3 tipy, jak zlepšit konverzní poměr vašeho webu

Dnes si povíme o 3 tipech, které vám můžou zvýšit konverzní poměr vašich webových stránek.

  1. Prvním tipem je umístit na váš web tzv. exit pop-up. Jedná se o vložení malého okénka, které se objeví při náznaku opuštění webové stránky. Toto okénko pozdrží uživatele na webu a umožní mu příležitost na sebe zanechat kontakt či vyplnit poptávkový formulář. Po nasazení exit pop-up na weby našich zákazníků jsme naměřili až dvojnásobný počet konverzí.
  2. Druhý tip je vložení tzv. „plujícího bloku“ na web známého také jako slider. Tento blok zůstává stále zobrazen bez ohledu na to, jak uživatel scrolluje obsahem vašeho webu. Do slideru se obvykle vkládá tlačítko, které vyvolává požadovanou konverzi.
  3. Poslední dnešní rada pro zlepšení konverzí na webu je časové omezení. Vybídněte zákazníka k tomu, aby provedl vámi požadovanou akci s tím, že v konkrétním časovém období získá určité výhody, např. slevy. Pro lepší efekt ještě umístěte na přistávací stránku odpočítávadlo času, které zákazníka více přesvědčí k využití nabídky.

Související příspěvky:

Inizio je webová laboratoř a marketingová agentura, která je orientována na obchodní výsledek našich klientů. Věříme, že přidaná hodnota skvělých webů tkví v jejich schopnosti vydělávat Vám peníze.

Podívejte se, jak je možné díky Facebooku vydělávat miliony Kč.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.