INIZIO blog

Z úplné nuly na milion Kč za 90 dní? Díky tomuto…

Asi si myslíte, že když někdo dokáže vydělat za 3 měsíce 1 milion, tak si to tajemství nechá pro sebe?

Někteří lidé toto tvrdí. Že prý o skutečně dobré nápady se nikdo nedělí.

Nápadů je jako v zadku prdů.

Tak já se dělím. Vím totiž, že nápadů je jako v zadku prdů. To, co má skutečně hodnotu, je provedení.

Tady je krok za krokem, jak jsem koncem roku 2019 připravil jeden zbrusunový produkt, který předtím neexistoval a díky internetovému marketingu jsme jej na INIZIu vyškálovali na 1 milion Kč.

Willy Fogg se kdysi v anglickém klubu vsadil (kde se evidentně hodně tlachalo, pilo a vychloubalo), že procestuje za 90 dní celý svět ve slavném románu sci-fi klasika Julese Verna. Já jsem to teda nečetl, ale koukal jsem na ten kreslený seriál v devadesátých letech jako malý.

Naše sázka zněla, že spustíme nový produkt, který předtím na trhu nikdy nebyl, abychom nemohli využívat značku zavedeného produktu či služby. A z nuly Kč jej „vyškálujeme“ na 1 milion Kč. Ať ukážeme začínajícím (i zkušeným) podnikatelům, že to jde!

Willy Fog se vsadil a vyhrál 20,000 britských liber. Což by v přepočtu bylo přes 600,000 Kč. Bohužel při započtení inflace od roku 1872 by to ve skutečnosti bylo cca 20x více. Tedy Willy (správně se píše Phileas) Fogg vlastně vyhrál přes 12,000,000 Kč. Ukazuje se tedy, že jsme ve srovnání s ním taškáři a on zase evidentně měl patologický problém s hazardem.

 

Každopádně… jak jsme to dokázali?

Podívejte se na grafu z našich Google Analytics:

Ještě dodávám, že v Google Analytics měříme zhruba pouze 80 % transakcí (jen přímé platby kreditní kartou). Transakce na fakturu zde nezapočítáváme. Další cca 5-10 % tržeb placených kartou navíc Analytics nazachytí.

O jaký produkt šlo? Možná už jej znáte. Jde o INIZIO Akademii.

Prodej jsme rozjeli v listopadu a první milion jsme slavili ještě v lednu. Od začátku roku 2020 do konce března pak Akademie vydělala dalších zhruba 1,9 milionu Kč.

Jak lze prodávat absolutně neznámý produkt lidem, kteří Vás vůbec neznají?

Protože i to byl náš případ. Nevyužívali jsme pro prodej Akademie stávající zákazníky a kontakty. Naše výzva byla spustit reklamy na úplně „studené publiku“ a prostě si ty tržby zasloužit od úplné nuly. Mohli jsme prostě odmailovat prodejní dopis na naši databázi zákazníků. Neudělali jsme to.

Ve videu na začátku stránky mluvím o strategii, jak jsem to dokázali, ale zde bych chtěl zdůraznit ještě jednu věc.

Pro dlouhodobé poskytování nějaké služby nebo prodeje produktů musíte mít skutečně kvalitní produkt. A my dnes máme na Akademii stovky referenci (o pár milých se podělím níže). Proč o tom ale mluvím?

Protože jsme je v říjnu 2019 ještě neměli. Rozjeli jsme produkt čistě díky chytré reklamě na sociálních sítích. Dnes se nám produkt prodává mnohem snadněji, protože reference mu dodávají důvěryhodnost. Navíc začal mnohel lépe fungovat remarketing, což také obnáší pár měsíců, než si vybudujete a zahřejete publikum.

Co říkají platící studenti o Akademii?



Proč Vám to píšu? Proč se dělím o evidentně drahé tajemství? Proč předávám know-how, na kterém si jiní sedí a hýčkají si jej?

Protože chci, abyste do dokázali také.

Pusťte se do práce. Máte na to!

P.S. Pokud se zajímáte o internetový marketing a nevíte, kterou nohou vykročit nejdřív, zkuste vyplnit tento dotazník, který Vás třeba nasměruje správným směrem.