INIZIO blog

Krátce: Geniální marketingové kouzlo (nejen) pro kavárny a restaurace

Dneska se s Vámi podělíme o trik, který pro vás bude mít obrovskou hodnotu.

 Kombinuje dva principy. Kouzlo „zdarma“ a direct marketing prostřednictvím Facebook Messengeru. Navíc nemusíte být Facebook ninja, jako zaměstnanci marketingu INIZIO. Zvládne to každý. I Vy.

Krok č. 1: nabídněte ve své kavárně (nebo krámku) zboží či službu nízké hodnoty ZDARMA. Například espresso.
Výměnou poproste, zda by si Vás dotyčný přidal na Facebooku do přátel a přispěchejte k němu/ní a spřátelte se.

Krok č. 2: Právě jste získali kontakt na dotyčného do Vašeho Facebook Messengeru a můžete mu pravidelně zasílat denní meníčka, speciální akce, které se konají ve Vaší kavárně/restauraci a také s ním nadále komunikovat a udržovat kontakt. Získali jste svůj mailing-seznam 2.0.

Získat jeden lead na potenciálního zákazníka stojí na Facebooku cca 30 – 100 Kč. Pokud byste si tedy chtěli svůj seznam kontaktů udělat přes placenou Facebookovou reklamu, zaplatili byste za 1 000 uživatelů třeba 100 000 Kč.
Výrobní náklady na espresso mohou být 5 Kč, takže si vybudujete seznam ostejné velikosti za 5 000 Kč.

 

Z mojí zkušenosti má pak v průměru jeden člověk zaregistrovaný k vašemu mailing listu (nebo FB Messenger listu) hodnotu až 50 Kč měsíčně, když se mailing používá správně.
Právě jste si tedy vyrobili seznam, který má hodnotu 50 000 Kč měsíčně. To je 600 000 Kč ročně. Gratuluji.

P.S. Pokud nechcete v kroku č. 1 používat přátelení se na FB s Vaším osobním profilem, nabídněte, že za espresso požadujete, aby dotyčný alespoň okomentoval nějaký z Vašich příspěvků na stránce nebo poslal zprávu Vaší Facebook stránce jako takové.

Tím pádem jej také dostanete na Váš FB Messenger list a můžete jej následně kontaktovat. Pro hromadné kontaktování FB kontaktů doporučujeme například chatbota zdarma, který se jmenuje Chatfuel.

Chcete se dozvědět více tipů a triků na Váš online marketing?

Přihlašte se k naší INIZIO Akademii!

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?