INIZIO blog

Proč Pavel odmítl pracovat s INIZIem?

Jak se Pavel rozhodl ne-pracovat s INIZIEm?

Tohle je trochu hořkosladký příběh. Ale příběh s dobrým koncem. Ve výsledku totiž Pavel ušetřil desítky tisíc korun a udělal velmi důležitý krok k tomu, aby jeho podnikání začalo vydělávat.

Lidé se dělí na dva typy:

  1. Lidé, kteří si chtějí najmout profesionály, aby pracovali za ně
  2. Lidé, kteří si chtějí danou činnost udělat sami

Pavel patří do druhé skupiny. A patřit do druhé skupiny má určitě jisté výhody. Pokud položíte na oltář dostatečné množství hodin, proniknete více do hloubky. A teď je jedno, zda jde o marketing nebo jakýkoliv jiný obor.

Pavel byl v jednání s Iniziem ohledně marketingové spolupráce. A v té chvíli, jak sám Pavel říká, přišla naše „chyba“. Zvěřejnili jsem INIZIO Akademii, která stála zhruba polovinu ceny naší měsíční spolupráce.

Pokud si myslíte, že jsem byl naštaný, tak ani v nejmenším. Přesně pro lidi jako Pavel jsem totiž INIZIO Akademii dělal. A věřte mi to (ale nemusíte), mám mnohem větší radost z toho, když dokážu člověku pomoci za méně peněz.

On totiž trh dlouhodobě ohodnotí nejvíc ty, kteří pomohou největšímu množství lidí.

I kdyby se Pavel časem rozhodl, že si na marketing někoho najme, ať už agenturu nebo vlastní zaměstnance, bude vyzbrojen know-how a znalostmi, které mu pomohou tyto lidi mnohem lépe řídit.

Pokud i Vy řešíte marketing (nejen online), co mu zkusit trochu více porozumět. Jako Pavel.

Vyzkoušejte INIZIO Akademii