INIZIO blog

Jak začít s internetovým marketingem z nuly?

Ve dnešním příspěvku jsem pro Vás připravil návod, který Vám pomůže zorientovat se v okamžiku, že chcete začít s internetovým marketingem.

Ať už začínáte, protože rozjíždíte nové podnikání…

Nebo začínáte znovu, protože to minule vůbec nefungovalo.

Co v tomto videu vysvětlím?

  1. Proč je třeba si na začátku uvědomit, zda chcete pracovat se studenou nebo s teplou návštěvností?
  2. A co to je to ta studená a teplá návštěvnost?
  3. Proč je Facebook nejlepší kanál pro práci se studenou návštěvností?
  4. Co dělat, pokud Váš produkt stojí pod 500 Kč?
  5. Co dělat, pokud Váš produkt stojí nad 500 Kč?
  6. Proč je cena za proklik u Facebooku výrazně nižší než u Googlu?
  7. Proč je konverzní poměr u Facebooku nižší?
  8. Jaké schéma použít, abyste byli schopní na studené návštěvnosti vydělávat X-násobně více než za použití teplé návštěvnosti?
  9. Co to je konverzní trychtýř?

V tomto videu jsem také vysvětlil, proč je pro práci se studenou návštěvností nutné uživatele „ohřívat“ přes konverzní trychtýř, ve kterém sbíráte kontaktní údaje na Vaše potenciální zákazníky před tím, než jim zkusíte něco prodávat.

Pokud byste chtěli vlastní prodejní konverzní trychtýř i pro Vaše podnikání, zvu Vás, aby jste se podívali, co jsou zač Konverzky.cz. Nástroj a službu, které jsme pro Vás připravili, aby i Váš byznys mohl mít vlastní ziskový web, který přitom nebude stát přes sto tisíc Kč.

Více na: www.konverzky.cz