INIZIO blog

Proč marketingová kampaň nefunguje?

Vytvořili jste marketingovou kampaň, ale nepřináší Vám žádné konverze? Pak jste tady správně. Dnes si vysvětlíme, proč tomu tak může být.

Při tvorbě kvalitní kampaně se věnujeme třem základním fázím:

  1. Reklama – nejprve vytvoříme reklamu, ať už na Facebooku, Youtube nebo kterékoliv jiné síti. Pokud sledujeme metriku CPC (cena za proklik) a je příliš vysoká, znamená to, že reklama není dostatečně kvalitní.
  2. Stránka – na přistávací stránce sbíráme leady (kontakt, e-mailovou adresu,…). Pokud je metrika CR (konverzní poměr) příliš nízká, dává nám signál, že je potřeba upravit přistávací stránku.
  3. Prodej – pomocí e-mailngu se dostaneme na poslední stránku, kde od zákazníka chceme získat hlavní konverzi (odeslání poptávky). Zde sledujeme metriky CPA (návštěvnost) a CR (konverzní poměr), které, pokud jsou nízké, vypovídají, že je chyba buďto v e-mailingu nebo v prodejní stránce.

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?