TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím? Přejít na vysílání

5 věcí, které musíte vědět, pokud inzerujete na internetu a chcete se stát DEKA-milionáři jsou…

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

už máte účet ZDARMA v Konverzkách?

Přepis videa:
#1 Vaše reklamní kampaně se točí kolem přistávací stránky, ne kolem REKLAMY!

Nejdůležitější prvek je Přistávací stránka a pokud vaše inzerce nefunguje, pokud vaše kampaně nejsou ziskové, tak nejspíš musíte změnit přistávací stránku, ale teď už nemusíte čekat na vašeho programátora, designera a kodéra. My jsme přivedli na svět nástroj, kde si i vy, když neumíte kódovat, neumíte vůbec nic, si můžete připravit během pár minut vaši novou přistávací stránku, která bude zisková, která bude mít vysoký konverzní poměry, díky nástroji Konverzky.cz a pokud jej chcete vyzkoušet úplně zadarmo.

Tip # 2. Na té přistávací stránce úplně nejdůležitější prvek:
BEZKONKURENČNĚ je to nadpis.

A ten nadpis musíte otestovat.

Kolik nadpisů jste otestovali vy? Jenom jeden, co? Impotentní, šedivý, obyčejný, nezáživný nadpis. Dost možná navíc zní jako název produktu nebo služby, co? Musíte vymyslet alespoň 5 různých nadpisů a nechat je soutěžit proti sobě v něčem, čemu se říká A/B testování.
A pokud to pro Vás zní jako raketová věda, tak se vůbec nemusíte bát, doteď to totiž opravdu uměli jen marketingoví specialisti spolu s programátorama.

Dneska už to ale zvládnete i vy a zvládne to i vaše sekretářka díky nástroji, kterej se jmenuje Konverzky.cz a vy jej můžete zadarmo vyzkoušet, pokud kliknete na odkaz zde.

Za #TŘETÍ…
třetí tip je: ještě důležitější, než reklama je e-mailová sekvence, která je napojená na vaší reklamní kampaň a pokud služba nebo produkt, kterou prodáváte je dražší než 500 Kč, tak by vaše kampaň vždycky měla obsahovat něco, čemu se říká e-mailový magnet. A pokud si chcete vytvořit váš e-mailový magnet, pokud zatím nevíte, co to je e-mailový magnet, tak to vůbec nevadí a zaradujte se, protože jste právě objevili A-HA moment, a klíč k vašemu ziskovému marketingu, nicméně ať se vrátím k tomu, o čem jsem začal, pokud si chcete vytvořit váš první e-mailový magnet, který vám zachrání váš byznys, tak klikněte na odkaz, který je někde u tohoto videa a vyzkoušejte zdarma náš nástroj, kterej se jmenuje Konverzky.cz…..

Za #ČTVRTÉ, u těch e-mailů, které jsou navázány na ten emailovej magnet, je důležité, aby měly velkou doručitelnost. Každopádně pokud vyzkoušíte Konverzky, tak tento nástroj má míru doručitelnosti bezkonkurenční, bezprecedentní, mnohonásobně vyšší než to, co jste nejspíše měli doteď možnost vyzkoušet, a pokud jste náhodou nezkoušeli automatické emailové kampaně, tak vám strašně závidím, protože bych chtěl bejt ve vaší kůži, protože před váma je obrovskej potenciál, jak můžete z vašich marketingových kampaní vyždímat mnohem víc zákazníků, mnohem víc leadů, mnohem více obchodních příležitostí.

A za #PÁTÉ… MŮJ PÁTEJ tip na zlepšení vašeho internetového marketingu je tzv. UPSELL BUMP. Pokud nevíte, co to je upsell bump, tak to je nejjednodušší způsob, jak vaší kampaň můžete zdvojnásobit nebo ztrojnásobit v ziscích. Pokud taky nevíte, co je upsell bump, tak je to featura, vlastnost, kterou si můžete přidat na vaší přistávací stránku v našich novejch Konverzkách, pokud kliknete na odkaz někde u tohoto videa.

A pokud spoustu z těch věcí, a je to možný, co jsem právě teď říkal, pro vás zní jako španělská vesnice, a vůbec nevíte, co to znamená, jsou to pro vás nějaké plácy, příliš technický, příliš složitý, příliš nesrozumitelný, tak i na tohle jsme mysleli, protože když kliknete na odkaz přihlásíte se do nových Konverzek, tak spolu s nima, se můžete zaregistrovat i k našemu novému kurzu, který vás naučí, jak si vytvořit vaši první Milionovou stránku. Takže na nic nečekejte, tímto tento e-amil už končí a já vás ještě jednou naposledy vyzívám, klikněte na odkaz u tohoto videa a vyzkoušejte nové Konverzky.

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.