INIZIO blog

Jak prodávat dražší produkty a služby?

Prodáváte dražší produkty, nebo služby? Pokud ano, určitě se musíte podívat na níže přiložené video, kde Vás naučíme jak prodávat dražší produkty a služby lépe.

 

Většina marketérů dělají tu chybu a předpokládají, že ukáží svým potencionálním zákazníkům reklamu. Z této reklamy půjdou na webovou stránku a z té stránky daný produkt nebo službu rovnou objednají. Bohužel takto to ale nefunguje. S návštěvníky, kteří Vaši značku ještě neznají, musíte pracovat delší dobu. Marketingová strategie, kterou doporučujeme pro prodej dražších produktů a služeb nespočívá v jednom kliknutí a okamžité objednávce. Vy musíte získávat nějakou dobu důvěru daného zákazníka. Důvěru získáte tak, že se zákazníkem budete delší dobu komunikovat.

Pro získání důvěry zákazníka jsou dvě možnosti:

  1. Zákazníka dostat na Vaši webovou stránku poprvé a následně se mu připomínat prostřednictvím remarketingu, za který ale budete muset platit (Google, Facebook, Seznam).
  2. Budovat si vlastní databázi kontaktních údajů na zákazníky a tím si budovat vlastní emailingový list.

Říkáte si, proč bych měl vlastnit databázi emailových údajů? Je to jednoduché. Díky vlastnění emailových kontaktů budete schopný pozvat zpátky ty zákazníky na Váš web prostřednictvím emailového marketingu  a to už Vás peníze NESTOJÍ. Dále je už na Vás jak často budete zákazníky prostřednictvím emailu na Váš web zvát, jestli to bude jednou týdně, dvakrát do týdne, nebo jednou za měsíc.

Samozřejmě zde platí i pravidlo, jak to nedělat. Získávání kontaktů nedělejte jako některé firmy na trhu tím, že si nakoupíte obrovskou databázi kontaktů z Vašeho segmentu trhu, na které potom budete spamovat Vaše obchodní sdělení. Takto to nefunguje. Tyto emaily nikdo nebude otevírat, protože spadnou do nevyžádané pošty. Dále své potencionální zákazníky akorát naštvete a hlavně tyto zákazníci Vás neznaní, tak nebudou objednávat od firmy, kterou neznají.

Důležité je rozmyslet si strategii, jak získáte údaje na Vašeho potencionálního zákazníka. Dle našich dlouholetých zkušeností je nejlepší lidem nabídnout něco zadarmo. Někdy stačí informace, nebo jim poskytněte materiály, nebo jim dejte něco hmotného. Buďte v tomto ohledu kreativní, napište knížku, napište e-book a tyto věci jim dejte zdarma pokud Vám za to dají svou adresu, telefonní číslo, nebo e-mail. Vytvořte výukový kurz, na který se budou zájemci hlásit pomocí emailu. Další možnost je vytvoření akce, která bude platit pouze pro registrované zákazníky. Těch možností jak získat údaje je strašně a kreativitě se meze nekladou.

Jsou dvě možnosti jak provést danou kampaň, včetně webové stránky, na kterou pak zákazníky budete odkazovat:

  1. Zaplatíte někomu, kdo Vám to celé navrhne a připraví. Budete čekat dlouhou dobu a zaplatíte za to sto až stopadesát tisíc korun.
  2. Využijete nějaký nástroj, přes který se tyto konverzní trychtýře budují.

Teď si asi říkáte o jaký nástroj se jedná. Existuje nástroj, který je asi nejpoužívanější na světě a ten se jmenuje „click funnels“. Tento nástroj je skvělý, ale má jednu nevýhodu. Je kompletně v angličtině. Proto jsme my na INIZIu vytvořili vlastní nástroj, kterému říkáme KONVERZKY a slouží k vybudování Vašeho vlastního konverzního trychtýře , který Vám bude získávat „leady“ právě pro službu, kde prodáváte nějaké dražší produkty.

Pokud Vás zajímá jak prodávat dražší produkty a služby a jak získávat velké množství kontaktů na Vaše potencionální zákazníky za normální cenu mrkněte se na http://www.konverzky.cz .

 

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?