INIZIO blog

Případová studie zákazník 7Billion

V dnešním článku si představíme další případovou studii, tentokrát pro e-shop 7Bilion.

7Bilion je internetový obchod s módními doplňky. Přestože e-shop zkoušel všechny možné marketingové kampaně, neměly dostatečnou návštěvnost. Proto se 7Bilion obrátil na nás.

Marketingovou strategii jsme postavili v první řadě na Facebook, kde jsme vytvořili více než 300 variací reklam. Z těchto reklam bylo úspěšných 5 a poté co se Facebook Pixel „zaučil“, mohli jsme naše reklamy optimalizovat a spustit remarketing s vhodným cílením.

Dalším krokem bylo optimalizovat reklamy na Google Shoppingu na návratnost alespoň 500% a obohatit marketingovou strategii o zbožové srovnávače.

V dalším kroku jsme přidali e-mailing, pro který jsme vytvořili Konverzky. Z konverzního trychtýře, ve kterém jsme zákazníky nalákali na výprodej, jsme získali stovky až tisíce leadů.

Výsledkem naší spolupráce je růst o více než 120% meziročně.

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?