INIZIO blog

Stránka vydělala za 3 hodiny práce 6 900 Kč, aniž jsem utratil za reklamu více.

autor: Stanislav Holý, specialista na prodejní trychtýře

Chcete znásobit svůj denní počet objednávek 7x? A co 9x?

Pak Vás vyzývám. Okopírujte můj následující postup.. 

Ne. Já Vás nevyzývám. 

Já Vás prosím – doslova škemrám..

 

Dobrá zpráva je, že abyste to zvládli, tak nepotřebujete speciální schopnost ve psaní textů. Nepotřebujete ani 10ti leté zkušenosti s marketingem.

 

Nemusíte umět programovat. 

A nezáleží ani na tom, co za produkt nebo službu máte a jakou na tom máte marži. 

 

Skutečně, pokud to mám říct upřímně. Nemusíte umět vůbec nic..

 

..stejně jako já.

 

Stačí mít produkt.

 

A i přesto zvládnete vytvořit pomyslný magnet na zákazníky.

 

Relativně špatná zpráva je, že musíte být důslednější než jsem byl já.. 

 

…dokážete to?

Protože to jediné stačí aby Vás potkalo toto:

 

 

TAJEMSTVÍ #1: Jedna stránka je více než celý web

První tajemství hyper-úspěšné stránky není nástroj. Paradoxně Vám neporadím, co máte používat. 

 

Prozradím Vám, co používat nemáte  a přesto to – stejně jako 99 % ostatních podnikatelů – používáte dlouhá léta. 

 

Nevoďte draze “nakoupené” uživatele na web. Veďte je na konverzní stránku – Konverzku. 

Takto vypadala ta má. 

Že máte hezčí web? O tom bych se nepřel..

 

Vytvoří ale Váš web z každého 10. návštěvníka platícího zákazníka?

 

Má stránka ano a tady je důkaz.


První neúspěšné stránky (ty samozřejmě patří ke každému úspěšnému pokusu 🙂 ) Vám dávám k nahlédnutí níže.

 

TAJEMSTVÍ #2: Více peněz bez investované koruny navíc

Druhým tajemstvím je tajný způsob, jak neutrácet více za reklamu. Protože pokud chci vydělávat, tak nesmím extrémně utrácet – souhlasíte se mnou?

 

Trik, který jsem k tomu použil já je sekvenční e-mailing… hned vysvětlím. 

 

Víte, jak jsem Vám výše říkal, že má stránka rozplatí každého 10. návštěvníka? 

 

To nebyla celá pravda. Ve skutečnosti totiž rozplatí cca 15 % díky autonomnímu posílání e-mailů. 

 

Takto vypadal můj autonomní mailing.

 

Takto vypadal ten nejlepší mail, který jsem posílal. Jak vidíte.. žádné designové serepetičky. 

A proto to funguje. Poslal Vám snad někdo ze známých banner? Nadesignovaný e-mail?

 

Jasně že ne.. tak přece vypadají reklamní rozesílky. 

 

Téhle strategii autonomních e-mailů (taková Tesla mezi e-mailovými strategiemi) můžete říkat ještě jinak.. 

 

“Péče o zákazníky”… ano. Učili nás to na střední, na vejšce.. Jsou toho plné magazíny o marketingu. 

 

Ale nikdo to skutečně nedělá – skutečná péče o zákazníky (nebo budování vztahu se zákazníky) probíhá maily. Přesně takovými, jako jsou výše. 

 

TAJEMSTVÍ #3: Občas stačí nabídnout víc.

 

A třetím tajemstvím je něco neuvěřitelného.

 

Pokud jste byli pozorní, všimli jste si, že hodnota objednávky nesedí s počtem prodejů a cenou produktu. 

 

To je v pořádku. 

 

Kromě toho, že jsem touhle stránku přiměl nakoupit každého desátého-zbloudilého-cizince, já jsem ho přinutil nakoupit ještě další věci, které původně nehledal. 

 

A udělal jsem to pomocí upsell-bumpů. 

 

 

Nyní pryč s tou “markeťáckou” pseudo-hantýrkou. 

 

Upsell-bump znamená, že dáte zákazníkovi příležitost přihodit si ještě něco k objednávce při placení.

 

Ideálně na jedno kliknutí a ideálně by to mělo mít souvislost s tím co prodáváte jako primární produkt. 

 

To znamená přesně opačně, než jsem to udělal já.

 

A zde se dostáváme k té mé důslednosti. 

 

Zisková stránka navzdory 6 kritickým chybám

Pokud půjdete přesně po těchto krocích a uděláte to stejně ne-příliš-dobře jako já, pro svůj projekt. 

Dokonce i pokud uděláte ještě nějaké další chyby. 

 

 

Budete při nejhorším na nule – ovšem s kapsou plnící se věrnými zákazníky. 

Skutečně.. Já byl v zisku i přesto, že:

  1. Neměl jsem nastavený Facebookový pixel – Facebook tedy vůbec netušil, jestli ukazuje reklamu dobrým nebo špatným lidem. Tutlal jsem před ním úspěšné konverze.
  2. Neměl jsem ověřenou doménu. Měl jsem vygenerovanou URL, která vypadala podvodně.
  3. Neměl jsem ověřenou e-mailovou adresu, přesto mé maily lidem chodily a oni z nich nakupovali.
  4. Upsell-BOMBU 🙂 jsem zvolil naprosto nesouvisející s produktem. Prodával jsem hračky, nabízel žrádlo.
  5. Úvodní obrázek naprosto nevyvolává žádné emoce. Pokud bych vyfotil sebehorší fotku na mobil, bylo by to lepší.
  6. Zapomněl jsem na stránku přidat 100% garanci vrácení peněz. 

 

Proč to tedy bylo úspěšné? 

Protože jsem lidi vedl a říkal jim díky této stránce co, kdy a kde mají dělat. 

Přečtěte si níže, jak se stránka vyvíjela dál. Neuvěříte tomu.

 

P.S.: Pokud chcete takovou stránku vytvořit, mám na to skvělé kolegy. Stačí kliknout *zde a chtít stránku, která násobí objednávky*.

P.P.S: Nebo klikněte a vytvořte si svou první hyper-ziskovou stránku sami.

 

Update příspěvku: 

Kvůli přechodu na DPH jsem musel na chvíli vypnout reklamy. Bohužel jsem zapomněl na můj skutečně-autonomní-mailing, který mezi tím pracoval za mě.

Ačkoli tedy nebyly spuštěné žádné reklamy, zákazníci ode mě dostávali i nadále připravené maily. 

A tak mi e-mailing vygeneroval další objednávky.

Tato strategie konverzních trychtýřů má hybnost a jen tak se nezastaví. 

Pokud vážně nebudete chtít. 

 

Update příspěvku 2: 

Dnes za mnou kolegyně přišla, že si od nás objednávají lidé z nějakého “Hryzouna”. Milé překvapení – dalších 1500 Kč dík zatoulaném odkazu. 

Zapomněl jsem, že zákazníky v jednom mailu vedu na svůj E-shop.