INIZIO blog

Dopis všem podnikatelům a ředitelům

Dobrý den,

od začátku roku 2020 nám za 3 měsíce nám „něco“ vydělalo 1,9 milionu Kč bez DPH.

Šlo o kompletně nový produkt, který předtím neexistoval, neměl žádnou značku, nikdo jej neznal a nepoužil jsem pro jeho propagaci ani kontakty na moje stávající zákazníky.

Proč Vám tohle říkám a není to jen bezbřehé chlubení? Dostanu se k tomu, vydržte se mnou. Jak je možné spustit něco z úplné nuly a vyškálovat to za tři měsíce téměř ke 2 milionům? A hlavně, jak byste toto mohli využít Vy pro Vaše podnikání? Protože právě o tom bych nyní chtěl mluvit.

  1. Jaké know-how (nebo spíš trik, který 99 % podnikatelů neví) mi pomohlo k tomuto úspěchu
  2. Jak můžete vzít tuto zkušenost a know-how z následujících pár odstavců a aplikovat to do Vaší firmy. Prostě to ode mě okopírujte. Nevadí mi to.

Normálně bych napsal, že předpokladem toho, aby moje metoda fungovala je – mít dobrý produkt nebo službu. Ale Vám to psát nebudu. Píšu Vám totiž jakožto zákazníkovi Inizia a my pracujeme pouze pro úspěšné firmy, takže toto se Vás netýká. Toto není kobercový dopis. Posílám jej pouze vybraným lidem. Ne celým firmám. Konkrétním lidem. Co Vám chci říct… k věci tedy.

Problém: Podnikatelé neumějí na zavolání zvýšit tržby. A sabotuje Vám byznys Váš vlastní profesionální web!

Teď Vám řeknu něco banálního, a přesto to skoro nikdo neví, skoro nikdo si to neuvědomuje. Firemní weby jsou často to nejhorší místo pro získávání nových zákazníků. I ten Váš web. A i můj vlastní web! To přiznávám, jakožto majitel webové a marketingové agentury, která dělá profesionální weby. To jsem se zbláznil a v emocích popustil uzdu upřímnosti?

Nikoliv. Firemní web totiž plní jiný účel. Reprezentovat. Firemní web je hlavně pro potenciální zákazníky, kteří Vás již znají. Souhlasíte?

Ale na získání nových zákazníků jsou na PRD! PRD, prd, prd. Já to vím. Mám to změřené a prozkoumané do koruny přesně na mnoha experimentech. O ta čísla se s Vámi za chvíli podělím a ukážu Vám také, o kolik peněz Vy dost možná přicházíte. Jak Vás znám, Vy raději čísla než plky, že?

Nejdřív ale příklad na reálném kamenném off-line světě. Protože internet a web jsou moc abstraktní.

Představte si, že máte samoobslužný krám. Lidl, Billu nebo Penny market. Že Vám patří jedna jeho pobočka, kterou umístíte na hlavní náměstí ve Vašem městě. Zároveň si spočítáte, že momentálně suverénně nejvíc vyděláváte na prodeji avokádové přesnídávky. Je to superziskový produkt, který ale kupuje pouze malé procento trhu. Vy na něm nicméně máte 90% marži a obrovský zisk. A ten zisk byste rádi zestonábili tím, že zestonásobíte prodeje.

Co udělá většina podnikatelů? Dá do vstupních dveří obchodu velkou ceduli AKCE na avokádové přesnídávky.

Co se stane? Nic moc. Tržby z avokádových přesnídávek se sice zvednou o 20 %, celkové tržby supermarketu zůstanou ale prakticky stejné. A ve skutečnosti supermarket prodělá, protože kdyby u vstupních dveří inzeroval produkt, který má 90% zásah (rohlíky, šunka, Lipánek), vydělal by mnohem více. Provozní supermarketu se ale rozhodl propagovat avokádovou přesnídávku.

Avokádová přesnídávka je totiž produkt pro „niku“. Co to je nika? Nemám teď na mysli „niku“ – islámskou svatební smlouvu ani „Niku“ – cenu Ruské filmové akademie. Nika je výklenek. Výklenek trhu. Místečko přímo pro Vás, malá část trhu, u které je obrovská šance, že si bude chtít koupit právě Váš produkt. Blbou avokádovou přesnídávku.

A na niku necílíte velkou cedulí u vstupu. Nebojte, dostanu se hned zpátky do světa webu a vysvětlím, jak budete Vy cílit na niku na internetu. Ale nejdřív ještě poslední příklad z normálního světa supermarketu na náměstí:

Pokud bych jako provozní této „samošky“ chtěl prodat více avokádových přesnídávek, našel bych si svoji niku. Přesnídávky kupují maminky pro svoje miminka. Avokádo jedí lidé, kteří jsou orientování na zdravý životní styl. Avokádo je (prý) superjídlo a je velmi populární ve veganské komunitě.

Šel bych tedy nejspíše do všech jóga-studií ve svém městě a zjistil bych si, kdy jsou lekce jógy pro maminky. Zároveň bych šel do vegetariánských/veganských klubů či restaurací. A v těchto místech bych si otevřel mini-stánek, který by byl nadepsaný velkou cedulí: „Zdravé miminko, zdravá planeta, konec bolavého bříška, a hlavně spokojená maminka. VZOREK ZDARMA“

U stánku by se mi scházeli vyfiltrované maminky, které oslovilo moje sdělení. Budou velmi relevantní. A budou ke mně chodit i zákaznice, které absolutně netuší, co to je avokádová přesnídávka. Já totiž budu komunikovat jejich problém, nikoliv řešení. Přesně takto se totiž musí dělat reklama na takzvanou studenou návštěvnost (pozn. termín z online, který znamená návštěvníky, kteří vůbec neznají vaši firmu ani produkt). Nakonec jim dám vzorek zdarma a za to si od nich vezmu adresu a kontaktní údaje. Některým zákaznicím prodám pár přesnídávek ještě v tom okamžiku a obrovskému množství další prodám později díky prodejnímu dopisu nebo smsky, které jim pošlu později.

Takovou reklamu ale neuděláte nikdy dostatečně dobře v supermarketu. Proč?

  1. Je tam totiž příliš mnoho rozptýlení. Všude okolo Vás jsou další stánky, regály a dobroty, které Váš mozek nenechají se soustředit a také zde trpíte reklamní slepotou.
  2. Stánek vystavujete na odiv 99 % zákazníkům, kteří o vás okrajový produkt nemají zájem. Pouze je drobně rozptýlíte a ve skutečnost jen nevyužijte možnost jim ukázat něco, co by si masa koupila s mnohem vyšší šancí.
  3. A kvůli příliš širokému zacílení reklamy si stánku nevšimnou ani relevantní zákazníci.

Přesně takový blbý supermarket je Váš web. Neprodávejte na něm avokádovou přesnídávku! A jak ji teda máte prodávat?

Velmi podobně bude NEfungovat, když se rozhodnete na Vašem firemním webu či hlavním e-shopu prodávat zákazníkům, kteří Vás vůbec neznají. Pokud totiž nejste Coca-cola, věřte mi, že i Vaše firma dělá produkt nebo službu pro menší niku. Pojďme konečně do toho internetového světa, ok?

Já nikdy cíleně neprodávám neznámým lidem na našem hlavním webu. Náš hlavní web (www.inizio.cz) je dobrý leda, aby bylo co dát na vizitky.

Ne že bych to nezkoušel. Teď moje doznání. I já jsem se snažil dříve prodávat přes hlavní web. Například jsem si nakoupil návštěvníky z Google. Zaplatil jsem si klíčové slovo „vývoj webových stránek“ a vedl potenciální zákazníky na stránku s touto službou, kde byl poptávkový formulář.

To fungovalo skvěle zhruba od roku 2010-2015. Tak skvěle, že jsme celkem snadno vybudovali firmu o 30 lidech ještě dřív, než mi bylo 27 let. Poptávky a objednávky chodily jako na běžícím páse. Cena za proklik byla totiž velmi nízká.

Googlu jsem zaplatil 3 Kč za proklik -> přivedl jsem na stránky 1000 návštěvníků a z toho 10 poslalo poptávku (konverzní poměr 1 %). A 20 % z těchto poptávajících zaplatilo 20,000 Kč. Měl jsem 3,000 Kč náklady, 40,000 Kč tržby.  Super, ne?

Pak se stalo toto. Google zdražil ☹.

Rok 2010: cena za proklik 3 Kč

Rok 2011: cena za proklik 5 Kč

Rok 2012: cena za proklik 11 Kč

Rok 2013: cena za proklik 15 Kč

Rok 2014: cena za proklik 23 Kč

Rok 2015: cena za proklik 29 Kč

Rok 2016: cena za proklik 35 Kč

Tak jsem počítal znovu.

1000 návštěvníků mě nyní stálo 35,000 Kč. Objednávek jsem měl ale stejně. Tržby byly stále 40,000 Kč. A jak víte, tržba není marže a už vůbec ne zisk. Prodělávali jsme peníze (jako na běžícím páse)!

V roce 2016 nás zachránil na chvíli Facebook. Objevil se jako nová reklamní příležitost a než jej objevili ostatní podnikatelé, byl extrémně levný. Opět jsme chvíli nakupovali návštěvy za nižší jednotky Kč. Konverzní poměry (% návštěvníků, kteří objednávají) byly sice nižší, ale stále se to pěkně vyplatilo. Na Facebooku objednává menší procento lidí, protože cílíte na lidi, kteří Vás nyní nehledají. To je logické, že?

A pak se stalo to, co se na trhu stane vždy. Dobré a poptávané zboží zdražilo. Jakmile se více inzerentů doslechlo, že Facebook je zlatá žíla, nahrnuli do něj své peníze a zdražili si navzájem prokliky. Tak co teď? Babo raď.

Baba mi ale neporadila. Poradili mi v Americe.

Položil jsem si experimentální otázku. Když ti něco nejde, kde budeš hledat odpověď? U toho, komu to jde. Komu to jde nejvíc na světě? Tomu, který byl donucen obrovským tlakem se to naučit nejlépe. Sami uznáte, že tlak dostane z lidstva většinou to nejlepší, ať se nám to líbí nebo ne.

A kde je největší tlak na to, aby lidé dělali tu nejefektivnější reklamu na Světě? Tam kde je největší konkurence, tam kde jsou nejchytřejší lidé na Světě. Tam, kde je nejdražší cena reklamy na Světe. V Americe.

Začal jsem studovat, jak to ti zatracení Američané dělají, že jsou schopní provozovat ziskové reklamy, přestože mají dokonce i dvacetinásobně dražší ceny za proklik než my Češi. Za některá klíčová slova tam dnes zaplatíte Googlu i přes 100 dolarů za proklik. Jak si sakra mohou dovolit vysolit 2500 Kč za jednoho návštěvníka?

Asi mají podivně vysoký konverzní poměr. Ale jak to dělají? Jak je možné, že u mě na webu si objedná 0,5 % návštěvníků a u nich je to přes 10 %? Pátral jsem dál.

Trvalo mi 3 roky, než jsem prošel knihu za knihou, kurz za kurzem, školení za školením spousty nesmyslů, za které jsem jen utratil peníze. Naštěstí jsem nakonec našel to, co jsem hledal. Jednorožce.

Na Světě totiž existují lidé, kteří umějí něco lépe než 99,9999 % nás ostatních. A v byznyse o těchto lidech ale moc neslyšíte. Nechodí do televizí, nechlubí se, nemají Instagramový účet. Prostě to dělají a prostě vydělávají peníze. A to samé platí v marketingu.

A tito lidé dosahují tak skvělých výsledků, že o tom ani nemáte tušení. Takových výsledků, o kterých si i čeští profesionálové myslí, že nejsou reálné. Tito jednorožci totiž nejezdí přednášet na konference, nepíšou sloupky do novin, nemají blog.  „Expertní“ komunita je často vůbec nezná.

Já jsem se ale rozhodl, že je najdu. Četl jsem všechno možné a snažil se najít vodítka, kde tito jednorožci jsou. Když jsem je našel, zjistil jsem další nepříjemnou věc. Jsou pěkně drazí.

Dokážete si představit, že byste zaplatili za školení třičtvrtě milionu Kč? Ani já jsem si to nedokázal představit. Než jsem to udělal a zaplatil. Zaplatil jsem 750,000 za školení a konzultace od člověka, autistického Novozélanďana Sama, kterého nejspíš neznáte a ani byste si jej nevšimli. Nenapsal knížku, nebyl v TV. Měl ale výsledky.

Sam mi vysvětlil, že reklama a web, tak jak je dělají všichni v ČR, vůbec nefunguje. Kdyby takto dělali marketing v USA, tak už by dávno zkrachovali.

Dal mi k dispozici 10 knížek, které jsem musel přečíst a úkoly, které jsem měl splnil. Za těch 750,000 Kč jsem mimochodem získal celkem přesně 190 sekund osobní komunikace přímo s ním. A víte co? Každá vteřina za to stála.

Já se Vám nyní zdarma pokusím v češtině srozumitelně vysvětlit, co jsem se já naučil za 0,75 milionu, více než 3000 stránek knih a 1500 hodin studia a experimentů.

Prodáváme úplně jinak. Přes izolovaný TRYCHTÝŘ.
Co je, sakrapráce, TRYCHTÝŘ?

Nejdřív vám ukážu, jak dělají reklamu všichni v ČR. Pojďme se pustit do velkého hráče – PWC (PriceWaterHouseCoopers pro pamětníky). Top-konzultantská firma s téměř stoletou historií. Marketing je navíc jedna z věcí, se kterými radí lidem. Za těžké prachy. Ti tu reklamu budou umět dělat, že?

Vůbec ne.

Viz výstřižek – provozují reklamu na konkrétní službu Právní a daňový servis a tímto tapetují Facebook.

Následně tato reklama vede na jejich hlavní stránku webu, která vypadá takto:

Řeknu Vám, co se stane. Člověk, který si na Facebooku všimne jejich reklamy se možná proklikne na jejich web. Tam na něj vyskočí 100 možností (viz menu).

Co si myslíte, že uživatel Facebooku udělá? Začne studovat jejich web do hloubky jako vysokoškolská skripta, stráví na něm 30 minut, a nakonec odešle poptávku na jejich předražené služby?

Ne, takto to nefunguje. PWC si může dovolit vyhodit pár set tisíc (nebo miliónů) za neefektivní reklamu. Oni na to mají. A mohou se ujišťovat, že tím aspoň budují značku.

Ale já ne! Já potřebuji, aby moje reklama vydělávala peníze hned. A Vy také, ne?

Příklad PWC výše je analogie prodeje avokádové přesnídávky všem podnikatelům na Facebooku. Garantuji Vám, že tato reklama nemá návratnost investice, pokud by to někdo skutečně byl ochotný spočítat.

A už vůbec by taková reklama nefungovala pro Vás, protože PWC má skutečně alespoň známou značku. Všechny známé firmy (ty opravdu velké jako operátoři, banky, řetězce…) totiž navíc dělají reklamu snadněji než Vy. Ukazují svoje bannery a příspěvky lidem, kteří je ve skutečnosti již znají. To se to pak prodává. Pak i špatné reklamy někdy mohou něco utržit. Toto ale vy dělat nemůžete. Vás a Vaši firmu nezná všech 10 milionů Čechů.

Vás ani INIZIO také nezná 10 milionů Čechů. Přesto se nám daří přesvědčit zhruba 4 % všech návštěvníků, kteří jsou u nás na webu poprvé v životě, aby si něco objednali nebo poptali. A 55 % z nich přesvědčíme alespoň k tomu, aby nám na sebe dali kontakt. Jak to děláme?

Tak snadno, že to budete schopní po dnešku udělat i pro sebe. Přes izolovaný trychtýř. A právě teď Vám ukážu jeden izolovaný trychtýř, který mi vydělal 2 miliony Kč za 3 měsíce.

Nejošklivější stránka, kterou jste viděli, která vydělává 700,000 Kč měsíčně.

Nejdřív vám ukážu reklamu. Můžete si (vpravo) všimnou, že neinzeruji svůj produkt.

Snažím se vzbudit zajímavost, poukázat na skutečný problém mojí cílové skupiny zákazníků – že jim nefunguje marketing. A nabízím radu, pomoc zdarma.

Na tuto reklamu mnohem raději lidé kliknou, než kdybych rovnou nabízel marketingové poradenství za peníze. Facebook toto také ví a odmění mě tím, že ve skutečnosti cena za proklik bude klidně 5x nižší.

Anologie: Neinzeruji zde totiž avokádovou přesnídávku, kterou nikdo nezná, takže by na ní nekliknul. Inzeruji zde, že Vy máte problém s tím, že miminko blinká a chcete přece zachránit planetu, takže zde je řešení… konec analogie.

Reklama místo toho říká: Máte problém s tím, že firma nemá objednávky? Zde je tedy rada, která Vám pomůže. To komunikuje moje reklama. Ale stačila by tato reklama sama o sobě?

Nestačila. A hlavně, pokud chci, aby TRYCHTÝŘ fungoval, musím jej izolovat. Kdybych z této reklamy vedl návštěvníka na náš hlavní web, ztratil by se mi tam. Na hlavním webu je totiž příliš mnoho možností, co může návštěvník udělat. Například je tam menu, další odkazy, patička a spoustu jiného balastu. Nechci, aby se uživatel nechal unést a kliknul na aktuality, sekci reference nebo jinou blbost. Já tyto balasty musím odstranit a všechny cesty, které nevedou PŘÍMO za mým cílem, musím ucpat. Zaizolovat. Proto se tomu říká izolovaný trychtýř. A jak vypadá tento izolovaný trychtýř v mém podání? Velmi ošklivě – viz níže.

Tak tohle je ona. Stránka, který vydělala 2 miliony Kč za 3 měsíce! Nic moc, že?

Čekali jste něco víc nóbl? Něco chytřejšího?

Tak poslouchejte. Bude to stát za Vaši pozornost. To Vám garantuji. A pokud ne, osobně Vám vypíšu šek za mrhání Vašeho času.

Cílem této stránky je získat kontaktní údaj na potenciálního zákazníka. Nabízím na ní návštěvníkovi, že se může podívat na film zdarma, který mu pomůže vydělat peníze. Jediné, co na oplátku chci, je jeho jméno a e-mail. Zhruba 50 % návštěvníků tuto akci provede a pokračuje na stránku s filmem. Tento postup nemusí nutně obsahovat film. Místo toho můžete uživatelům nabídnout materiály ke stažení, PDF s případovou studií, akční slevu nebo jinou příležitost, která jim přinese prospěch. Klíčem je, nabídnout zdarma něco, co má skutečnou hodnotu pro Vašeho zákazníka a vyměnit to za jeho/její e-mail.

Další krok je poděkování a informace o tom, že odkaz na materiál má uživatel ve své e-mailové schránce. Toto mi zaručí, že si většina návštěvníků skutečně otevře e-mail ode mě a jejich e-mail server tak neumístí mojí e-mailovou adresu do SPAM koše. Tím pádem pak mohu těmto lidem v budoucnosti mailovat dále a oni uvidí moje zprávy.

Jakmile si otevřenou můj e-mail, získají odkaz na slíbený materiál. V tomto případě film. Účelem tohoto filmu je předat know-how zdarma a zároveň poprvé promluvit o produktu, který prodávám. INIZIO Akademii – online kurzu internetového marketingu. Pokud se na tento film chcete podívat, je na adrese:

https://www.konverzky.cz/film-sleduj

Poté, co shlédnou uživatelé film, asi 0,5 % z nich si rovnou koupí produkt. Já jsem mluvil ale o tom, že si u mě nakonec objedná přes 4 % všech návštěvníků. Jak to?

Protože na tento krok navazuje automatická e-mailová sekvence, která zaregistrovaným uživatelům posílá následujících 14 dní téměř každý mail další informace a výzvy k zakoupení.

Myslíte si, že posílat každý den maily je nesmysl? Asi jste si taky mysleli, že je nesmysl vést reklamu na bílou stránku, kde se nedá nic objednat. A stejně tak si to myslí 99 % trhu a také Vaše konkurence.

Celý trychtýř pak končí na stránce, kde uživatel zadá číslo svojí platební karty a transakce za zhruba 5 tisíc Kč je dokončena. Neumožňuji platbu klasickým převodem na účet, přesto tento systém vydělal 2 milióny Kč za tři měsíce. Bez jediného obchodníka z masa a kostí, bez jediného zvednutí telefonu a komunikace s potenciálním zákazníkem.

Faktem je, že právě kombinace reklamy, obyčejné přistávací stránky s hodnotou a automatického e-mailingu je marketingová superzbraň, která vydělá peníze každému, kdo se s ní naučí pracovat.

Každému. Je jedno, zda máte e-shop, realitní kancelář, výrobní firmu, poskytujete služby, podáváte to či ono, jste B2B firma orientovaná na prodej velmi drahých služeb, … Pro vše fungují izolované trychtýře. Každému. I Vám bude fungovat.

Nápad je bezcenný. Provedení má hodnotu.

Vy ve vaší pozici už víte to, co spoustě rádoby-podnikatelů uniká. Nápady jsou skoro bezcenné. Nápadů je k dispozici jako písku na poušti. Je to provedení. Něco odpracovat a dotáhnout do konce, co je skutečně cenné a nedostatkové.

Tak si představte, co byste nyní měli udělat, abyste spustili Váš izolovaný trychtýř, který Vám začne vydělávat peníze.

  1. Vzít tužku a papír a naskicovat si celý proces od první přistávací stránky až po finální prodejní stránku
  2. Poslat toto zadání grafikovi, který Vám toto navrhne.
  3. Nechat si tuto grafiku nakódovat a naprogramovat, aby to začalo taky fungovat.
  4. Napojit tento trychtýř na e-mailový software.
  5. Vytvořit automatickou sekvenci alespoň 14 mailů.
  6. Napojit celý systém na platební bránu.
  7. Vymyslet všechny texty
  8. Vytvořit reklamy na Facebooku a doufat, že je správně nastavíte.
  9. ….držet si palce.

A bude třeba si držet palce, protože tento proces jsem já dělal a opakoval zhruba 2 roky, než jsem vytvořil svůj první skutečně ziskový izolovaný trychtýř. Zaplatil jsem přitom přes 0,5 milionu Kč grafiků, programátorům, textařům. Zaplatil jsem navíc přes 1 milion Kč za Facebook reklamy, než jsem se je naučil udělat tak, aby byly skutečně ziskové.

Kdyby tak existoval nějaký způsob, jak toto nemuset absolvovat také? Kdyby tak existovala šablona, kterou byste prostě mohli zkopírovat a jen trochu upravit, že?

Vy už tušíte, že existuje. Jinak bych si nepřipravoval tento sloní můstek, Vy jste mě prokoukli.

A ta šablona, to řešení, způsob, který pomůže nakopnout pořádně tržby ve vaší firmě se jmenuje Konverzky.cz

Konverzky jsou prémiová služba od INIZIa, kdy během 9 pracovních dní vezmeme Vaše podnikání, Váš nejziskovější produkt nebo službu a připravíme pro něj na míru hotovou šablonu s izolovaným konverzním trychtýřem. Postaráme se o texty, všechno programování, napojíme službu na e-mail, uděláme si grafiku.

Každý by měl mít své Konverzky. Stejně jako je má šéf KMK Servisu, Ing. Stanislav Kubiczek, majitel e-shopu 7billion.cz pan Mynář nebo majitel TCM Insitutu MUDr. Jozef Lucký.

„Konverzky.cz nám bezprecedentně zvýšily konverzní poměr. Dříve jsme dosahovali sotva 1 %, nyní jsme na 20 % a to jsme ani nezačali pořádně optimalizovat.“
Ing. Stanislav Kubiczek, šéf obchodu KMK servis s.r.o.

 

„S INIZIEm jsme vyrostli meziročně o 100 %. Jsme rádi, že můžeme pracovat s takovými odborníky, jako jsou v INIZIu.“
Martin Mynář, jednatel RODAKO s.r.o. a majitel e-shopu 7billion.cz

 

„Pan Nedvěd nám pořádně rozvířil rybník. Během pár dní jsme měli doslova tisíce zájemců. Ani jsme nestíhali odbavovat.“
MUDr. Josef Lucký, majitel TCM Institut

 

Na celé video-reference od těchto podnikatelů se můžete podívat zde:

https://www.konverzky.cz/akce

Nejziskovější produkt nebo službu a připravíme pro něj na míru hotovou šablonu s izolovaným konverzním trychtýřem.

Zde je moje nabídka, bude dobrá?

Jakou hodnotu má služba, kterou mě stálo vytvořit, nastudovat a pro-experimentovat několik milionů Kč a která VÁM může pomoci opravdu hodně vyrůst. Můžete získávat snáze objednávky, což se hodí v každé době, nejen v době ekonomického ochlazení, které přichází. Jakou hodnotu má nástroj, díky kterému můžete kontrolovat přítok kšeftů a mít prst na spoušti obchodního přílivu?

Asi byste se nedivili, že bych si za podobnou službu řekl přes sto tisíc Kč, že? A já bych to za 100,000 Kč prodal mnoho zákazníkům. Ale to není mým cílem.

Já bych raději rád pomohl co největšímu množství zákazníků. Zvlášť v následující době.

Co tedy dostanete:

Takže služby a produkty v ceně více než 117,000 Kč.

Pro Vás, pouze pro příjemce tohoto dopisu, za 18,789 Kč bez DPH.

Pokud chcete, můžete (ale nemusíte) si k tomuto trychtýři objednat i jeden měsíc marketingové spolupráce za 9,990 Kč bez DPH v rámci čehož Vám spustím do trychtýře i Facebook reklamu, které bude generovat kontakty na Vaše potenciální zákazníky. Za to ručím. Pokud kampaň kontakty na potenciální zákazníky nepřinese, vrátím Vám peníze.

Takže, to je moje nabídka. A tato akce platí nejpozději do 20. 6. 2020 do 23:59.

Po objednání a zaplacení se Vám ihned ozveme a do 9 pracovních dní dostanete doručené a spuštěné Vaše Konverzky.cz

Podle mého ale, a Vy to jako člověk, který vede firmu, víte. Člověk se buďto chopí akce hned nebo vymýšlí, proč něco nedělat.

A ta akce je nyní zde. Jděte na www.konverzky.cz/akce a objednejte si právě teď Váš konverzní trychtýř. Váš nástroj na nové objednávky.

S úctou

Honza N.

CEO společnosti INIZIO

P.S. Jen pro rekapitulaci. Konverzky.cz + všechny bonusy, včetně naší podpory a know-how, které mě stálo bez přehánění miliony Kč. Za 18,789 Kč bez DPH. Produkt a služba, které již mají stovky spokojených zákazníků a Vy se nyní můžete připojit.

P.P.S Navíc dostanete ještě jeden bonus. Vypracovanou marketingovou strategii pro Váš online způsob získávání nových objednávek v hodnotě 10,000 Kč. Zdarma, dnes, ke Konverzkám.