🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Investováno pouhých 2.000 korun a 560.000 korun nazpět. (100% legální)

Je možné v této „drsné finanční době“ získávat poptávky na finanční produkty od bonitních potencionálních klientů? Někdo by řekl, že to bude těžké. Někdo by řekl, že to bude nemožné. Pravda je však úplně jiná… Udělejte si pohodlí a odhalte způsob, jak získal pan Škrabala poptávky s přínosem 560.000Kč čistého zisku za pouhé 2 tisíce investované do reklamy. A co je ještě šílenější? Tento způsob můžete 100% zkopírovat a bude fungovat i Vám! To Vám garantuji.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

„Tomu nemůžu uvěřit!“

Otevřel jsem emailovou schránku, kam mi chodí poptávky a víte, co jsem tam našel? Nic.

Respektive – zase nic…

„Už je to měsíc a půl, co nepřišla žádná poptávka. Už jsem opravdu zkoušel vše a nevím, co více pro to, mám dělat…“

Ano. Přesně tohle byl Petr Škrabala, 30letý rentiér, který nabízí geniální prostředí na budování pasivního příjmu a ochrany úspor před inflací, ještě před čtyřmi týdny.

Petr se více než 2 roky snažil aktivně získávat poptávky a nové klienty skrze jeho web, reklamy a sociální sítě. Nic mu ale nefungovalo tak, jak by si představoval. Za posledního půl roku sám získal pouhých 17 klientů. A do toho ještě dostal podmínku. Do 2 měsíců musel získat 25 nových klientů.

Byl to konec Petrovi kariéry?

Ne tak úplně… Čtěte dále.

 

Rychlý způsob, jak nastartovat podnikání

Petr se rozhodl kontaktovat INIZIO a se získáváním poptávek si nechat pomoct. Byla to poslední možnost, jak udržet jeho podnikání.

Dne 28.6. si Petra převzal náš markeťák a společně si domluvili seznamovací a strategický call. O pár dní později už společně pracovali na novém „konverzním trychtýři“ s cílem přinést 25 nových klientů do konce léta. Maximální rozpočet do reklamy přitom musel být 20.000 Kč měsíčně.

Naštěstí je však Petr zkušený obchodník, jeho produkt je skvělý, a dokáže uzavřít zakázku s 70 % pravděpodobností. To znamená, že z deseti poptávek dokáže uzavřít zhruba sedm. To je sice super statistika, ale bez získaných poptávek mu je víte k čemu…

Po prvních dvou týdnech spolupráce byl trychtýř hotov. Trychtýř se skládal z 4 částí.

 

1. Reklama – Ta byla vytvořena pouze jedna a byla rovnou spuštěna na YouTube. Pan Škrabala ji natočil v parku na běžný mobilní telefon. Žádný profesionální kameraman ani herec.

 

2. Přistávací stránka neboli emailový magnet – Po kliknutí na reklamu byli lidé přesměrováni na stránku, kde si mohli bezplatně stáhnout e-book. E-book měl mnoho názvů, abychom otestovali, jaký název (titulek) bude mít nejvyšší konverzní poměr. Dohromady bylo vytvořeno téměř 20 titulků a z toho bylo vybráno 5, které se pustili do A/B testování.

 

 

3. Děkovací stránka – Po stáhnutí e-booku byli lidé přesměrování na děkovací stránku, kde bylo 8minutové video s poděkováním.

Video bylo zakončeno výzvou ke kliknutí na tlačítko, které lidi přesměrovalo na poptávkovou stránku. Zde si lidé mohli domluvit strategický telefonát a odeslat poptávku. A abychom to lidem malinko osladili, přidali jsme další bonusy, které s odesláním poptávkového formuláře získali.

 

 

4. Poptávková stránka – Ta obsahovala větší nadpis, delší text a poptávkový formulář se zmíněnými bonusy.

 

 

Tak. A teď to hlavní. Jaké byly výsledky?

Jedním slovem – zdrcující. Z téměř 140 lidí si poptávku nedomluvil nikdo.

A tak jsme začali pracovat na novém trychtýři. Vyřadili jsme děkovací stránku a po stáhnutí e-booku jsme návštěvníky posílali ihned na stránku s poptávkou. Poptávkovou stránku jsme taktéž řádně upravili. Vytvořili jsme zde prodejní video, smazali dlouhý text a stránku doplnili o spousty, spousty recenzí. Na stránku se můžete podívat ZDE.

 

 

Výsledky pokusu číslo 2.

Nebudu to okecávat, půjdu k věci. Za 2023 Kč investovaných do reklamy přišlo na stránku 332 lidí. Z toho bylo 112 stáhnutí e-booku. Není to nejhorší, ale s přehledem a trochou úsilí by se to dalo 2x zlepšit.

Tak. A teď to, na co všichni čekáme. Kolik padlo poptávek z 2023 Kč, které jsme do reklamy investovali?

Odpověď je 20 poptávek. Je to hodně? Je to málo? Vše záleží na kontextu…

Pan Škrabala průměrně uzavře 7 lidí z 10, kteří odešlou poptávku. Z 2023 Kč je to pro Petra tedy 14 nových klientů. Za jednoho získaného klienta Petr pak zaplatil 144,5 Kč (2023:14 = 144,5).

 

 

A teď to nejdůležitější. Jsme v zisku?

Z jednoho klienta Petr spočítal průměrně 40.000  zisku. To znamená, že Petr si za 144,5 Kč nakoupil 40.000 Kč do vlastní kapsy. To zní pohádkově, co? Vy byste snad nevyměnili dva tisíce za více než půl milionu zisku? Přesněji tedy za 560.000 Kč?

Avšak abych byl upřímný, Pan Škrabala nestihl obvolat všechny potencionální klienty, a řekněme, že by se jeho míra uzavření zhoršila o polovinu. Anebo ještě hůře. Řekněme, že by se jeho míra uzavření obchodu dramaticky zhoršila na pouhých 10 %. Asi by se pan Škrabala musel hodně snažit, aby dosáhl tak mizerného výsledku, ale řekněme, že by se mu to „nějak“ povedlo. To by potom znamenalo, že by uzavřel každého 10. poptávajícího.

Pří tak nadlidském výkonu, to pro Petra pak dělá z 20 poptávajících pouhé 2 nové zákazníky. Cena jednoho zákazníka by v tomto případě vyšplhala na 1011,5 Kč. Ale furt z jednoho zákazníka získá v průměru 40.000 Kč.

I v tom nehorším a nejděsivějším scénáři by pan Škrabala vyměnil 2023 korun za 80.000 Kč. A to je slušná návratnost investice, nemyslíte? A to do toho nepočítám klienty, kteří přijdou z emailové sekvence, a že jich může být dvojnásobek.

S jednou natočenou reklamou a pár otestovaných titulků je tohle pohádková návratnost pro pana Škrabalu. A teď mi dovolte Vám, milý podnikatelé, položit otázku…

Chcete taky takovou pohádkovou návratnost?

Pokud se i vy chcete budit do schránky přeplněné potencionálními zákazníky a utratit za to pár drobných, domluvte si nezávaznou konzultaci kliknutím na tlačítko níže, a naši obchodníci zjistí, zda jste pro nás vhodný zákazník a takové abnormální výsledky Vám uděláme taktéž.

➡️ Vyplňte krátký kvíz a zjistěte nezávazně, jestli i Vám můžeme pomoci k přílivu poptávek či objednávek. ⬅️

 

➡️ Vyplňte krátký kvíz a zjistěte nezávazně, jestli i Vám můžeme pomoci k přílivu poptávek či objednávek. ⬅️

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.