INIZIO blog

Případová studie zákazník GenLabs

V dnešním článku si představíme další případovou studii. Tentokrát Vám ukážeme jak jsme prostřednictvím internetového marketingu pomohli získat více objednávek genetické laboratoři GENLABS

Genetická laboratoř Genlabs v minulosti již zkoušela internetový marketing. Zkoušela ho na Facebooku, zkoušela ho na Googlu, ale nikdy jí moc nefungoval. Genetická laboratoř dělá genetické testy. Můžou to být testy na kardiovaskulární chorobu, testy na Celiakie, nebo testy na laktózovou intoleranci.

Marketingová strategie, kterou Genlabs v minulosti dělala byla následující. Zaplatili si určité klíčové slovo na Googlu, například „testy na laktózovou intoleranci“ a z tohoto klíčového slova vedli návštěvnost na svou webovou stránku. Výsledky byly velmi malé až nulové. Objednávky neměli prakticky žádné. 

My jsme zvolili trochu jiný přístup. Věděli jsme, že přistávací stránka, na kterou zvete takzvanou studenou návštěvnost, to znamená lidi, kteří ještě neznají Vaši značku, musí vypadat úplně jinak. Musí vést k tomu jedinému, co VY chcete od této návštěvnosti. Aby vytvořili objednávku. Ta stránka musí okamžitě, bezprostředně vysvětlit, proč si mám právě teď objednat test na laktózovou intoleranci, nebo jiné vyšetření. Protože pokud z té stránky člověk odejde, tak už je velmi nepravděpodobné, že se na stránku vrátí a objednávku dokončí.

Testy, které Genlabs poskytuje jsou poměrně levné. Stojí 500, 800, nebo 1000,- korun. V tomto případě je tedy zbytečné to komplikovat přes dlouhý konverzní trychtýř.

Naše spolupráce s Genlabs byla tedy následující. Vytvořili jsme novou přistávací stránku, která v rychlosti prezentovala výhody na laktózovou intoleranci a na takovouto stránku jsme pozvali návštěvníky pomocí reklamní sítě Facebook. Zvolili jsme taková publika a takové zájmy u kterých byla pravděpodobnost, že by se mohli zajímat o testování DNA.

Výsledek byl takový, že nová přistávací stránka, na kterou jsme zvali lidi, kteří poprvé v životě se dozvěděli, že existuje společnost Genlabs, nebo že existuje testování laktózové intolerance měla konverzní poměr 1%. Možná se Vám to nemusí zdát jako příliš mnoho, ale berte na vědomí, že to byli skutečně lidi, kteří přicházeli na stránku pro ně úplně neznámí společnosti poprvé v životě.

Vzhledem k tomu, že cena za proklik byla relativně nízká, stála okolo 3,- korun, tak ty kampaně byly prakticky od prvního dne v zisku. 100 návštěvníků nás stálo na tu stránku přivést 300,- korun. Produkt jsme prodávali za 890,- korun a marže byla 50%. To znamená, že po zaplacení nákladů na Facebook reklamu z každého prodeje zbyla dostatečná přidaná hodnota a to jsme navíc ještě nezačali počítat s navyšováním prodeje, který můžete nabízet zákazníkům, kteří si od Vás koupí první produkt.

 

Pokud řešíte internetový marketing i pro Váš projekt a zaujala Vás tato případová studie tak pro Vás máme jeden návrh. Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci a my se podíváme, zda by jsme mohli pomoci i Vašemu internetovému projektu. Stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář a my se Vám zpětně ozveme a můžeme si popovídat jestli by dávalo smysl, aby jsme společně pracovali.

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?