naštěstí existují nástroje, které tuto práci udělají za Vás. Můžete využít například Mobile Monkey, Many Chat, nebo Chat Fuel. Přes tyto chatbot nástroje můžete hromadně rozeslat zprávu Vašim uživatelům, které jste nashromáždili v chatbot publiku. Na jedno kliknutí jste tak schopní mnohonásobně zesílit dosah příspěvků, které publikuje za Váš Facebook profil, nebo ve Vaši skupině.

Pokud máte web, nebo se chytáte vytvořit si svůj web a chcete aby Váš web měl co největší konverzní poměr, to znamená aby Vám web vydělával peníze, aby co největší procento lidí, co na Váš web přichází udělali akci, kterou od nich požadujete, vyzkoušejte náš web https://www.konverzky.cz/

 

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.