🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Když ziskovost výsledků pozastaví spolupráci s marketingovou agenturou!

ETIK.cz pořádá školení pro energetické poradce,připraví účastníky na zkoušku a jejich první praxi, aby mohli legálně přivydělávat a pomáhat domácnostem se státními dotacemi. Vyniká propojením výuky s reálnou praxí, důrazem na etiku a transparentními podmínkami.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Když ETIK.cz spustil projekt školení pro energetické poradce, cíl byl jasný: přivést lidi, kteří po absolvování kurzu a složení zkoušky mohou legálně začít přivydělávat jako energetičtí poradci (fotovoltaika, zateplení, tepelná čerpadla) a pomáhat domácnostem dosáhnout na státní dotace.

Na výkonnostní akvizici si přizval INIZIO Internet Media.

Pokus č. 1: Trh řekl „ne“

Startovní sázka padla na elektrikáře a technické profese. Na papíře to dávalo smysl: technické myšlení, vztah k energetice, praxe v terénu. Realita? Nízký zájem o školení a málo kvalitních formulářů. Řemeslníci byli často kapacitně vytížení a školení neviděli jako rychlou cestu k vyššímu výdělku.
Verdikt dat: vysoký CPL, slabá relevance, minimum uchazečů ochotných investovat čas i peníze.

Lekce #1: Logika ≠ tržní poptávka. Trh má VŽDY poslední slovo.

Pokus č. 2: Odlet až ke hvězdám!

Spolupráce přesměrovala cílení na obchodníky – lidi komfortní s telefonem a vedením kvalifikačního hovoru. Vznikly dvě vstupní cesty:

 


 

Cílem obou cest bylo přivést relevantní zájemce o školení, rychle je kvalifikovat a dovést k zaplacené přihlášce

Spuštění: křivky vzhůru

Po nasazení nového cílení přišel zlom. Během jednoho měsíce kampaň přivedla 300 relevantních zájemců o školení, které ETIK.cz systematicky obvolal a zobchodoval.

Přestože bylo cílení nastavené na „sales“ profily, klasičtí obchodníci prakticky nereagovali. Naopak se začali hlásit administrativní pracovníci a zaměstnanci ve firmách, kteří hledali smysluplný přivýdělek s flexibilitou po složení zkoušky. Z demografického pohledu převažovali muži.


Po kvalifikaci a práci v telefonu proces vyústil v ~80 % zaplacených přihlášek ke školení (tj. zájemci, kteří skutečně uhradili kurz a šli si pro zkoušku).

Na telefonu ETIK.cz vysvětloval, že je potřeba uhradit 5 000 Kč jako zálohu na školení – z těchto peněz se hradí lektoři, pronájem prostor a občerstvení. Zároveň zdůraznil, že po úspěšném složení zkoušky se tato částka vrátí žadateli v rámci dotací.

Pokus o automatizaci, který nevyšel

Aby se proces dal škálovat, zkusilo INIZIO s ETIK.cz zautomatizovat část obchodování přes prodejní formulář (delší self-serve přihláška s možností okamžité platby/depozitu).
 

Výsledek? Neúspěch. 

Konverze klesla – zájemci o vzdělávací produkt s následnou zkouškou potřebují lidský kontakt, doptat se, slyšet hlas, získat jistotu, že to zvládnou a že to ekonomicky dává smysl.

Lekce #2: Volat, volat a ještě jednou volat.  U podobných nabídek platí pravidlo: vždy volejte poptávajícím. Formulář je skvělý na micro-commitmenty, ale ne na celé rozhodnutí.

Paradox úspěchu: pauza kvůli „moc dobrým“ výsledkům

A pak přišel moment, který zní bulvárně, ale je racionální: spolupráce se dočasně pozastavila, protože kampaň fungovala až příliš dobře.

 

ETIK.cz potřeboval odbavit stávající vlnu účastníků, udržet kvalitu výuky, organizaci zkoušek i následný start poradenství.

Spolupráci jsme pozastavili kvůli plným kapacitám na školení…

Nicméně spolupráce nekončí. 

Dohoda zní jasně: pauza na 2 měsíce – a pak pokračování spolupráce.

INIZIO Internet Media se těší na další spolupráci.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.