95% webů je špatných, tak to prostě je.
Nejsou špatné z pohledu technického řešení, nemusí být ani ošklivé, vidíme kolem sebe mnoho webů, které mají i velmi hezký design, přesto jsou špatné. Jakto?
Jsou obchodně špatné. Co to znamená? Většinou mají špatný konverzní poměr. To je webařskou hantýrkou řečeno, že nevydělávají tolik, kolik by mohly a měly. Pokud váš web patří (a nejspíš patří) mezi oněch 95% přicházíte o tržby, objednávky a poptávky. Možná přicházíte o miliony Kč každý rok. Přitom by většině případů stačilo udělat následující:
Tohle nezvládne zatím žádný automat ani software. INIZIO se podívá na váš web / e-shop a díky zkušenostem z práce na více než 500 projektů budeme vědět, kde je zakopaný pes.
Máme to spočítané. U jednotlivých úprav budeme vědět, kolik času je potřeba k jejich provedení a jaký ekonomický přínos v sobě mohou skrývat.
Jakmile bude jejich seznam kompletní, pustíme se do úprav, dohlédneme na jejich správné provedení a změříme jejich dopad.
šéf marketingu Inizio