INIZIO blog

Je konverzní poměr opravdu nejdůležitější metrika?

V oblasti marketingu se stále mluví o konverzním poměru. Je to, ale opravdu nejdůležitější a jediná metrika? Existuje i jiný způsob, jak zvýšit Vaše tržby.

Metrika, která může mít na Váš business stejný nebo ještě větší dopad se nazývá Average cart value neboli „Průměrná hodnota nákupního košíku“ a v určitých případech je mnohem jednodušší ji ovlivnit než konverzní poměr.

V případě, že chcete zvýšit konverzní poměr je potřeba vynaložit hodně práce, například zlepšit Vaši reklamu, úprava Vaší přistávací stránky, lepší textace produktu nebo musíte přidávat další důvěryhodné prvky na Váš e-shop. A tyto kroky stojí Váš čas a hlavně peníze.

Ale máte zde také jednodušší cestu, a to zdražení Vašeho produktu. Nezalekněte se však hned na začátku. Při zvýšení hodnoty produktu, může sice klesnout konverzní poměr, ale při stejné návštěvnosti se zvýší průměrná hodnota objednávky a tím i Vaše tržby. Nebojte se vyzkoušet tento experiment.

 

Chcete pomoci s online marketingem? Kontaktujte nás!