Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

A/B Testování: Nehádejte, vyhodnocujte

SLÁVA VÍTĚZŮM, ČEST PORAŽENÝM 

CHCI MÍT Z WEBU ŠAMPIONA

A/B Testování

Díky A/B testování máme možnost souběžně otestovat dvě různé varianty vašeho webu a zjistit, který vám bude vydělávat více peněz. Bez A/B testování jde totiž pouze o hádání, věštění z lógru, pseudovědu nebo chcete-li fušeřinu.

variant-A

variant-B

AB-graph

Princip A/B testování

LEVEL 1

LEVEL 1

level-1-pic

  • Určíme cíle

  • Vytvoříme 2 verze stránek

  • Každou z nich ukážeme za stejných podmínek 50 % zákazníkům

  • Úspěšnější stránka vyhrává a postupuje do dalšího kola

  • Vítěz 1.kola vstupuje do dalšího boje s novým soupeřem

LEVEL 2

  • Vítěz 1.kola vstupuje do dalšího boje s novým soupeřem

JE MŮJ WEB ŠAMPION ?

level-2-pic

ab-ico

A/B testovat můžeme:

www-ico

Podstránky, rozvržení prvků

colors-ico

Barvy

pictures-ico

Obrázky, formuláře

texts-ico

Texty

cart-ico

Nákupní proces

btn-ico

Tlačítka

Proč AB testovat ?

  • Jasné výsledky, jasný vítěz

  • Rozhodují fakta, ne vkus jedince

  • Dokážete dělat daty podložená rozhodnutí

  • Postupně budete navyšovat zisku z webu

  • Utečete konkurenci

AB-graph

Jak jsme díky A/B testování vydělali čtvrt milionu Kč

2. S INIZIem jsme otestovali jednoduchou hypotézu, a to jestli se nám vyplatí na našem eshopu s potravinami používat týdenní akční bannery na úvodní stránce. Navrhli jsme tedy ještě novou variantu homepage a na 3 týdny rozjeli testování. Výsledky byly strhující. Nová verze stránky Plné tašce v rámci měsíců vydělá čtvrt milionu Kč navíc. Celá případová studie >

Jan Vitha, majitel e-shopu Plnataska.cz

Zarezervujte si
s námi schůzku

Pojďme rozjet A/B testování!

CHCI SE POTKAT

 

Hanka

Hanka Krubnerová

Specialista na AB testování