🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Měli byste zkusit krátký nebo dlouhý marketingový „trychtýř“?

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Shrnutí dnešního videa: (pozor, toto je důležité!!!)

Marketingový trychtýř (z anglického funnel) je cestička, po které vedeme potenciálního zákazníka.

Začíná reklamou, následuje přistávací stránka, případně další kroky.

A právě zde se rozhoduje, zda půjde o krátký nebo dlouhý trychtýř:

A. Krátký trychtýř

Uživateli ukážete Vaši reklamu, ze které se proklikne přímo na cílovou stránku. Na cílové stránce uživatel realizuje nákup/poptávku.

Tento trychtýř je jednoduchý na realizaci (pouze 2 kroky) a pokud to jen trochu jde, měli byste s ním začít, protože je zde méně co zkazit. Problém je, že se přes něj hůře prodávají dražší a komplikovanější produkty a služby. Řekněme, že věci, které stojí nad 5000 Kč je lepší téměř vždy prodávat přes dlouhý trychtýř.

A. Dlouhý trychtýř

Uživateli ukážete Vaši reklamu, ze které se proklikne na přistávací stránku, kde provede malou konverzi (například registrace k newsletteru, stažení e-boou). Na cílové stránce uživatel realizuje nákup/poptávku. Další kroky trychtýře zahrnují například remarketing, e-mailing a mají za cíl jednak návštěvníka „ohřívat“ (co to je ohřívání návštěvnosti?) a hlavně přivést jej „ohřátého“ na finální stránku, kde již realizuje hlavní konverzi (prodej/poptávka).

Jak tušíte, dlouhé trychtýře bývají sofistikovanější, ziskovější a také se v nich spíše udělá chyba. Proto doporučuji vyzkoušet své první kampaně pouze s krátkým.

Nebudu pehánět, když řeknu, že nebýt trychtýřů, nikdy bychom nevybudovali tak velkou firmu. Na počátku každé úspěšně kampaně, produktu a služby je totiž minimálně jeden trychtýř. Pokud se chcete i Vy naučit, jak dělat „trychtýře“, ziskové reklamy, přistávací stránky, e-maily a remarketing…. chcete?…. připravil jsem pro Vás kurz INIZIO Akademie. Tak se podívejte, co je Akademie zač a nechte ji, ať se stane Vaší KONKURENČNÍ VÝHODOU.

Tyto základy, byť jsou zásadní, většina podnikatelů neví a nepoužívá. Kdy jindy než teď by se hodilo utéct konkurenci?

ODKAZ: Kurz INIZIO Akademie: Jak vydělat miliony Kč díky internetovému marketingu

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.