INIZIO blog

Vyplatí se Vám dělat vlastní YouTube kanál?

Pro nedočkavé to rozseknu na začátku. Nám NE. Teda zatím rozhodně ne.

Rádi se k věcem dopočítáváme. Co neumíme změřit, to nedokážeme optimalizovat. Takže dále to pro Vás spočítáme.

Možná jste si již četli náš článek, jak se dá spočítat, zda se Vám vyplatí psát blog. Pokud ne, ZDE JE:

https://www.inizio.cz/blog/3-zpusoby-merit-navratnost-blogu-zjistete-nam-nas-blog-setri-266-056- kc-rocne-50-000-rocne-prodelava-ppc-reklamach/

A stejně tak chceme i vědět, zda se nám vyplatí dělat náš YouTube kanál. Protože to obnáší dost práce.

Náklady na YouTube kanál? 110.000 Kč pro začátek.

Co obnáší dělat vlastní YouTube kanál za první měsíc? Úroveň pokročilý amatér:

Celkové náklady 110.000 Kč za první měsíc

Vzhledem k tomu, že pořizovací náklady jsou po prvním měsíci vyřešené, dále od druhého měsíce pokračujete tempem cash-burn „pouze“ 50.000 Kč měsíčně.

Výnosy z YouTube kanálu? 4 poptávky měsíčně.

Z Google Analytics jsme schopní doměřit, že přes náš YouTube kanál přišly 4 asistované konverze (a 2 po posledním kliknutí). To samozřejmě neznamená, že bez YT by nepřišly.

Ale raději je počítáme, ať nepropadáme beznaději.

Měsíčně se nám pak podaří oslovit cca 701 jedinečných diváků a získat cca 2,1 tis. zhlédnutí.

Jedna poptávka pro nás má hodnotu cca 5.000 Kč. Znamená to, že za měsíční náklady 50.000 Kč máme nazpátek jen 20.000 Kč. Takže jsme 30.000 Kč měsíčně v mínusu.

Je to dobré? Není. Jsme zatím břídilové.

Ale zlepšíme se. A pokud se nezlepšíme, tak se na to vykašleme.

Momentálně Vám tedy nemůžeme bohužel poradit, abyste si nechali spravovat Váš YouTube kanál od INIZIO, protože na to jsme leví.

Mnohem lépe bychom byli schopni zhodnotit Vaše peníze díky:

Facebook reklamě: https://www.inizio.cz/facebook-reklama.html

nebo

Vytvoření zabijácké přistávací stránky: http://www.konverzky.cz

Ale nevzdáváme se. Budeme pokračovat další měsíce a pálit peníze do tohoto neprobádaného krbu.

Pokud se v příštích měsících dobereme lepších výsledků z Youtube, tak se, nebojte, pochlubíme i na tomto blogu. A hlavně Vám případně prozradíme, co jsme dělali blbě, abyste se mohli poučit z našich prodělaných peněz.

Chcete pomoci s on-line marketingem?